Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 13:11   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Bonushora


Hej,

jag har försökt hitta en tråd där jag minns att KP förklarade hur man på det mest effektiva sättet tradeade ut bonusar. Men jag hittar den inte igen.

Länk uppskattas eller om någon med erfarenhet vill dela med sig lite av hur man gör på bästa sätt.

Är det ens lönt att hålla på nu när bonusarna är så reglerade?

Vilka sidor är mest gynnsamma att börja med?

Alla tips välkomnas.

----------------

Edit av admin: Finns nu en skola här: https://www.sharps.se/bonustrading
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 13:25   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=2323
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 13:52   #3
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

https://www.sharps.se/forums/showthre...t=unibet+bonus

Kanske denna tråd kan vara något
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 14:10   #4
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3891
Standard

Skulle vilja prova det här, har dock en fråga;

Har inte öppnat något konto på BetFair än, men tydligen är det så att man kan få en bonus på 300 kr första gången man registrerar sig där.

Är det nån som vet vad omsättningskraven på denna bonus är? Om det är jobbiga krav kanske det är bättre att avstå denna bonus, om man vill ge sig på att tradea direkt. Eller är det så att man kan använda denna bonus i tradingen?
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 18:11   #5
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Kanske inga nya tips för dig, du verkar ha koll, men jag skriver lite ändå.

Se alltid till att ha extra pengar att stoppa in hos betfair, man vet aldrig hur länge man kan råka vinna på fel sida och att stå där utan pengar på betfair och vara tvungen att vänta eller försöka omsätta är inte så roligt, det förstör också hela grejen med bonustrading då grejen är att man vill ha pengar men man vill inte riskera pengar.

Andra småtips är väl att titanbets bonus låser dina pengar och du får inte bonusen förrän EFTER du har omsatt, undvik alltså denna bonusen om du vill bonustrada. (gjorde själv den missen och var tvungen att trada ut min insättning enbart, gick alltså varken plus eller minus). Ett annat tips är att klicka in "visa v&l efter kommission" på betfair då kan du enklare se hur mycket du ska boka för att komma så absolut nära +-0 på båda resultat som det bara går.

En bra sida för att hitta bonusar är www.betsmart.se hade även en annan sida innan i favoriter som listade fler sidor kan försöka leta upp den.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 18:14   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sodomyandlust Visa inlägg
Kanske inga nya tips för dig, du verkar ha koll, men jag skriver lite ändå.

Se alltid till att ha extra pengar att stoppa in hos betfair, man vet aldrig hur länge man kan råka vinna på fel sida och att stå där utan pengar på betfair och vara tvungen att vänta eller försöka omsätta är inte så roligt, det förstör också hela grejen med bonustrading då grejen är att man vill ha pengar men man vill inte riskera pengar.

Andra småtips är väl att titanbets bonus låser dina pengar och du får inte bonusen förrän EFTER du har omsatt, undvik alltså denna bonusen om du vill bonustrada. (gjorde själv den missen och var tvungen att trada ut min insättning enbart, gick alltså varken plus eller minus). Ett annat tips är att klicka in "visa v&l efter kommission" på betfair då kan du enklare se hur mycket du ska boka för att komma så absolut nära +-0 på båda resultat som det bara går.

En bra sida för att hitta bonusar är www.betsmart.se hade även en annan sida innan i favoriter som listade fler sidor kan försöka leta upp den.
Tack för det, då är ju titanbets bonus rätt värdelös då man måste omsätta insättningen * 15 innan man får spela för bonusen.

Vad ska man då stjäla för bonus tro.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td