![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#796 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
andersson79 (+10) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#797 |
![]()
Ok, är det bättre att ta detta system och lägga till en M halvgardering
https://www.sharps.se/forums/572796-post120.html |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#798 |
![]()
Har en liten ide,, tänkte höra om nån vet hur man GÖR en sst fil? tänkte pröva om jag kan fixa ett eget system, och mosa in det i tipsdatorn,,
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#799 | |
![]() Citat:
Senast redigerad av Tord den 2019-02-12 klockan 19:08. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#800 | |
![]() Citat:
det va ju bara en tanke som sagt, ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#801 |
![]()
men samtidigt vore det kul att se ifall egenkonstruerade system hade fungerat på tipsdatorn.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#802 |
![]()
U300 6-2 140 kr (Gula NSAB Boken)
Match 1 - 5 är spikar. Match 6 - 7 är halva U tecken. Match 8 - 13 är hela U tecken. Bra system för sitt pris. Vinster på alla U tecken Spoiler:
Garantitabell: Spoiler:
Senast redigerad av Tord den 2019-02-12 klockan 20:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#803 | |
![]() Citat:
Jag vet inte exakt hur sst-filer ser ut (låter gammalt) men det går att konvertera dessa till PDF-format med en PDF-skrivare;(gratis) alltså en s k virtuell skrivare. Sen har du en pdf-fil istället som är lätt att kopiera från. Gamla DOS-program kan man ju ofta använda med DOS-box på nyare datorer men det har du kanske försökt. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#804 | |
![]() Citat:
att stå ut med 32 dubblettrader för att det alltid skulle bli minst 2 tolvor vid 3-Utips. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#805 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#806 |
![]()
Har blivit en röra här pga all offtopic. Jag har inte fyllt på systemen i Excel filen heller, men ska försöka lägga till alla som går. System utan namn eller listade system skiter jag i dock
Senast redigerad av Tord den 2019-02-13 klockan 09:35. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#807 | |
![]() Citat:
![]() Edit Testade Arena men det blir samma som WinGar, fel. Det är 4 visntgrupper som har 13 rätt Senast redigerad av Tord den 2019-02-14 klockan 17:43. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#808 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#809 | |
![]() Citat:
Torda hjälper mig när han kan , och mycket eloge till honom! ![]() Anledningen är att jag har en gammal speldator med olika system, dom systemen är sst filer, jag har en massa ANDRA system som jag vill sätta in i maskinen, men den läser inte andra filer än sst. men mycket tack för era inlägg uppskattas! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|