Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-21, 19:50   #871
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Smarkets, Betfair och alla spelbolag jag kollat på ger insatsen tillbaka om hästen blir struken. Dock finns regel 4 som säger hur mycket oddsen på andra hästar förändras om någon häst stryks (beror på vad den strukna hade för odds).

Men det är alltid bra att läsa reglerna först så att man vet vad som gäller, samma som med tennis som minibiff säger.



Så är det, men oftast är det så att om du vinner hos bolaget har du kvar att omsätta vilket gör att det tar mer tid jämfört med om du vinner på börsen. Om du redan har pengarna på börsen är det dessutom enklare att ta nästa bonus då du annars kanske behöver vänta några dagar på att få ut pengarna från bolaget.
Ok, jag förstår att det går snabbare om man får över pengarna till börsen. Men jag tänkte om det fanns någon annan nackdel? I mitt första försök att bonushora fick jag 1800 kr kvar hos bolaget. Uttaget gick dock smärtfritt.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 09:49   #872
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Helt otroligt man inte kommit på detta tidigare.
Ett tips till alla som provat detta. Skapa ett konto i bror/syster eller någon annan namn. Spela bara på dessa konton via mobilen. Räcker du sätter på flygläge så ändrar den ip adress. Har nu gjort så i en vecka och har gått över. I detta läge finns de ingen risk att du åker dit. Kom igåg: STÄNG AV WIFI! Comeon, unibet samt mobilbet. 4k plus hittils. Tagit mig 30 min om dagen.
hur blir det om bror/syster bor på samma adress?
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 10:08   #873
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
hur blir det om bror/syster bor på samma adress?
Då blir det inget bra kortfattat
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 10:31   #874
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Då blir det inget bra kortfattat
hehe kan tänka mig att det skiljer sig beroende på spelbolag, rätt sugen på att öppna ett konto i sambons namn men vi är tyvärr skrivna på samma adress
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 10:49   #875
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
hehe kan tänka mig att det skiljer sig beroende på spelbolag, rätt sugen på att öppna ett konto i sambons namn men vi är tyvärr skrivna på samma adress
Det brukar inte vara någon skillnad på olika spelbolag, jag kan inte komma på ett enda som inte skulle ha "en bonus per hushåll"-regeln.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 10:50   #876
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Googla VPN-tunnel så löser det ditt problem
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 11:00   #877
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Googla VPN-tunnel så löser det ditt problem
Vpn-tunnel hjälper föga hos de bolag som har i villkor 1 person/hushåll
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 11:22   #878
R_j
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 20
Sharp$: 83
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Det brukar inte vara någon skillnad på olika spelbolag, jag kan inte komma på ett enda som inte skulle ha "en bonus per hushåll"-regeln.
brukar det vara en bonus per hushåll eller ett konto per hushåll?

har en extramobil med kontantkort så behöver inte vpn.
R_j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 12:14   #879
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
brukar det vara en bonus per hushåll eller ett konto per hushåll?

har en extramobil med kontantkort så behöver inte vpn.
En bonus per hushåll, varsitt konto borde inte vara något problem.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 17:28   #880
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av R_j Visa inlägg
brukar det vara en bonus per hushåll eller ett konto per hushåll?

har en extramobil med kontantkort så behöver inte vpn.
En bonus. ni får ha hur många konton som helst per hushåll. Men ni får bara en bonus. Och VPN löser inte det problemet. Enda sättet att komma åt en bonus i sambons namn är att ni står skrivna på olika adresser. försök inte ens, det är för stor risk. För du kommer säkert kunna öppna konto, ta emot bonus, omsätta bonusen färdigt, det är först sen när du sitter där med 20k som du har omsatt och vill ta ut som de stänger ditt konto och du står där 20k fattigare

Senast redigerad av mumintroll den 2017-03-23 klockan 17:32.
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 20:00   #881
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Det gick riktigt lyckat precis. Skulle tradea på en basketmatch och lade spelet idag på dagen. Det gick fint på bonussidan men på den andra sidan sänktes oddsen när jag skulle spela. Jag väntade några timmar och oddset kom tillbaka uppåt, men en poäng lägre. Jag valde ändå att spela till den linan. Jag satt med -22,5 och +21,5, givetvis slutade matchen med en marginal på 22 poäng. Dock är jag glad över att jag inte kunde satsa så mycket som jag ursprungligen försökte, nu blir förlusten bara 25 euro.

Egentligen är det bra att sådant här händer, det får en att minnas att noggrannhet är väldigt viktigt, lätt hänt att man glömmer det när man tycker att man kan det här. Att matchen slutar precis på det enda sätt den inte fick går inte att göra så mycket åt.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 21:00   #882
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

alyssna inte på sadisterna som säger VPN.

Som många säger är det norm att det är ett per hushåll, då har jag läst MÅNGA avtal hos bolag.

Väljer ni ändå använda bonusen kan ni lika väl gambla, för när ni ska få ut eventuell vinst..

matched betting är verkligen sweet, det är bokstavligen gratis pengar. Själv är jag en girig jävel så gillar egentligen inte att det sprids, nordnet är några jäklar, de har no feels för yrket de bara spred nyheten.

Än idag finns det människor som inte tror att det går att tjäna pengar på nätet.

Funderar på att sprida nyheten i form av en sida likt engelska motsvqrigheter och mjölka på ad revenue men det är ju en chansning. Var min plan från början haha, välkomstbonusar sedan en site som skapar trafik, men så kom reload och månatliga* kqmpanjer emellan.

Jqg är inte helt nere men har varit igång ett tag och man har ju vissa som man inte vill förlora, jag menar hora 50kr fiskar när man en gång bara kunde mjölka en 500torsk på mycket kortare tid. Så när de stora stänger av då är det väl säga adjö.

Speltorsk är jag inte.

Vi får se hur länge matched betting har sina glansdagar, poker som var stort förra årtiondet dör mer och mer för varje dag, snart är det botar och kinesiska grinders för hela slanten.

Mjölka så länge ni kan mina konkurrenter!




Att man bara skulle kunna tjäna 10000 till 20000 på matched betting som jag fick höra här i början är skitsnack, jag är uppe i det tiodubbla totalt.




En sista sak: För mig har matched betting varit ett nöje och rolig hobby. Den har gett mig kunskaper om marknader och ekonomi i stort, har bland annat fått lära mig att wallstreet och ekono er i stort är inget annat än gamblers.
Tror ni mig inte så kolla på forskningen, indexfonder slår alla investerare, och har nobelpristagare bakom sig.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-23 klockan 21:07.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 21:07   #883
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
alyssna inte på sadisterna som säger VPN.

Som många säger är det norm att det är ett per hushåll, då har jag läst MÅNGA avtal hos bolag.

Väljer ni ändå använda bonusen kan ni lika väl gambla, för när ni ska få ut eventuell vinst..

matched betting är verkligen sweet, det är bokstavligen gratis pengar. Själv är jag en girig jävel så gillar egentligen inte att det sprids, nordnet är några jäklar, de har no feels för yrket de bara spred nyheten.

Än idag finns det människor som inte tror att det går att tjäna pengar på nätet.

Funderar på att sprida nyheten i form av en sida likt engelska motsvqrigheter och mjölka på ad revenue men det är ju en chansning. Var min plan från början haha, välkomstbonusar sedan en site som skapar trafik, men så kom reload och månatliga* kqmpanjer emellan.

Jqg är inte helt nere men har varit igång ett tag och man har ju vissa som man inte vill förlora, jag menar hora 50kr fiskar när man en gång bara kunde mjölka en 500torsk på mycket kortare tid. Så när de stora stänger av då är det väl säga adjö.

Speltorsk är jag inte.

Vi får se hur länge matched betting har sina glansdagar, poker som var stort förra årtiondet dör mer och mer för varje dag, snart är det botar och kinesiska grinders för hela slanten.

Mjölka så länge ni kan mina konkurrenter!




Att man bara skulle kunna tjäna 10000 till 20000 på matched betting som jag fick höra här i början är skitsnack, jag är uppe i det tiodubbla totalt.
du lider av ngn form av "prognos", men jag har svårt att sätta pricken över i vilken av dem.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 21:09   #884
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
du lider av ngn form av "prognos", men jag har svårt att sätta pricken över i vilken av dem.

Inte du nu igen.

Innan jag svarar dig. Tror du fortfarande att det bara är att trada över på börsen om saker går fel så att säga?

Snälla svara. Great comedy
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 11:04   #885
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 99
Sharp$: 567
Standard

Är det nån mer som har lite problem med okeyno.com som inte verkar visa ett enda odds som stämmer senanste dagarna? eller kör alla på betalvarianten på oddsmonkey?
Strangelovee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/782-bonustrading/
Postat av For Type Datum
Shawshank Betting - This thread Refback 2012-06-19 17:12

td