Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-17, 07:47   #841
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
1. Vet inte vart dom får oddsen ifrån men dom finns hos Oddsmonkey.

2. Tog denna på 24h igår. Spelafe en dubbel till så högt odds som möjligt med bra matchning. Bokade hos Smarket och hoppadrs att dubbeln skulle missa, vilket den gjorde.
1. Ja, jag såg det och fixade fram gratisspelen utan risk. Tänkte mest på om de har samma odds som någon annan.

2. Det låter som bästa sättet, av någon anledning tänkte jag inte på att boka dubbeln... :( Men det lär bli så här.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 16:42   #842
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nybörjarfråga: Vilken closeness är "godkänd"? Naturligtvis så hög som möjligt, men finns det en rimlig gräns där man bör avstå?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 16:47   #843
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Nybörjarfråga: Vilken closeness är "godkänd"? Naturligtvis så hög som möjligt, men finns det en rimlig gräns där man bör avstå?
Closeness? Alltså återbetalningsprocent? I sådana fall tycker jag man bör satsa på 100 % på de flesta bolagen. Under 100 % accepterar jag bara på skitbolag med ruttna odds likt Oddsautomaten.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 17:28   #844
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Closeness? Alltså återbetalningsprocent? I sådana fall tycker jag man bör satsa på 100 % på de flesta bolagen. Under 100 % accepterar jag bara på skitbolag med ruttna odds likt Oddsautomaten.
Alltså skillnaden mellan bet och boka? Hittar nästan inga 100%!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 18:04   #845
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Å


Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Alltså skillnaden mellan bet och boka? Hittar nästan inga 100%!
Vilka bolag gäller det? Jsg hittar nästan alltid 100 %.

Ett tips är att surebetta mot Marathon, du hittar 100 % mot Marathon på alla bettingsidor. Tyvärr blir man ju snabbt limiterad där men innan dess är det en guldgruva. Sedan är det bara att använda Bet365 och Pinnacle som "huvudsidor" att surebetta bonusar mot.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2017-03-17 klockan 18:05.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 18:06   #846
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Superlenny är jag på nu.

Tack för tipset
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 20:24   #847
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 205
Standard

Jag orkar aldrig vänta... över 92-95% är godkänt enligt mig. Sedan brukar jag alltid underlaya
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 20:30   #848
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Superlenny är jag på nu.

Tack för tipset
Superlenny har väldigt dåliga odds, där underlättar det enormt om man har konton på många EU-bolag eller Marathon, så surebettar man emellan. För surebets mellan superlenny och Pinnacle hittar man bara då och då.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 20:32   #849
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Lägg olika starttider på matcherna i dubbeln så kan du matcha som vanligt. Typ en nba-match i natt och PL imorgon. vinner du då på 24hbet i natt så får du säkra imorgon också med insatsen*nbaodds som ny insats.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-17, 21:16   #850
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Superlenny har väldigt dåliga odds, där underlättar det enormt om man har konton på många EU-bolag eller Marathon, så surebettar man emellan. För surebets mellan superlenny och Pinnacle hittar man bara då och då.
Ok, tror mitt Marathonkonto lever. Ska kolla!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-18, 00:13   #851
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 34
Sharp$: 157
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Nybörjarfråga: Vilken closeness är "godkänd"? Naturligtvis så hög som möjligt, men finns det en rimlig gräns där man bör avstå?
95% minst brukar jag satsa på, beror på hur bra sidan är
Mastermind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-18, 19:23   #852
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
1. Vet inte vart dom får oddsen ifrån men dom finns hos Oddsmonkey.

2. Tog denna på 24h igår. Spelafe en dubbel till så högt odds som möjligt med bra matchning. Bokade hos Smarket och hoppadrs att dubbeln skulle missa, vilket den gjorde.
Kan man alltså boka kombispel? Hur gör man det? Har bara hittat hur ma bokar singlar
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-18, 20:04   #853
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ostromblad Visa inlägg
Kan man alltså boka kombispel? Hur gör man det? Har bara hittat hur ma bokar singlar
Två sätt:.
*Betfair erbjuder Acca-spel på Premier League och vissa andra ligor. Sök på Acca så hittar du (främst på helger)

* Olika starttid. Tex 500 kr på att Chicago Bulls ska vinna i nstt till 1.5 ggr pengarna och sedan att Man United ska vinna imorgon till 1.7 ggr pengarna. Bulls säkrar du som vanligt (lay typ 500 till typ 1.52) vinner Bulls inatt så ska du säkra med 500*1.5 som insats på Man u, dvs typ 750 kr till typ 1.72. Förlorar Bulls ska du inte säkra något Man u.

Risken med metod två är att oddsen ändras från nu till det att Bulls spelat,så välj marknader som inte svajar så mycket, typ Premier League 1X2.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-19, 20:18   #854
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 24
Sharp$: 403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Två sätt:.
*Betfair erbjuder Acca-spel på Premier League och vissa andra ligor. Sök på Acca så hittar du (främst på helger)

* Olika starttid. Tex 500 kr på att Chicago Bulls ska vinna i nstt till 1.5 ggr pengarna och sedan att Man United ska vinna imorgon till 1.7 ggr pengarna. Bulls säkrar du som vanligt (lay typ 500 till typ 1.52) vinner Bulls inatt så ska du säkra med 500*1.5 som insats på Man u, dvs typ 750 kr till typ 1.72. Förlorar Bulls ska du inte säkra något Man u.

Risken med metod två är att oddsen ändras från nu till det att Bulls spelat,så välj marknader som inte svajar så mycket, typ Premier League 1X2.
Tusen tack för hjälpen! Klart man kan göra så
ostromblad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-19, 22:42   #855
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Det riskfria med dubbel gick bra, första spelet (och även det andra) förlorade så jag behövde inte tänka på att säkra upp men hade kunnat fixa det bra under dagen då jag satt med Manchester City till 2,03 och de var nere under 2 ett tag. Nu är det bara att vänta till imorgon och ta emot vinsten på totalt drygt 16 euro.

För övrigt skadar det aldrig att ha tur. Registrerade mig hos Paddy Power och fick tre gratisspel värda 10 euro var när jag spelade för 10 euro. I samband med den stora galoppfestivalen i Cheltenham hade de en kampanj där man fick insatsen tillbaka om ens häst blev tvåa i vissa lopp. Då det fanns bra matchningar (9,80 var det minsta jag fick ut av en tia) spelade jag bland annat på några hästar. En av de, en 23-oddsare, sprang in som tvåa och jag fick ett gratisspel tillbaka. Det lades på en annan häst, en 21-oddsare, som också lyckades bli tvåa. Ett till gratisspel tillbaka men nu var festivalen slut. En bra matchning hittades ändå på en häst och vad jag tänkte skulle kunna bli 25-27 euro blev till slut över 50 euro tack vare några lämpligt duktiga hästar, tillräckligt bra för att komma tvåa men inte bra nog för att vinna.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td