Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-27, 10:11   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Roland Garros


Tips å tricks people?

Jag ser Mahut att slå en avdankad Roddick som inte verkar tycka det är speciellt kul med tennis längre efter ett par horibla matcher, 2.29 på Pinnen..

Arvidsson att åka i första omgången emot Vinci, dock låga odds på det. Arvidsson har inte visat mycket alls och förlorar enkelt mot spelare högre än sig själv..

Vad har ni?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 10:30   #2
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är inne på ditt spår, helt sjukt att Roddick är favorit i den matchen. Har aldrig sett någon spela så uselt som han gjorde förra veckan. Han har absolut ingenting som kan hota längre nu när serven inte funkar.
Dagens bästa spel.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 10:31   #3
 
Marreees avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Västerås
Inlägg: 267
Sharp$: 1891

Division 1 - Hockey (2013/
Stats: 50 - 35 - 0
ROI: 116.17%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Äntligen! Bästa turneringen på hela säsongen

Själv mjukstartar jag och kör på en väldigt stor favorit 14-ling till ca 10 ggr, och börjar ladda upp inför dag nr 2.

Li
Radwanska
Lisicki
Barthel
Bartoli
Pennetta
Isner
Melzer
Ferrero
Anderson
Tomic
Raonic
Dolgopolov
Tipsarevic
__________________
BetMarreee @ Twitter - Om ni vill ta del av livespel och övriga spel!
Marreee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 11:00   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Jag är inne på ditt spår, helt sjukt att Roddick är favorit i den matchen. Har aldrig sett någon spela så uselt som han gjorde förra veckan. Han har absolut ingenting som kan hota längre nu när serven inte funkar.
Dagens bästa spel.
Man är ju lite nervös bara att han skall "tända till" när det är Grand Slam.. men visst är det egentligen det enda guldkornet sidmässigt man hittar dag 1.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 11:13   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sidnot: Är det bara jag som tycker Eurosport har gått alldeles för långt, nästintill fascistiskt långt, med sin "kvotering" av att visa både dam och herrtennis?

Dem visar ju alla WTA turneringar, enbart 3-4 ATP och sen visar dem 3/4 grand slam (eller 4/4??) och då ska dem i det närmaste knarka damtennis 24/7 då med?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 12:19   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

well - jag tittar gärna på när Sharapova och gänget stönar in sina bollar - sedan att det svänger fantastiskt i matcherna är ju helt perfekt för trading..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 13:32   #7
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har haft en sån otrolig kräftgång i tennisen under maj så jag vet inte om jag ens vågar säga bu eller bä längre. Man har gjort ett och annat bra spel in play men förhandstipset har varit åt helvete fel.

Jag har knappt orkat kolla på lottningarna men på damsidan så snappade jag upp att nedersta halvans kvart har vi Serena, Kanepi, Wozniacki och Sharapova. Uj uj uj, roligt.
Azarenka borde glida fram till en semi för att sedan återigen förlöjliga Radwanska, troligtvis. Men, en spelare som jag tycker har ryckt upp sig i år är Ivanovic. Längesen jag såg henne så här bra. Hon har slutat kollapsa mot sämre spelare och har spelat riktigt bra mot toppspelarna. Lite oflyt bara. 50ggr tycker jag känns som ett givet lir. Ev Radwanska i en kvart. En spelare som hon är jämnbördig med.

När börjar sändningarna då? I morgon?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 14:54   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag har haft en sån otrolig kräftgång i tennisen under maj så jag vet inte om jag ens vågar säga bu eller bä längre. Man har gjort ett och annat bra spel in play men förhandstipset har varit åt helvete fel.

Jag har knappt orkat kolla på lottningarna men på damsidan så snappade jag upp att nedersta halvans kvart har vi Serena, Kanepi, Wozniacki och Sharapova. Uj uj uj, roligt.
Azarenka borde glida fram till en semi för att sedan återigen förlöjliga Radwanska, troligtvis. Men, en spelare som jag tycker har ryckt upp sig i år är Ivanovic. Längesen jag såg henne så här bra. Hon har slutat kollapsa mot sämre spelare och har spelat riktigt bra mot toppspelarna. Lite oflyt bara. 50ggr tycker jag känns som ett givet lir. Ev Radwanska i en kvart. En spelare som hon är jämnbördig med.

När börjar sändningarna då? I morgon?
Eurosport min vän, är redan igång!

Har Serena som lite av en favorit på damsidan, hon har dominerat allt motstånd på slutet och jag ser att det borde vara ett spel till 8 gånger stålarna...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 15:49   #9
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Eurosport min vän, är redan igång!

Har Serena som lite av en favorit på damsidan, hon har dominerat allt motstånd på slutet och jag ser att det borde vara ett spel till 8 gånger stålarna...
Nu måste du mena fel eller nåt, Serena står ju i dryga 3ggr som vinnare?
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 16:19   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Nu måste du mena fel eller nåt, Serena står ju i dryga 3ggr som vinnare?
Betway har henne till 8 gånger pengarna enligt betsmart.se! Måste ju vara årets överodds då isf? Dem har även Azarenka till 8, sharapova till 11 och Li Na till 15...

http://www.betsmart.se/odds.html

EDIT: kollar på deras sida nu och verkar inte ens ha kommit upp nå odds än, ska kika med supporten..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-05-27 klockan 16:26.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 17:48   #11
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Betway har henne till 8 gånger pengarna enligt betsmart.se! Måste ju vara årets överodds då isf? Dem har även Azarenka till 8, sharapova till 11 och Li Na till 15...

http://www.betsmart.se/odds.html

EDIT: kollar på deras sida nu och verkar inte ens ha kommit upp nå odds än, ska kika med supporten..
Det lär ju vara en teknisk miss, inget annat bolag har över 3.50
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 18:04   #12
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Trycker in en medelinsats på Kukushin till imorgon redan nu. 1.60 men oddset droppar. Möter Gulbis som förlorat 7 av sina 10 senaste och personifierar den gamla klassikern "Talangen som försvann"
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 19:38   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om Andreev att slå Nieminen i övermorrn? Känns som att matchen är 50/50 , kanske liten edge Andreev t.o.m. med tanke på han är 2-0 på grus inbördes...

Frågetecken på formen hos Andreev dock efter att han W/O:ade i Madrid i början av månaden..

Niemenens form är också tveksam då han i rullande turneringar torskat emot nr.69 och 71 på rankingen.. Andreev är 85a..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 20:54   #14
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag har haft en sån otrolig kräftgång i tennisen under maj så jag vet inte om jag ens vågar säga bu eller bä längre. Man har gjort ett och annat bra spel in play men förhandstipset har varit åt helvete fel.

Jag har knappt orkat kolla på lottningarna men på damsidan så snappade jag upp att nedersta halvans kvart har vi Serena, Kanepi, Wozniacki och Sharapova. Uj uj uj, roligt.
Azarenka borde glida fram till en semi för att sedan återigen förlöjliga Radwanska, troligtvis. Men, en spelare som jag tycker har ryckt upp sig i år är Ivanovic. Längesen jag såg henne så här bra. Hon har slutat kollapsa mot sämre spelare och har spelat riktigt bra mot toppspelarna. Lite oflyt bara. 50ggr tycker jag känns som ett givet lir. Ev Radwanska i en kvart. En spelare som hon är jämnbördig med.

När börjar sändningarna då? I morgon?

Tänk dock på att Vitryskan aldrig gått längre än QF i Paris, hon trivs inte jättebra här alltså.... Min outsider är Radw att vinna, för jag tror att Aza ev kan åka tidigt, då är 29 på Radw vettigt med en chanspeng imo
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 21:34   #15
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt riktigt men Aza har en enkel väg fram till Radwanska/Ivanovic. fram dit kan du säkert trada ut en ok vinst om du kör långtidspel.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td