Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-16, 12:47   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Angående AH+/- så har jag en känsla av att STORA favoriter inte brukar täcka -linan speciellt ofta, det var i alla fall något jag noterade i baseballen (som givetvis är lite speciell) men har även märkt det på NHL-matcher.

Det känns som att de lag som vinner mycket alltid hittar något sätt att vinna på för att inte ligga 50/50 medan dåliga lag alltid hittar något sätt att förlora på för att inte ligga 50/50. Medför ofta att det blir jämna matcher som slutar med något måls fördel åt det vinnande laget, och att det inte täcker linan. Ojämna matcher, de som täcker linan med marginal är inte alltid mellan ligans bästa och sämsta lag utan kan lika gärna vara mellan två mittenlag.
Detta syftar jag på att det gäller baseball och hockey, då matcherna ofta avgörs i något kort moment och inte över hela matchen.
Tycker det resonemanget känns applicerbart på fotboll också. Men som sagt, bara subjektiva bedömningar och kanske tom selektivt minne som spökar
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 16:51   #17
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Ångrar att jag inte lirade Tottenham i lördags.

I framtiden blir det nog att boka / spela emot ALLT holms skriker ut. Måste vara vinnande. Ska nog göra ett litet test.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tjompiz (+1)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-24, 23:42   #18
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Seriöst din jävla teori om ahcp+ och ahcp- gör mig tokig.

Kollade in timadolfs Boydsheet lite snabbt och även fast de är ett väldigt litet sample så talar den sitt tydliga språk. Man borde nästan slopa hans - spel.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-25, 10:27   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Nu kommer jag bara skriva en spontangrej här men +hcp i collegebasketen bör ha gått dåligt medan -hcp för collegebasketen för ha gått bra för de cappers som går att få serviceplays på (RAS/Helmut/Lem Banker) och allt vad dom heter.

I NBA däremot är det tvärtom känner jag spontant, höga +hcp på timberwolves, nets, bulls m.f har hittils visat sig vara lönande tror jag. Om det har att göra med att NBA är jämnare nu än förra året vet jag inte, sen kanske det spelar in att de "bättre" lagen fortfarande letar efter sitt spel.

EDIT:

Den här tråden skapade så mycket irritation i min hjärna att jag måste gå igenom alla årets NBA matcher som varit och bokföra högsta +hcp till snittodds över 1.90 samt även gå igenom varenda match förra året med högsta hcp och se vart det leder. Ska försöka vara precis i min bokföring där jag sätter inviduell statistik på HCP+ 1-2.5, 3-4.5 osv.

Återkommer om några dagar beroende på hur lång tid det tar.

Senast redigerad av macin den 2010-11-25 klockan 10:46.
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 05:03   #20
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Kolla gärna på den tråd om Retirement insatsplan som jag har skrivit. Testad mot en betalttjänst samtliga bet under 5 år så var det den enda insatsplanen som gav högre ROI än flat och kelly samtidigt som insatserna hölls nere. Det krävs en förlustserie på 48st bet innan kassan tar slut.

Det finns spelare som anser att detta är den bästa insatsplanen som finns och inte använder någon annan. Helt klart är den värd ett försök.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 09:36   #21
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
Kolla gärna på den tråd om Retirement insatsplan som jag har skrivit. Testad mot en betalttjänst samtliga bet under 5 år så var det den enda insatsplanen som gav högre ROI än flat och kelly samtidigt som insatserna hölls nere. Det krävs en förlustserie på 48st bet innan kassan tar slut.

Det finns spelare som anser att detta är den bästa insatsplanen som finns och inte använder någon annan. Helt klart är den värd ett försök.
Länka sa bjuder farbror Moffe pa nagra sharps.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 10:23   #22
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Retirement insatsplan balanserar genomsnittsodds mot aktuellt odds storlek på bankrulle

Jag har beskrivit det i detalj i en separat tråd som jag la in i natt.

Vet inte om det är OK att lägga ut en länk men det finns en svensk betalsida som har en förädlad variant av retirement som går att tanka ner gratis som PDF-fil.

Jag har inte matematiska kunskaper för det men det vore intressant om någon gjorde en analys i Excel för att hitta worst case.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 10:41   #23
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ALA Visa inlägg
Retirement insatsplan balanserar genomsnittsodds mot aktuellt odds storlek på bankrulle

Jag har beskrivit det i detalj i en separat tråd som jag la in i natt.

Vet inte om det är OK att lägga ut en länk men det finns en svensk betalsida som har en förädlad variant av retirement som går att tanka ner gratis som PDF-fil.

Jag har inte matematiska kunskaper för det men det vore intressant om någon gjorde en analys i Excel för att hitta worst case.
Fritt fram att länka så länge du personligen inte har något vinstintresse på den länkade sidan.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 11:38   #24
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Här är länkarna

http://www.storavinster.se/las-artik...ga-odds-608838

http://www.thestakingmachine.com/download.php
software för progressiva insatsplaner. Programmet är ett utmärkt verktyg för att göra utvärderingar. Det går att läsa in excelfiler och skapa fiktiva utfall.
Demot som går att ladda ner har tyvärr en begränsning på 10st bet.

http://www.secretbettingclub.com/Portfolio/PPNH.html
Secret bettings clubs analys av olika insatsplaner ger bäst betyg åt Retirement insatsplan
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td