Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-18, 15:50   #31
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
-

Ska vi ha lite skoj ?

Tänkte man kanske skulle kunna fixa en spreadsheet och döpa den till
Mr. Martingale ...

Alltså köra lite på skoj med låsas pengar för se hur det utvecklar sig.
Om man nu får köra spreadsheet med låsas pengar, fiktiv betting.

Cheers
Du får ha hur mycket skoj du vill med dina sheets. Resultatet är dock oundvikligt, det är bara en fråga om tur och hur länge du orkar hålla på.

Har du otur är du död på en gång, har du tur så lär du väl antagligen sluta när du känner att du "bevisat något".

Men kör ditt sheet du, så länge du inte ger upp och tycker din tes är bevisad efter ett par hundra spel så kommer jag nog titta på det.

Men då vill jag också att du spelar realistiskt. Juret visade nyss en teoretisk simulering. Den tog inte hänsyn till att de flesta bookies limmar snabbt eller inte tillåter särskilt höga bet. Håller du dig till böcker/börs som inte limmar finns det ju fortfarande maxbet.


__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-18, 20:32   #32
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Men vad ska man betta på då? Eller det kanske inte spelar någon så länge man kör MG på ett visst oddsintervall?
__________________
"Different mission, different school, I only have one rule: stay cool, like a swimming pool"
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-20, 17:19   #33
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
Men vad ska man betta på då? Eller det kanske inte spelar någon så länge man kör MG på ett visst oddsintervall?
Ett riktigt MG förutsätter ju att händelserna är oberoende utav varandra och har samma (sanna) sannolikhet. Det första kan väl i en del fall stämma. Det andra blir det svårare med, den sanna sannolikheten är väl på ett ungefär i klass med mörk materia (innan matchen är spelad dvs.)...

Men om jag får spåna lite fritt,

så skulle jag nog tippa på något i stil med att man rekar matcher som vanligt (kanske inom ett visst oddsintervall) men att man dubblar efter varje förlust, kanske med strategin BTW - då slipper man ju bry sig så mycket om odds?

Sen hoppas jag att man går tillbaka till ursprungsinsatsen (eller vinsten då) efter avslutad "serie". Annars är man mer rökt än en fimp.


__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td