Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-22, 06:13   #16
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Har hållit på ca 1 år med betting. 95-97% av spelen är rena ryggningar.
Främst basket som gäller, då intresset ökat väldigt mycket senaste åren när Norrköping Dolphins gått så bra och det dagligen blir rygg på cappers som t.ex. Masho och Gb.
Själv spelar jag fotboll och anser mig ha en hyfsad koll på vad som händer i fotbollsvärlden också. Har försökt mig på ryska ligan i fotboll i höstas där resultatet blev lite minus.
Men hur som helst, det jag vill komma till är att jag inte vågar lite på mig själv, spelar mina egna spel men med väldigt låga insatser, däremot litar jag mer på de jag ryggar och höjer då givetvis insatserna.
En person jag snackat med sa att det tog honom ca 5 år att lita på sig själv, alltså kunna lita på sina spel som man själv grottat fram. Givetvis antar jag att ett kontaktnät är till en stor fördel och att de inte är något man får över en dag precis. Av ren nyfikenhet så undrar jag när kände ni att ni kunde lita på er själva? Och hur kom det sig? Jag förstår själv att jag har en lång väg kvar dit.

God jul & Gott nytt
Mycket intressant ämne. Själv är jag precis tvärtom och litar i stort sett inte på någon annan, kan inte minnas senast jag ryggade någon annan. Samtidigt ska det väl tilläggas att jag absolut inte ser mig själv som något slags proffs, jag lägger inte ner så överdrivet mycket tid, men jag plussar bra ändå.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 07:25   #17
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Mycket intressant ämne. Själv är jag precis tvärtom och litar i stort sett inte på någon annan, kan inte minnas senast jag ryggade någon annan. Samtidigt ska det väl tilläggas att jag absolut inte ser mig själv som något slags proffs, jag lägger inte ner så överdrivet mycket tid, men jag plussar bra ändå.
Jaså, det var intressant!
Jag har sedan första december börjat spela egna basketspel och är 8-2 där, med mindre insatser än dom jag ryggar och enligt mig för lite spel.
Även om det skulle fortsätta såhär i denna vinnande bana så har jag svårt o se att jag ska kunna lita på mina egna spel fullt ut i nuläget och en bra bit framåt.
Men jag kommer fortsätta i den här stilen ett bra tag till, ha tålamod och inte få hybris
Förövrigt (såg att en del östgötar skrivit i denna tråd) för er basketintresserade, kul att dolphins är vidare i eurochallenge, stort!
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 12:00   #18
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Självklart ska du fortsätta att spela dina egna spel. Som du säger, 10 spel ger ingen indikation om hur det ser ut i slutet av säsongen, men kör på som du gör nu, går det bra framöver kommer du antagligen "lita mer på dina egna spel", och du kan ju, om du vill, höja insatserna allt eftersom.

Är ju inte östgöte, men tycker ändå att det är riktigt kul att Dolphins gick vidare i Eurochallenge:-)
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 12:27   #19
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Självklart ska du fortsätta att spela dina egna spel. Som du säger, 10 spel ger ingen indikation om hur det ser ut i slutet av säsongen, men kör på som du gör nu, går det bra framöver kommer du antagligen "lita mer på dina egna spel", och du kan ju, om du vill, höja insatserna allt eftersom.

Är ju inte östgöte, men tycker ändå att det är riktigt kul att Dolphins gick vidare i Eurochallenge:-)

Nä precis, 10 spel är ju ingenting man kan gå på rent statistiskt. Utan det är ju bara att fortsätta.
Och som du säger, går det bra framöver så blir det ju automatiskt att jag får större förtroende för mig själv (om man kan säga så) och då kommer jag givetvis öka insatserna också
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td