Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-20, 21:30   #16
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boored Visa inlägg
edit: Från ett till det andra: angående sbr-videointervjun så får dom ju betalt av industrin så går inte lägga så mycket vikt på deras propaganda.
Vilket också visat sig ett antal gånger att det inte står rätt till och just nu stormar det lite kring dom igen.
http://sportsbettingsites.org/news/b...to-close-2488/
http://forumserver.twoplustwo.com/40...d-faq-1262150/
Där ser man, money makes the world spin.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 15:12   #17
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inte med 10-15 % edge.
Fast det är ju inte svårare än att öppna ett nytt, både på sbo, pinnen och övriga, då de inte är reggade i namn som Eu-bookies om man inte vill...
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 15:42   #18
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pursey Visa inlägg
Fast det är ju inte svårare än att öppna ett nytt, både på sbo, pinnen och övriga, då de inte är reggade i namn som Eu-bookies om man inte vill...
Jo det är svårare (omöjligt) att göra 10-15 % över tid.

Jag finns inte på riktigt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 16:42   #19
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Jo det förstås är ett problem för de flesta... Men så jävla omöjliga är de inte o slå.

Har man över 110% så gör man ju fel med för den delen, betyder ju bara att man sumpat bort en massa 103-104 procentare.
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 17:31   #20
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pursey Visa inlägg
Jo det förstås är ett problem för de flesta... Men så jävla omöjliga är de inte o slå.

Har man över 110% så gör man ju fel med för den delen, betyder ju bara att man sumpat bort en massa 103-104 procentare.

De går säkert att komma högt om du jagar roi med att enbart använda tidiga och/eller små marknader, tex Bandyn ifjol innan den togs bort.
Men att göra de på sporter som har ordentlig volym är en helt annan sak fast man så skulle jaga roi.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 17:39   #21
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Nej själv är jag volymbettare och smackar in en 20 talet spel (innan livebettingen startar) en dag som denna med ganska taskig utbud i fotbollen så några 110 är ju ej och tänka på i mittfall , så huruvida man faktiskt kan nå de siffrorna om man bara jagar roi vet jag inte. Jag jagar bara pengar...

Men en del upphöjer ju asiaterna till något oslagbart fenomen, och det är de inte.

Senast redigerad av Pursey den 2012-12-21 klockan 17:41.
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 18:08   #22
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jo det är svårare (omöjligt) att göra 10-15 % över tid.

Jag finns inte på riktigt.
Alltså det beror ju alltid på vad man lägger in i begreppet över tid- är 2 säsonger och 400 spel över tid, 5 säsonger och 1000 spel, 10 säsonger etc.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 18:35   #23
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Alltså det beror ju alltid på vad man lägger in i begreppet över tid- är 2 säsonger och 400 spel över tid, 5 säsonger och 1000 spel, 10 säsonger etc.
Tid spelar ingen roll, det är antal spel om man så spelar dom på 1 vecka eller ett decennium. Jag vill hävda att lätt fyrsiffrigt på tex 50%-iga utfall.(var väl nån här som hade räknat ut det också till 2-3000 för att stämma till 97% elller nåt)
Jag har sett gropar i vinnande spelares grafer på flera hundra spel närmare 1000 tom. mäter man i en sån grop visar de inte precis edge inte, zoomar man ut lite så man ser mer av grafen är det absolut edge ändå.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2012-12-21 klockan 18:39.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 19:37   #24
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Alltså det beror ju alltid på vad man lägger in i begreppet över tid- är 2 säsonger och 400 spel över tid, 5 säsonger och 1000 spel, 10 säsonger etc.
Jag uttryckte mig lite slarvigt. Men minst 500 spel och det spelar ingen roll hur länge du håller på. Fast själv skulle jag föredra att sprida dom på ett år än att skita ur mig samma antal på en vecka.

Men för att sammanfatta: Det finns bara två sätt för den som vill leva på spel.

Gör många spel.

Gör stora spel.

Mängd och volym är nyckeln då ROI fortfarande inte går att äta.

Säg att man gör 1000 spel per år med 1000/bet och har en ROI på mera långsiktigt hållbara 105 % - vilket även det är svårt nog. Då har vi omsatt 1 miljon och skrapat ihop 50 000 kronor.

Det var bara ett exempel för att visa vad som krävs om inga andra transfereringar täcker upp det som fattas för ett drägligt liv.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), zorba (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-21, 22:19   #25
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag uttryckte mig lite slarvigt. Men minst 500 spel och det spelar ingen roll hur länge du håller på. Fast själv skulle jag föredra att sprida dom på ett år än att skita ur mig samma antal på en vecka.

Men för att sammanfatta: Det finns bara två sätt för den som vill leva på spel.

Gör många spel.

Gör stora spel.

Mängd och volym är nyckeln då ROI fortfarande inte går att äta.

Säg att man gör 1000 spel per år med 1000/bet och har en ROI på mera långsiktigt hållbara 105 % - vilket även det är svårt nog. Då har vi omsatt 1 miljon och skrapat ihop 50 000 kronor.

Det var bara ett exempel för att visa vad som krävs om inga andra transfereringar täcker upp det som fattas för ett drägligt liv.
Du har rätt och jag vände mig mest mot att det var lite släpphänt definierat, jag håller dock inte med om att det skulle vara omöjligt att nå en ROI på 110+% över den tidsrymden, kanske inte på de största marknaderna, men väl på medelstora marknader. Man kan naturligtvis diskutera vad som är en medelstor marknad, men 20k som max per spel får väl anses som medelstort? Det är inte NBA, men inte heller argentinsk damlacrosse....

Visst kan du ha 100k i insats och en ROI på 3% och ändå göra mer pengar, det förutsätter dock i någon mening att du redan har så mycket dollares att det hela känns ganska meningslöst.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 00:33   #26
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Du har rätt och jag vände mig mest mot att det var lite släpphänt definierat, jag håller dock inte med om att det skulle vara omöjligt att nå en ROI på 110+% över den tidsrymden, kanske inte på de största marknaderna, men väl på medelstora marknader. Man kan naturligtvis diskutera vad som är en medelstor marknad, men 20k som max per spel får väl anses som medelstort? Det är inte NBA, men inte heller argentinsk damlacrosse....

Visst kan du ha 100k i insats och en ROI på 3% och ändå göra mer pengar, det förutsätter dock i någon mening att du redan har så mycket dollares att det hela känns ganska meningslöst.
Varför tar du inte och startar upp ett spreadsheet på marknader som sväljer 20k och även om du bara uppvisar 105+% kommer du bli mäkta populär här inne.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 09:55   #27
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Varför tar du inte och startar upp ett spreadsheet på marknader som sväljer 20k och även om du bara uppvisar 105+% kommer du bli mäkta populär här inne.
Du är en skön lirare Wagner, men ibland är du fan onödigt skitnödig. Var någonstans har jag skrivit att jag kan hålla 110% på en medelstor marknad på pinnen?

Hela denna diskussion inleddes med att du myndigt förklarade att:

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jo det är svårare (omöjligt) att göra 10-15 % över tid
Vilket helt enkelt inte är sant, det finns betalspel som slår detta över 500 spel. Lätt är det fan inte. Det betyder inte att jag gör det, är inte ens i närheten och kommer heller aldrig att vara det. Men kontentan av det hela är att du helt enkelt har fel när du påstår att det är omöjligt. Hur känns det så här dagen före dagen före dopparedagen?

(det är nu du ska svara screenshot or it didn´t happen )
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 10:16   #28
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Av alla tusentals betaltjänster så finns det säkert några få där man kan backa bandet 500 spel och uppvisa fina siffror. Konstigt vore det annars.

Startar tillräckligt många betalspel på roulett och spelar genomgående på rött kommer också någon av dom ligga plus efter 500 spel.

Hoppas du kan ha någon glädje av detta i framtiden också.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 11:49   #29
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Av alla tusentals betaltjänster så finns det säkert några få där man kan backa bandet 500 spel och uppvisa fina siffror. Konstigt vore det annars.

Startar tillräckligt många betalspel på roulett och spelar genomgående på rött kommer också någon av dom ligga plus efter 500 spel.

Hoppas du kan ha någon glädje av detta i framtiden också.
Skönt å höra att du framhärdar..
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 13:52   #30
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ingenting är omöjligt grabbar!

Jag har 117.82 % ROI på MLB sides hos Pinnacle över 311 spel som sträcker sig över de senaste 14 månaderna och det är allt en marknad som sväljer stora summor. Det är bara att du hakar på Wagner så blir det roligt!

God Jul
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td