Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-26, 23:24   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 1310
Standard

Wimbledon 27/6


Tjenare. Kollat lite på wimbledon oddsen för imorgon och tycker mig finna bra värde i Gasquet +5.5 till 1.83 på bet365. Tittar man på inbördes möten så är de ju knallhårt. Övriga bookies har även klart lägre odds på samma spel. Hur går era tankar om morgondagen? Samtliga matcher skall ju spelas imorgon så borde gå att hitta bra spel.
lottolars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 00:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirat dubbel sen igår:
Kubot
Ferrer

Tycke oddsen var för höga på båda igår och de har stigit sen dess. Framför allt Ferrer förstår jag inte varför han är sån underdog. Servar Tsonga lite sämre än vanligt bör det bli jämnt.

Min form är usel för övrigt. Spelade trippel med dubbelchans alla matcher i allsvenskan idag och bommade alla matcher.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 05:04   #3
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har inte varit mycket spel för mig de senaste dagarna. Sitter mest och trycker på mina outrights som jag ska trada ut snart.

De jag har kvar är Wozniacki, Cibulkova (tradat ut en fin vinst men har kvar en del garderat ifall hon skulle slå Wozniacki), Lisicki och Pironkova.
Jag gör nog ett djärvt drag idag och låter Pironkova stå.

Sedan har jag en slant på Djokovic och Del Potro som outrights. Crunchtime för Del Potro mot Nadal ikväll.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 08:55   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 813
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Det har inte varit mycket spel för mig de senaste dagarna. Sitter mest och trycker på mina outrights som jag ska trada ut snart.

De jag har kvar är Wozniacki, Cibulkova (tradat ut en fin vinst men har kvar en del garderat ifall hon skulle slå Wozniacki), Lisicki och Pironkova.
Jag gör nog ett djärvt drag idag och låter Pironkova stå.

Sedan har jag en slant på Djokovic och Del Potro som outrights. Crunchtime för Del Potro mot Nadal ikväll.


sitter också med Liscki tog henne @ 75, när cashar du ut? tror jag låter henne stå matchen ut idag
jokkey är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 09:18   #5
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Det har inte varit mycket spel för mig de senaste dagarna. Sitter mest och trycker på mina outrights som jag ska trada ut snart.

De jag har kvar är Wozniacki, Cibulkova (tradat ut en fin vinst men har kvar en del garderat ifall hon skulle slå Wozniacki), Lisicki och Pironkova.
Jag gör nog ett djärvt drag idag och låter Pironkova stå.

Sedan har jag en slant på Djokovic och Del Potro som outrights. Crunchtime för Del Potro mot Nadal ikväll.

Måste tacka för Wozniacki, läste du skrev om henne och högg då till 17 ggr. Tog Cibulkova och Peng i samma veva så damsidan ser bra ut

På herrsidan sitter jag med Murray och Djokovic som vinnare så där stannar vi i båten tills den sjunker..

Även spelat Del Potro +5.5 idag på bet365 gav 1.80 där kändes som några punkter för högt odds.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 09:57   #6
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tog Lisicki innan Li så det blev 50ggr för mig. Jag råkade sätta ett "fel" bet på Lisicki som vinnare utan Serena till 46ggr. Tradade ut det på 15 så jag sitter nog kvar med detta betet i alla fall en match till. Annars hade jag nog börjat trada ut min instats i alla fall.

jag har tradat ut insatsen på Wozniacki och jag tycker att hon borde slå Cibulkova. Stor seger av Cibulkova mot Goerges och Cibu har även slagit Wozniacki tidigare i år. Cibulkova är farlig men jag har en känsla av att vi ser Wozniacki i minst semi. Helst mot Lisicki då

Nedre halvan har jag ett stort sug på att lägga en slant på Petrova som gör ovanligt lite unforced vilket är olikt en Petrova 2011. Azaretirenka får nog en oväntad tuff match här mot Petrova som från ingenstans har hittat formen. 110ggr på Petrova som outright. Slår hon Azarenka lär det sjunka ordentligt.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 10:16   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 984
Standard

Ska bli otroligt intressanta matcher idag!

Har Federer 3.20 och Kvitova 11.00 ggr som vinnare..

Man får hoppas på dem.
kicken är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 15:52   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Tog Lisicki innan Li så det blev 50ggr för mig. Jag råkade sätta ett "fel" bet på Lisicki som vinnare utan Serena till 46ggr. Tradade ut det på 15 så jag sitter nog kvar med detta betet i alla fall en match till. Annars hade jag nog börjat trada ut min instats i alla fall.

jag har tradat ut insatsen på Wozniacki och jag tycker att hon borde slå Cibulkova. Stor seger av Cibulkova mot Goerges och Cibu har även slagit Wozniacki tidigare i år. Cibulkova är farlig men jag har en känsla av att vi ser Wozniacki i minst semi. Helst mot Lisicki då

Nedre halvan har jag ett stort sug på att lägga en slant på Petrova som gör ovanligt lite unforced vilket är olikt en Petrova 2011. Azaretirenka får nog en oväntad tuff match här mot Petrova som från ingenstans har hittat formen. 110ggr på Petrova som outright. Slår hon Azarenka lär det sjunka ordentligt.
Woz till semi?

Skojar du? Om Woz vänder mot Cibulkova alltså...

Sjarapova e storfavorit i mina ögon till titeln nu utan Serena!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av timadolf den 2011-06-27 klockan 15:53.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:13   #9
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Tog Lisicki innan Li så det blev 50ggr för mig. Jag råkade sätta ett "fel" bet på Lisicki som vinnare utan Serena till 46ggr. Tradade ut det på 15 så jag sitter nog kvar med detta betet i alla fall en match till. Annars hade jag nog börjat trada ut min instats i alla fall.

jag har tradat ut insatsen på Wozniacki och jag tycker att hon borde slå Cibulkova. Stor seger av Cibulkova mot Goerges och Cibu har även slagit Wozniacki tidigare i år. Cibulkova är farlig men jag har en känsla av att vi ser Wozniacki i minst semi. Helst mot Lisicki då

Nedre halvan har jag ett stort sug på att lägga en slant på Petrova som gör ovanligt lite unforced vilket är olikt en Petrova 2011. Azaretirenka får nog en oväntad tuff match här mot Petrova som från ingenstans har hittat formen. 110ggr på Petrova som outright. Slår hon Azarenka lär det sjunka ordentligt.

Ursäkta en noobiefråga men hur mycket vinst gör du på, låt oss säga ett 100 kronorslir i exemplet ovan där du köper in dig för 46 gånger och tradar ut på 15...?

Ursäkta om detta är uppenbart men vad fan...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:22   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ursäkta en noobiefråga men hur mycket vinst gör du på, låt oss säga ett 100 kronorslir i exemplet ovan där du köper in dig för 46 gånger och tradar ut på 15...?

Ursäkta om detta är uppenbart men vad fan...!

/Badass
Det ser du ju själv -100 kr +4500 kr

bokar du med 300 kr plussar du nästan 200 kr om spelaren INTE vinner och vinner spelaren plussar du ca 300 kr.

300-100 kr =200 kr
4500-4200 kr=300 kr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:23   #11
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag grönade ut Wozniacki efter 2 set och satte allt på Cibulkova Jäkla sicken kraft den lilla har

JAAAA!! Så jäkla gött!!



jo Timadolf, jag trodde faktiskt det. Hon har inte haft den pressen på sig inför Wimbledon som i Franska till exempel. Jag var säker på att hon skulle ta sig förbi Cibulkova i alla fall då jag trodde att hon skulle slå bort sig själv med Wozniackis sjuka defensiv. Men det var rena vilda västern av Cibulkova pang pang pang! Skönt att jag grönade ut och satte krutet på Cibulkova....pheew
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2011-06-27 klockan 16:30.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:37   #12
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja Sharapova har varit oslagbar hittills. Det ska bli riktigt kul att se Cibulkova-Sharapova i alla fall. Cibulkova måste verkligen serva bra om hon ska ha en chans då Sharapova är en av de bästa på att returnera.

Petrova var riktigt usel idag samtidigt som Azarenka hade en riktigt bra dag idag. Kan Azarenkas psyke klara av det så kan vi mycket väl ha en drömfinal i Sharapova-Azarenka. Kommer ni ihåg senast efter den vilda debatten om Aza kallade Shara bitch och sedan enligt många fejkade en skada när hon inte kunde stå emot Sharapova? Drömfinal för mig
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:37   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Ja bra Zimzelen, jag säger det igen, Woz e en av världens mest överreklamerade spelare och det utnyttjade du med att spela till 17,5 ggr och sen sälja.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:39   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Ja Sharapova har varit oslagbar hittills. Det ska bli riktigt kul att se Cibulkova-Sharapova i alla fall. Cibulkova måste verkligen serva bra om hon ska ha en chans då Sharapova är en av de bästa på att returnera.

Petrova var riktigt usel idag samtidigt som Azarenka hade en riktigt bra dag idag. Kan Azarenkas psyke klara av det så kan vi mycket väl ha en drömfinal i Sharapova-Azarenka. Kommer ni ihåg senast efter den vilda debatten om Aza kallade Shara bitch och sedan enligt många fejkade en skada när hon inte kunde stå emot Sharapova? Drömfinal för mig
OJojoj glöm INTE Kvitova!

Jag tror och hoppas Kvitova kan gå till final mot Sjarapova.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-06-27, 16:42   #15
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hoppas på Cibulkova och Prionkova i final. Då kan jag ta en riktigt låååång semester Men så blir det inte
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td