Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-26, 21:04   #16
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En liten uppdatering kanske är på sin plats?

Har gått 3 månader sen motivationen började svikta och inte spelat ett dugg. Suget finns bara inte där och jag tror allvarligt talat att jag aldrig kommer få tillbaks det. Tror att jag har kommit till insikt att den tid som man lägger ner på det aldrig kommer visa sig i avkastningen, tyvärr. Då finns det andra saker jag vill göra med min fritid, även om sport i sig alltid kommer finnas där. Kommer säkert glida in här ibland bara för att, Sharps har gett mig mycket glädje

Lycka till i framtiden ni andra och väl mött!

/ Vurpan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), Pilkast (+5), NiLu (+5), messijah (+5), Shell Peppe (+10)
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 21:16   #17
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
En liten uppdatering kanske är på sin plats?

Har gått 3 månader sen motivationen började svikta och inte spelat ett dugg. Suget finns bara inte där och jag tror allvarligt talat att jag aldrig kommer få tillbaks det. Tror att jag har kommit till insikt att den tid som man lägger ner på det aldrig kommer visa sig i avkastningen, tyvärr. Då finns det andra saker jag vill göra med min fritid, även om sport i sig alltid kommer finnas där. Kommer säkert glida in här ibland bara för att, Sharps har gett mig mycket glädje

Lycka till i framtiden ni andra och väl mött!

/ Vurpan

Oavsett om man spelar eller inte måste man göra saker som gör livet roligt. För mig är oerhört god mat ( jag gillar att laga mat) ruskigt viktigt precis som att hitta på kul och bra saker...spel tar tid om an ska vara seriös.....lycka till med det du gör!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+5), Pilkast (+1), eklund81 (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 09:52   #18
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den kommer tillbaka
Det gäller bara att välja ett enkelt lir varje dag
Med pengarna kommer glädjen
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 13:52   #19
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jag kan bli omotiverad när jag ibland inte har tiden att lägga ner som krävs för att vara seriös. Finns inte den så är det meningslöst att spela.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 22:48   #20
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

@kriga Något seriöst spelbolag?

Antar att andelen vinnare på bet365, unibet etc. är närmre 0 eftersom de inte tar action av dessa kunder.
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td