Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-05, 19:29   #31
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 75
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aspel Visa inlägg
hur förklarar du dom vita ytorna på screenshoten henkiee?
Jag tycker inte jag behöver förklara någonting alls, jag har tagit en skärmdump och om ni ser vita fläckar får det stå för er.

Jag är Moneybookers V.I.P iallafall om det säger någon nåt.

http://img521.imageshack.us/img521/1840/mbvip.png
henkiee5 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 19:31   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Är det bara jag eller finns det två vita ytor framför båda saldouppgifterna? Kolla noga...
HAHA! zooma till 200 eller 400% så går det inte att missa photoshoppandet

Lycka till "henkie-highroller"
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 19:39   #33
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Det spricker lite eftersom de odds jag spelar inte alltid är högst på pinnacle och det är bara på pinnacle jag kan få betalt för att folk vinner. Det är sällan jag omsätter 330k som i mars på pinnacle. Ska jag då i förväg bara visa de picks som är spelbara på pinn, då försvinner ju en del av poängen. Jag spelar sällan på stora ligor, och europeiska bookies är helt okej på att sätta oddsen fel på små ligor vilket gör att oddsen blir spelbara trots att de har dålig återbetalningsprocent totalt sett.
Du läste inte vad jag skrev...
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 19:53   #34
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Jag tycker inte jag behöver förklara någonting alls, jag har fakeat en skärmdump
FYP

Citat:
Ursprungligen postat av henkiee5 Visa inlägg
Jag är Moneybookers V.I.P iallafall om det säger någon nåt.

http://img521.imageshack.us/img521/1840/mbvip.png
Ja, det säger att du har mailat kundtjänst och bett om att få bli VIP. Det var länge sen de hade strikta krav för det där.

Obvious troll is obvious
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 19:57   #35
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 20:02   #36
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 144
Standard

henkiee det du gjort är jä****t fult....vik hädan....du har gjort bort dig å det grövsta
aspel är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 21:12   #37
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VinsomCash Visa inlägg
Det är svårt att verka trovärdig om man postar resultat i efterhand. En lösning på de skulle möjligtvis vara att du postar ditt spel i samband med att matchen börjat.

För att underlätta de går det säkert att scripta någon funktion som lägger in dina spel automatiskt via någon form av timer.

Lycka till!
Det funkar ju inte direkt. Relativt lätt att fejka sånt, man kan ju i så fall själv hitta på vilket odds man spelade till, är ju bara att konstant plocka vad som var all time high på marknaden innan ifrån oddssläpp till stängning. Att spela Arsenal till 2.1 eller 2.05 är ju inte samma spel även fast det är samma lag och därav kan man även fuska trots att man släpper sina spel vid spelstopp.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 21:47   #38
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Det funkar ju inte direkt. Relativt lätt att fejka sånt, man kan ju i så fall själv hitta på vilket odds man spelade till, är ju bara att konstant plocka vad som var all time high på marknaden innan ifrån oddssläpp till stängning. Att spela Arsenal till 2.1 eller 2.05 är ju inte samma spel även fast det är samma lag och därav kan man även fuska trots att man släpper sina spel vid spelstopp.
Fejka oddsen kan han göra tre dagar innan matchen börjat också.
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 21:57   #39
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VinsomCash Visa inlägg
Fejka oddsen kan han göra tre dagar innan matchen börjat också.
Meningen är ju att man ska posta när oddsen fortfarande finns där. Är väl ingen seriös som rekar till gamla odds? Om man inte är vinnande genom att lira gamla odds är man riktigt kass.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 23:10   #40
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2164
Standard

Är det Pro Gamer som är i farten igen? Snubben som lirade för tiotusentals kronor men inte visste va han spelade på...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 23:10   #41
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Meningen är ju att man ska posta när oddsen fortfarande finns där. Är väl ingen seriös som rekar till gamla odds? Om man inte är vinnande genom att lira gamla odds är man riktigt kass.
Jag har uppfattat att TS inte är ute efter att reka några matcher, utan att endast visa upp ett bra resultat.

En capper som visar sina spel två timmar innan spelstopp kan i praktiken lika väl ljuga om oddsen som en person som lägger upp spelen på spelstopp.

Hur långt man vill driva sin utredning av hur ärlig en capper är, det är upp till en själv.
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-05, 23:53   #42
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Är det Pro Gamer som är i farten igen? Snubben som lirade för tiotusentals kronor men inte visste va han spelade på...

Hahah, det skulle mycket väl kunna vara det! Killen som spelade på ML och fick lika högt som oss andra som hade rak.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-06, 00:27   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Är det Pro Gamer som är i farten igen? Snubben som lirade för tiotusentals kronor men inte visste va han spelade på...
Citat:
Ursprungligen postat av pr0llan Visa inlägg
Hahah, det skulle mycket väl kunna vara det! Killen som spelade på ML och fick lika högt som oss andra som hade rak.
Kolla här. Står ju "Pro Gambler" status under länken:

http://img521.imageshack.us/img521/1840/mbvip.png
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-06, 00:29   #44
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här trollar vi friskt.
Varför vill han tjäna några hundralappar i månaden på affilates när han tjänar så bra på bettingen redan? Mycket bra fråga.
Man hinner inte blogga varje dag om man kör betting/trading på heltid, så lika bra du lägger ner.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-06, 01:39   #45
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Här trollar vi friskt.
Varför vill han tjäna några hundralappar i månaden på affilates när han tjänar så bra på bettingen redan? Mycket bra fråga.
Man hinner inte blogga varje dag om man kör betting/trading på heltid, så lika bra du lägger ner.
Stenhård! haha
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td