Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-07, 05:42   #46
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Du har ju inte så många spel än Och hade du kört samma insats på Wawrinka, så hade det ju sett betydligt bättre ut Det är väl lite det som är meningen med flatbet? Jag kör samma insats oavsett odds iaf
Nja, skrivit i mitt sheet att jag varierar insatsen om oddset är för högt. Blir tokvarians om jag sitter och flattar på 4.35-oddsare. Hade ryggat stuckey tidigare på cirka 10-15 stycken spel på 3.0 eller högre odds där jag flattat, och ingen har suttit, så var less.

3W-17L på nattens/gårdagens spel. Börjar bli forumets egen R. Baggio, har troligtvis dubbelt så dålig ROI som han.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-09-07 klockan 06:19.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-07, 07:36   #47
 
Khans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 172
Sharp$: 2322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Du har ju inte så många spel än
Fast nu har han nästan 1000 spel lagda, det borde väl ändå vara mer än tillräckligt? Eller tänkte du på något annat?
Khan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-07, 08:50   #48
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Wawrinka mötte Murray i US Open och hade ganska högt odds. På det spelet sänkte han insatsen
stod det inte som. Så kan det gå när man ska försöka läsa mitt i natten.

Går och lägger mig igen, på balkongen denna gång. Jo det ligger på som vanligt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-07, 13:27   #49
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khan Visa inlägg
Fast nu har han nästan 1000 spel lagda, det borde väl ändå vara mer än tillräckligt? Eller tänkte du på något annat?
Jag menade sen han började med med sitt nya sheet, inte samma strategi där som i det gamla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khan (+2)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-03, 17:33   #50
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra tråd.

Var tvungen att själv testa med små insatser och det gav mig bara en utdragen förlust. Även om jag först sprang tursamt så åkte det ner igen.
Då ryggade jag ändå spelare med ROI på 6% och däromkring som åtminstone hade 5k spel.

Odds som skiljer, du vet inte vilka spel som är bra o.s.v. Lägger de in förlorarna (om du spelar på någon scamsite).
Kollar man här på forumet är de "bästa" de som sitter med winrate på 50%.. Och det är bara massa fjantsamples.

Ni vinner inte mot dessa företag som har 100 anställda.

Bonushora men börja inte tro att ni kan slå oddsen för det kommer bara kosta er tid. Bli inte en speltorsk.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td