Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-25, 10:13   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Betting på underdogs


Här är ett system på betting på under dogs som jag använder.
1. Spel endast på ishockey och fotbollsmatcher
2. Oddsen för lagen ska vara minst 2,5
3. Kassa 200units per match totalt bettas 5st matcher parallelt.
4. Betta på samtliga alt. (1X2) i alla 5 matcherna totalt 15st bets med syfte att vinna 1 point. Blir alltså 15st enskilda serier.
5. Går någon serie dåligt väntar jag tills jag fått 7 förluster i rad. Då fördelarna jag förlusterna jämt över samtliga serier samt även andra bettingsystem.
6. Beroende på om jag vill ha oavgjort eller ej väljer jag fotboll eller ishockey (25% alt. 10% chans)

Det här fungerar för mig. Det går snabbt att välja matcher och jag behöver inte fundera över hur jag ska spela. Jag får ett Roi på ca 115-120 genom att betta helt mekaniskt. Så fort en match är slut lägger jag in nästa bett. Genom att ha flera olika bettingsystem fördelar jag förlusterna jämt över alla system.

Tips på kassa hantering
Hela spelkassan klyvs 4 lika stora delar. Sedan spelar man bara med 25% av totala kassan. När dessa 25% har fördubblats alt. Förbrukats klyver man hela kassan i 4 nya bitar osv.

MVH/
Anders
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:15   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Detta förstod jag inte ett dugg av, på vilket sätt får du 115-120% på att spela på samtliga utfall i 5 matcher?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:17   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Bookie Buster?
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:21   #4
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Hej

Bäst är att matcherna vinns i samma ordning typ x,2,1 x,2,1
Då får man ett Roi på 133. Därefter sjunker Roi berodde på hur många utfall av samma alt. i rad man får typ alla macher hemma vinst. Brukar vanligtvis landa på strax under 120 i Roi.

Testa i Excel får ni se att det fungerar

MVH/
Anders L
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:25   #5
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Går det förklara än tydligare?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:35   #6
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EKAALA Visa inlägg
Tips på kassa hantering
Hela spelkassan klyvs 4 lika stora delar. Sedan spelar man bara med 25% av totala kassan. När dessa 25% har fördubblats alt. Förbrukats klyver man hela kassan i 4 nya bitar osv.
Problemet är att i långa loppet kommer du förbruka många fler än du lyckas dubbla, vilket gör att du kommer att gula förr eller senare.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 10:39   #7
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Som jag tolkar det (har även experimenterat med liknande själv för länge sen):

Du bettar en match, både 1, X och 2. När du sedan vinner ett av dem (vilket du altid kommer att göra) så är den "struken" och börjar eventuellt på en ny serie med samma resultat, sen fortsätter du att spela på de kvarvarande resultaten tills de blir strukna också. I teorin funkar det bra, men i praktiken så kommer man få en serie där man tex losat för många i rad på ett resultat (tex 1a) och då måste man "splitta" serien och fortsätta där tills vinsterna tagit tillbaka förlusten.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 11:27   #8
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Som jag skrev tidigare så väntar jag tills jag får 7 förluster i rad innan jag fördelar förlusterna lika över andra serier/system.

Jag har hämtat detta system ifrån Bokkie buster.

Jag har testat massa olika system/insatsplaner i Excel och kommit fram till en bra mix som fungerar för mig. Jag har varken intresse eller ork att leta efter värdeodds utan mitt huvudsyfte är att tjäna pengar med minsta möjliga ansträning. Det största problemet är som sagt långa förlustserier varvid de flesta insatsplaner måste kasseras. För att klara det spelar jag med flera olika system parallelt. De finns insatsplaner som om väldigt säkra men som därför ger låga vinster över tid.

Med de system som jag använder idag så jobbar pengarna hela tiden och jag behöver inte ägna mycket tid framför datorn.

MVH/
Anders
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 11:33   #9
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EKAALA Visa inlägg
Jag har varken intresse eller ork att leta efter värdeodds utan mitt huvudsyfte är att tjäna pengar med minsta möjliga ansträning.
Där har vi något gemensamt! Jag personligen är inte ett dugg intresserad av sport eller nått, utan använder det enbart som ett sätt att tjäna pengar.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 11:53   #10
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Där har vi något gemensamt! Jag personligen är inte ett dugg intresserad av sport eller nått, utan använder det enbart som ett sätt att tjäna pengar.
Tjäna pengar utan att spela värdeodds alltså. Ja vilken underbar värld vi lever i. Jag gör precis tvärtom och det fungerar också.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 12:11   #11
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Läs tråden om EV+ på trav så ser du vad jag menar.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 16:00   #12
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Jag hävdar med en dåres envishet att det faktiskt går att spela framgångsrikt på sport utan att spela på värdeodds men man måste ändå ha koll på vad man gör. Just nu är det inte lämligt att spela på brittisk galopp eftersom säsongen för National Hunt precis har startat och de första veckorna har alltid överaskande resultat.

Som alla vet så är det flesta spelsystem som säljs på nätet ren skit. Man ska bara investera i ett nytt fantastiskt system för några hundralappar och sedan är det raka vägen till miljonen.

Jag är regelbundet inne på diverse forum i jakt på att hitta något som fungerar. För ett par veckor fick jag tips om att boka alla hemmalag i fotboll som har odds mellan 2,75-3,75. Jag har testat det ett par veckor i Excel och det ger i snitt en vinst på ca 15%. Spelar man bara på odds mellan 2,75-3,00 finns det 3-4 matcher att spela på varje dag. håller det i sig i några veckor till kommar jag att köra skarpt.
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 16:10   #13
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Nyckeln ligger säkerligen i ett system som är anpassat efter förhållandena, inte är generella.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:18   #14
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 46
Standard

Jag vågar spela till mycket låga odds att EKAALA inte har så många poäng på universitetet/högskolan. Speciellt inte inom matematik/statistik.

Ni kan "bevisa" vad ni vill empiriskt (slå upp om ni inte vet vad det betyder). Att ett system bär vinst under en period är inte identiskt med att det är ett vinnande system. Ni resonerar precis som martingalespelarna (återigen, slå upp...) och orsaken till att idiotin får fäste är just att sannolikheten för att gula är ganska låg eftersom ni hela tiden opererar med låga sannolikheter att förlora varje enskilt spel. Men det innebär inte att det är ett långsiktigt värde.

Fast varför tar jag ens upp frågan? Såna som EKAALA svarar alltid samma sak. Något i stil med "för mig fungerar det", och intresserade av andras argument är ni försvinnande sällan.

Hur som helst. Bookiebolagen tackar er, jag lovar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+1), sju (+1), zz (+2)
Trollet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 19:23   #15
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet Visa inlägg
Jag vågar spela till mycket låga odds att EKAALA inte har så många poäng på universitetet/högskolan. Speciellt inte inom matematik/statistik.

Ni kan "bevisa" vad ni vill empiriskt (slå upp om ni inte vet vad det betyder). Att ett system bär vinst under en period är inte identiskt med att det är ett vinnande system. Ni resonerar precis som martingalespelarna (återigen, slå upp...) och orsaken till att idiotin får fäste är just att sannolikheten för att gula är ganska låg eftersom ni hela tiden opererar med låga sannolikheter att förlora varje enskilt spel. Men det innebär inte att det är ett långsiktigt värde.

Fast varför tar jag ens upp frågan? Såna som EKAALA svarar alltid samma sak. Något i stil med "för mig fungerar det", och intresserade av andras argument är ni försvinnande sällan.

Hur som helst. Bookiebolagen tackar er, jag lovar.
Bra förstainlägg!
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td