Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-21, 23:37   #1
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Wimbledon 2014


Drar igång med en tidig rek, kommer fler senare.

Dominic Thiem -3,5 games 1,97 @ marathonbet

Thiem ses som ett av de största framtidsnamnen inom tennisen. Han har iår gått 22 matcher på ATP touren och vunnit hälften av dessa, klart godkänt för en ung kille. Luke Saville har gått en match på ATP touren, kvalade in här med att slå Bellucci som är en grusspelare och sen två tuffa matcher mot Williams och Martl. På ett sätt kan man se det som positivt att han är inne i turneringen men trots att båda lirarna är unga ska det skilja enormt i både i ATP-rutin och kvalité här. Thiem gjorde ett dåligt genrep inför Wimbledon som gör att oddsen går upp här, annars hade nog raka stått i 1,30 istället för över 1,50. Thiem bör vara den klart bättre spelaren, serven blir viktig här och Thiem har en klart godkänd serve, 77% overall och mest troligt ligger den på dryga 85% sett över en hel grässäsong.

Ranking, 56 för thiem mot 237 för saville.

Unibet har samma lina till 1,77 och den tycker jag ligger rätt, Marathon är allt som oftast generösa mot oss.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Sprite (+2), apekatt66 (+2)

Senast redigerad av sirlarsson den 2014-06-21 klockan 23:38.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 06:52   #2
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2115571


Jag kommer spela emot Wawrinka tills han förlorar och jag tror det kommer gå fort. Sousa är ingen dålig spelare även om han är ovan gräset. Han ökar sin ranking lite för varje år och ligger nu på plats 48. Han hade en tokdålig grussäsong men på första gräsmatchen i år i Halle vann han emot Struff i två raka för att sedan förlora med 1-2 i set mot självaste Federer som gick och vann hela turneringen.

Men jag spelar främst emot Wawrinka och inte med Sousa.

Copypastar det jag själv skrev i Rojiblancos tråd tidigt i veckan:
Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Förstår inte hur Wawrinka kan vara rankad femma på Bet365 som vinnare. Snubben har vunnit 1 match på de senaste 4 åren i Wimbledon!!! Jag kommer spela emot honom i turneringen tills han åker ut då oddsen lär vara tokhöga!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 10:24   #3
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Hörru Larsson, en snubbe jag brukar följa lite i Tennis rekar också Dominic Thiem. Men han rekar 3-0 i set till 2,70. Har du nåt att säga om det spelet?
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 11:22   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Hörru Larsson, en snubbe jag brukar följa lite i Tennis rekar också Dominic Thiem. Men han rekar 3-0 i set till 2,70. Har du nåt att säga om det spelet?
Ger väl egentligen grönt ljus till det mesta på Thiem dock kan det vara lite vanskligt i öppningsmatchen innan underlaget har satt sig. Thiem spelade ju faktiskt bara en gräsmatch innan detta och blev slaktad. Men han ska vara klart bättre än sin motståndare här men jag väljer ett något fegare alternativ.

Vem följer du btw? Någon jag känner till möjligtvis?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-22, 11:27   #5
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Ger väl egentligen grönt ljus till det mesta på Thiem dock kan det vara lite vanskligt i öppningsmatchen innan underlaget har satt sig. Thiem spelade ju faktiskt bara en gräsmatch innan detta och blev slaktad. Men han ska vara klart bättre än sin motståndare här men jag väljer ett något fegare alternativ.

Vem följer du btw? Någon jag känner till möjligtvis?
En Skotte vid namn Steve, fd tennisoddssättare på ett Maltabolag men tradar tennis på heltid numera.
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 10:40   #6
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varken kan speciellt mycket eller har något brinnande intresse för tennis men har läst runt lite idag på olika bloggar inför Wimbledon. Tänkte höra med er lite mer kunniga om Harrison + 2.5 sets. Ligger runt 2.21-2.14.

Citat:
Lite innan klockan 16 är det Dimitrov mot Harrison, en kanske lite äcklig match för Dimitrov. För ett par år sedan var dessa spelare ganska jämbördiga och framför allt två av världens absolut största talanger. Sedan dess har Dimitrov stadigt jobbat sig mot världstoppen medan Harrison istället tagit flera kliv tillbaka. Känslan är dock att Harrison inte på något sätt är rädd för Dimitrov. Han har säkert ännu inte accepterat att han är en mycket sämre spelare och dessutom har han kvalat in till den här turneringen. En fördel att ha matcher i ryggen. Ska någon av de riktigt stora spelarna få det svårt idag så, Dimitrov kanske?
http://vamosrafa.se/

Så vad tror ni?
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 15:43   #7
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Thiem underpresterar enormt, bara rödmarkera.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 18:15   #8
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 6
Standard

Blev det några storvinster under wimbeldon då? Hur mycket bettar ni i en match?
__________________
// Joakim Bergström
Nontouch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td