Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-23, 17:56   #616
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA New Haven/Montreal

Cibulkova - Oudin 2 2,60 @ Centrebet (4/10)
Zvonareva - Wozniacki 1 2,72 @ Bwin (4/10)
Dulgheru - Mattek-Sands 2 3,0 @ Bet265 (4/10)
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-23, 20:59   #617
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA New Haven

Hantuchova - Kanepi 1 1,90 @ VictorChandler (5/10)

Hantuchova har spelat ganska så bra hitills i den amerikanska hc-säsongen, men stött på riktigt hårt motstånd i Pavlyuchenkova och Pennetta i sina senaste matcher, och förlorat. Slovakiskan spelar blind angreppstennis och har en bra förstaserve. Hennes raka backhand är väl främsta slaget, som hon slår med både kraft och finess.

Kanepi var ruskigt bra på gräset där hon bla gick till semin i Wimbledon. Hon har övertygat stort också grus i år, men på hardcourt har det gått tyngre där hon bara har 5 segrar på 13 matcher under året. Kanepi slår extremt hårt och spelar också hon på väldigt små marginaler. Estniskan varierar väldigt i sina prestationer, men på hardcourt är de oftare dåliga än bra. Hon förlorade i 1a rundan i 7 raka turneringar på hc ifjol mellan mars och dec. Kanepi föll i kvalet mot Hsieh i Montreal men fick ett WC och slog Peer och Bammer där. Hon rök dock rejält mot Clijsters med 16 26, där hon spelade en av de sämsta matcher jag sett en topp 50 spelare göra. Clijsters hade 3 winners och 11 unforced i 1a set, men vann ändå 61 och det säger väl allt. Kanepi slog ut de mesta långt, långt utanför och servade extremt ostadigt.

Hantuchova leder 2-0 i H2H och vann deras senaste möte i Monterrey på hc med 61 63, där estniskan egentligen hela tiden var steget efter. Detta är en saftig power/serve duell, och såna har slovakiskan alltid gillat, som dock aldrig tyckt om att spela mot defensiva spelare. Jag håller henne som den minst ostabila, och jag tycker också hon rör sig mycket bättre. Hade satt oddset runt 1,70 här max, så oddset är över föväntan.

1,85 finns hos Betsafe och Centrebet. WilliamHill är ute med 1,83 och Expekt har 1,80.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-23 klockan 21:21.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-24, 17:16   #618
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA New Haven

Petrova - Mattek-Sands 2 2,0 @ VictorChandler (5/10)

Mattek-Sands fortsätter spela otroligt övertygande på hc i sensommar, och hon krossade rumänskan Dulgheru igår med 62 61. Jag hade tro på att Dulgheru med sin stabilitet och tunga top spin skulle kunna rubba Sands, men amerikanskan verkar ha sånt flyt i sitt angreppsspel för dagen att hon inte ens blev en match.

Mattek-Sands har en bra förstaserve, och är faktiskt lite av en serve/volley spelare. Hon mixar upp spelet bra och försvarar sig bra med sin slicade backhand. Hon kan även avgöra från båda sidor med hårda slag.

Nadia Petrova är den amerikanska hc-säsongens kanske största besvikelse hitills och föll mot amerikanska ungdomen McHale i Cincinatti i raka set. I Montreal tappade hon mot Safina som slitit med allvarlig ryggskada. Petrova har spelat mycket bra i slams de senaste åren men underpresterat rent generellt i mindre turneringar. Ryskan är i högsta grad en humörsspelare och är ökänd för att iprincip sparka sina tränare innan de ens börjat träna henne. Den kraftiga Petrova har en väldigt bra förstaserve och en väldig power i grundslagen, men rörelsen på banan och instabilitet är hennes två stora problem, och dessa förstärks bara i formsvacka.

Sands har hemmaplan och i flytet är hon farlig för vem som helst, inkl Clijsters i Cinci tex. Jag håller henne som relativt klar favorit här, för höjer inte Petrova sitt spel vinner rätt och slätt Sands bara detta. Mitt odds på Mattek-Sands ligger runt 1,75-1,80.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-24 klockan 17:26.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:07   #619
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

WTA New Haven

Dementieva - Bartoli 2 2,20 @ Bwin (6/10)

Ryskan Dementieva har slitit med lårskada och formen under hela året, och heller inte imponerat under den amerikanska hc-säsongen. Hon blev krossad av Pavlyuchenkova i Cincinatti och Zheng i Montreal, och hade stora bekymmer med ukrainskan Kateryna Bondarenko idag, där hon lyckades gå vidare med ett nödrop, 64 i avgörande.

Bartoli har spelat otroligt bra en längre tid. Förutom stora bekymmer med Alona Bondarenko i 1a rundan har hon knappt spelat dåligt en enda match. Hon har höjt nivån i servandet betänkligt och förstaserven är en av tourens allra effektivaste numera. Hon spelar också tungt från baslinjen och öser in vinnare från hela planen. Bartoli spelar helt klart bättre för dagen än Dementieva, och när hennes angreppstennis stämmer är hon väldigt svårslagen. Ryskan är normalt väldigt solid och slår kraftfullt, men numera missar hon en hel del och serven är verkligen inte bra. Bartoli är fantastisk i 2a serve-returer i slag och ska kunna utnyttja det.

7u investeras på fransk seger. Jag hade inte satt oddset över 1,90 här på Bartoli. Enda orosmolnet är egentligen motivationen men 63 61 mot Rodionova idag borde intyga att hon är sugen på något stort här.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 17:16   #620
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

World Grand Prix 2010

Japan - USA 2 -1,5 set 1,76 @ pinnacle (8/10)

USA avgör hela World Grand Prix 2010 om de vinner med 3-1/3-0 mot Japan imorgon, och de har alla möjligheter i världen att också göra det.

USA har spelat helt fantastiskt sedan jag rekade dem till 4x mot Polen för två veckor sedan och tappade 1-0 i set och 24-20 där. De har slagit Polen, Brasilien (!), Italien och Kina (båda med 3-0 i set) på vägen i Final Round och ser otroligt imponerande ut. USA har världens kanske bästa blockare i spänstfenomenet Akindradewo och fantastiska hitters i Tom Logan och Destinee Hooker. De har också en grym libero i Stacy Sykora och tunga veteranen Bown i blocket med sina 188 cm och 90 kilo.

Japan har en minimal chans på bronset vid seger, men såg väldigt risiga ut både mot Kina och idag mot Polen där de föll med 1-3 i set. Japan spelar ett väldigt snabbt spel med mycket bollar på duktiga Kimura, och är framförallt bra i defensiven. Jag är dock ganska övertygad om att man kommer få det oerhört svårt med USA:s fantastiska block då deras spelare är korta till växten och ganska lätt kommer bli nerplockade. USA har också så pass kraftfulla och spänstiga hitters att inte ens Japan lär kunna stå emot.

Jag tycker både -1,5 set och 3-0 i set är bra spel här på USA. Endast nerver kan göra att det här spelet bränner.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-28 klockan 17:51.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 17:16   #621
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bäst att avvakta med Brasilien-Kina tills res. efter Japan-USA.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-08-28 klockan 17:27.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 17:33   #622
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
World Grand Prix 2010

Japan - USA 2 -1,5 set 1,76 @ pinnacle (8/10)

Motiv. kommer senare, men detta är ett kanonspel som jag ser det.
vart på pinnen hittar du detta spel ?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 17:43   #623
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
vart på pinnen hittar du detta spel ?
Spelet stängdes nyligen dessvärre. Men kommer väl upp snart igen. Vill du inte vänta kan du ta u 178,5p hos Bet365 istället. Har goda chanser att sitta även vid 3-1 i set seger för USA.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 18:18   #624
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om nu USA inte slår Japan med 3-0/3-1 är det bara att gå in stenhårt på Brasilien mot Kina. Hcp i poäng, set och 3-0 i set, vad som helst. Brasilien är mycket bättre än Kina men problemet är att jag tvivlar på deras motivation om USA redan säkrat guldet samtidigt som Kina då har en chans på bronset och spelar på hemmaplan. Om Brasilien får en chans att ta guldet, kommer man inte bränna, den saken är i alla fall säker.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 18:25   #625
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

USA - Japan under 3,5 set 2,83 @ pinnacle

Motiv. ovan, samma som på -1,5 set. USA har mycket större motivation och är ett klart bättre lag än Japan. Har bara gått in hårt på -1,5 set själv, men en. rek insats är väl ca 3-4 %. Mitt odds på spelet ligger inte över 2,10-2,20 faktiskt.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 03:45   #626
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelet jag lade innan är inte fake. Blev så jävla lack innan att jag skrev det för att undvika alla som hänger på Sharps.se inte skulle lira spelet och sänka det innan våra medlemmar hinner se det. Så, nu vet alla det. Puss och Kram. Rygga om vill. Den här tråden kan också låsas by the way.

Senast redigerad av Luckystrike den 2010-10-25 klockan 04:11.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 06:34   #627
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Hänglås på som TS önskar. /Mod
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td