Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-28, 04:29   #16
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Det ser du ju själv -100 kr +4500 kr

bokar du med 300 kr plussar du nästan 200 kr om spelaren INTE vinner och vinner spelaren plussar du ca 300 kr.

300-100 kr =200 kr
4500-4200 kr=300 kr
Ja, och det var detta jag menade INTE var solklart - FÖRFuckinLÅT att jag frågade...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-06-26, 23:17   #17
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 15
Sharp$: 155
Standard

Sitter bara och hoppas !


Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Tog Lisicki innan Li så det blev 50ggr för mig. Jag råkade sätta ett "fel" bet på Lisicki som vinnare utan Serena till 46ggr. Tradade ut det på 15 så jag sitter nog kvar med detta betet i alla fall en match till. Annars hade jag nog börjat trada ut min instats i alla fall.

jag har tradat ut insatsen på Wozniacki och jag tycker att hon borde slå Cibulkova. Stor seger av Cibulkova mot Goerges och Cibu har även slagit Wozniacki tidigare i år. Cibulkova är farlig men jag har en känsla av att vi ser Wozniacki i minst semi. Helst mot Lisicki då

Nedre halvan har jag ett stort sug på att lägga en slant på Petrova som gör ovanligt lite unforced vilket är olikt en Petrova 2011. Azaretirenka får nog en oväntad tuff match här mot Petrova som från ingenstans har hittat formen. 110ggr på Petrova som outright. Slår hon Azarenka lär det sjunka ordentligt.
att "woz" försv ur "wimbleadon" så fort som möjl , i "paris" gick spelet på detta scenario hyfs-------har 1 känsla av att hon gjort sitt i den absol toppen . Precis som "söderling" har hon svårt för "grand-slam" och kan oxå sjunka som 1 sten på ranken lite på sikt. Förmodl inte tid att gå in med pengar än, men ofta ryker 1 el 2 fav ut i början.
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-06-27, 08:03   #18
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av himmler Visa inlägg
att "woz" försv ur "wimbleadon" så fort som möjl , i "paris" gick spelet på detta scenario hyfs-------har 1 känsla av att hon gjort sitt i den absol toppen . Precis som "söderling" har hon svårt för "grand-slam" och kan oxå sjunka som 1 sten på ranken lite på sikt. Förmodl inte tid att gå in med pengar än, men ofta ryker 1 el 2 fav ut i början.

Du vet om att du svarar på en tråd som rör Wimbledon 2011 va?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-06-27, 09:01   #19
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 15
Sharp$: 155
Standard

Oj då, vilken miss !


Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Du vet om att du svarar på en tråd som rör Wimbledon 2011 va?
Samma sak gäller ju i år oxå-----vill ha bort både "nabaldian" o "woz" ur "wimbl", den s.k "martingail-metoden" passar bra på danskan---------ryker nog senast i kvarten 2012 .
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-06-27, 09:29   #20
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

OK!
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-06-27, 09:37   #21
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Denna tråd är från 2011 års wimbledon. Vi låser denna så får ni starta en aktuell tråd för årets matcher. /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td