Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-22, 14:47   #31
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ingenting är omöjligt grabbar!

Jag har 117.82 % ROI på MLB sides hos Pinnacle över 311 spel som sträcker sig över de senaste 14 månaderna och det är allt en marknad som sväljer stora summor. Det är bara att du hakar på Wagner så blir det roligt!

God Jul
Omöjligt och eftersom det nu visade sig vara möjligt är det enbart tur Gör som Wagner och satsa på roulette istället.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 15:00   #32
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ingenting är omöjligt grabbar!

Jag har 117.82 % ROI på MLB sides hos Pinnacle över 311 spel som sträcker sig över de senaste 14 månaderna och det är allt en marknad som sväljer stora summor. Det är bara att du hakar på Wagner så blir det roligt!

God Jul
Man gör ett sheet på nära 3000 objekt och sen skär man ut en liten tårtbit.

Ja alla sätt är bra utom dom dåliga.

Själv har jag över 1000 % ROI på keno och där är det dessutom no limit. Skicka ett PM för detaljer.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 15:14   #33
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Dock så kan man inte skära ut speciellt många tårtbitar ur denna stora tårta som är på marknader och bolag som sväljer stora summor och passar in på dina tuffa kriterier, så det va inte "bara" att plocka ut det som gått bra.

Men det är klart att du anser att det bara va tur att jag just kunde hitta en tårtbit av alla typ 20 som passade kriterierna. Det är inte så att jag faktiskt kan vara duktig på det och att det inte alls är omöjligt som du säger.

Synd att du inte kan käka ROI men satsa på keno, där är det lett å vinne!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-22, 16:15   #34
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 155
Standard

I en tillräckligt stor population (vilket alla världens bettare är) border det rimligtvis finnas extrempunkter som påvisar resultat som inte passar in i det vanliga utfallet. Finner det lustigt om det inte fanns personer som kunde påvisa 120 ROI över 10 000 spel etc
Sporis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-23, 23:02   #35
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 139
Sharp$: 1675
Standard

Spelar väl ingen roll hur stor tårta man skär i bara tårtbiten man skär ur är värd att analysera vilket Lazlo's tårtbit absolut kan tänkas vara.
lokalime är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-24, 14:45   #36
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ingenting är omöjligt grabbar!

Jag har 117.82 % ROI på MLB sides hos Pinnacle över 311 spel som sträcker sig över de senaste 14 månaderna och det är allt en marknad som sväljer stora summor. Det är bara att du hakar på Wagner så blir det roligt!

God Jul
Citat:
Ursprungligen postat av lokalime Visa inlägg
Spelar väl ingen roll hur stor tårta man skär i bara tårtbiten man skär ur är värd att analysera vilket Lazlo's tårtbit absolut kan tänkas vara.

En som går het i nba just nu är tex sukkela, 119% på både sides och totals (finsk tråd) 181 spel denna säsong, på en längre period ligger han runt 105-107, finns stats flera år bakåt i tråden

Tycker inte alls de är så "ovanligt" med swingar både upp och ner som varar mer än hundratals spel när man studerar tjänster/spelare som har lite volym under bältet. Tycker alla jag studerat har det, ...från RAS till mig själv.

Att mäta i en sån bula/grop av grafen över tex 500 spel måste ju visa herrans mycket fel åt nåt håll.
Tårtbiten är för liten för att dra alldeles för långtgående slutsatser, men är ju inte helt värdelös heller givetvis.

Citat:
Ursprungligen postat av Sporis Visa inlägg
I en tillräckligt stor population (vilket alla världens bettare är) border det rimligtvis finnas extrempunkter som påvisar resultat som inte passar in i det vanliga utfallet. Finner det lustigt om det inte fanns personer som kunde påvisa 120 ROI över 10 000 spel etc
Det fanns säkert på EU-bolag om man fick spela så många spel, men tror inte den människan är född att klara av det på pinnen(dvs inga små/nyss öppnade marknader då).
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2012-12-24 klockan 15:20.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td