![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#3631 |
![]() Angående Tord
Det verkar inte vara så bra med Tord. Han har fåt en förvaltare dit hans post skickas.
Min gissning är att han har mist synen och måste ha hjälp med det praktiska hemma. Senast redigerad av reflex den 2025-05-07 klockan 18:55. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3632 |
![]()
Om det stämmer är det otroligt ledsamt att höra och tragiskt på ett personligt plan för Tord.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3633 |
![]()
Det är hit Tords post går
Särskild Adress C/O-adress: Förvaltarenheten Eva Berglund Gatuadress: Södra Varvsgatan 19 Postadress: 593 31 Västervik Ett av hans senare inlägg så skriver han att ynen blir sämre Heh, jag orkar knappt inte bry mig om tipset längre och har inte ens torrspelat på ett bra tag nu. Min syn börjar gå bakåt och bli sämre igen. Allt känns så meningslöst faktiskt |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3634 |
![]()
Söker ett bra TT system, runt 50% är väl schysst!
Är det någon ide att bygga TT på ABC ? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3635 | |
![]() Citat:
Jag vet inte om det här kan vara nåt intressant. Det är Tords UE 7-0-300 som finns på s. 121 i tråden, vilket bygger på Lanos U 5-0-60 strax innan. Med 50% vid 2-3 av 5 U så är systemet är rätt billigt, men man ska då även sätta en spik och minst 1 E-tecken. För 8 rätt på TT behövs dessutom lite tur så att de 50% lägger sig rätt... UE 7-0-300 Spoiler:
Garanti: Spoiler:
Senast redigerad av Siktamot13 den 2025-05-17 klockan 20:32. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3636 |
![]()
Tråkigt att höra om Tord, denna tråds skapare.
Har även bidragit med effektiva tips att omvandla rader, kopiera från Bosses garantiberäkningsprogram in i Excel osv.. tacksam för det. Kör just nu med ett UME-4-5-100 där det går att hamna vettigt med lite tur. För några veckor sen fick jag ca 1200kr på 11 rätt, förra helgen 150kr på 3*10r, så mer än insats åter och extrarunda på söndagen utan resultat. Nöter denna 1 gång/vecka tillsvidare, ork och framförallt tid finns ej att köra bolag på SvS. Kanske får jag upp ångan en dag och kan uppdatera ikapp stora system-mappen med allt som kommit sedan senaste filen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|