Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-30, 14:22   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2011-08-30 P.Starace - M.Berrer (Tennis)



Datum: 2011-08-30
Tid: 17:00
Sport: Tennis
Land: USA
Liga: Tennis
Match: P.Starace - M.Berrer
Period: ft

Spel: P.Starace
Insats: 8.50
Odds: 2.400
Bolag:

Motivering:
Starace mot Berrer
Anledningen till att Berrer ses som favorit i denna match stavas underlaget, och absolut inget annat. Berrer gillar hard och snabba underlag medan Starace i princip bara är en grusspelare. Kruxet är att underlaget är väldigt, väldigt, slött i år, för att vara i US Open och rent generellt på hard. Och att det är så slött som det är, det borde minska Berrers fördel av detta ganska så rejält.

Vad kollar man på då? Formen. Formen är fullständigt bedrövlig för Berrer och den har varit det i ett par månader nu. Han har otroligt svårt för att ens vinna enstaka matcher. Av de senaste åtta matcherna har han vunnit en.

Staraces form är bra, grusformen om man så vill. Han kommer från en challenger vinst. Han har inte, som vanligt, spelat särskilt mycket på hard, men formen rent generellt och spelmässigt är mycket bra. Träffen och fysiken borde vara där.

Dessa två spelare har ett bedrövligt facit US Open, något som kanske är mer pinsamt för Berrer då han är en hard spelare. Nu får båda en utmärkt chans att avancera och jag skulle säga att Starace idag verkligen förstår att han aldrig får en bättre chans än detta för att avancera till andra omgången i US Open.

Banan bör passa Starace bättre än någonsin, omställningen för hans grusspel bör bli mindre än någonsin. Motståndaren är i en urusel spelform. Starace kan om han är smart kriga ner Berrer med ständigt bollmatande, vilket kommer leda till att Berrer slår bort sig från denna match. Starace har alla möjligheter och vapen för att vinna denna match på ett slött hard underlaget. Mycket bra och spelvärt odds!

Ogiltigt spel-ID: 487748

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+20), tompa87 (+15), frysa (+5), lacon (+5), televerket (+7), pr0llan (+10), Bjurling (+5), O12 (+1), BlackCobra (+1), zajkoo (+5), pepphe (+10)
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 14:54   #2
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Bra rek...verkar som att vi har exakt samma tankar om den här matchen....
är lite nyfiken eftersom du uppenbarligen verkar kunna en hel del om tennis Tolstoj, vad tror du om Haider-M mot Bubka ?? på ett långsamt underlag som detta så tycker jag att 2.56 som finns på Haider på betfair är ett rejält överodds, har du funderat nåt på den matchen ??
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 15:01   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Toby Visa inlägg
Bra rek...verkar som att vi har exakt samma tankar om den här matchen....
är lite nyfiken eftersom du uppenbarligen verkar kunna en hel del om tennis Tolstoj, vad tror du om Haider-M mot Bubka ?? på ett långsamt underlag som detta så tycker jag att 2.56 som finns på Haider på betfair är ett rejält överodds, har du funderat nåt på den matchen ??
Ja, det är ett överodds, helt klart. Grejen är att Haiders form är usel, det är svårt att veta vart man har honom. Bubka har ju presterat väl på sistone men detta är en GS, frågan är om han egentligen kan klara av favoritskapet.

Säg så här, blir inte alls förvånad om Haider vinner enkelt. Men bli inte förvånad ifall Bubka vinner en tuff match. 50/50 i mina ögon. Oddset är spelvärt men jag får inget grepp om någon av dessa så därför avstår jag.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 15:23   #4
 
Tobys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundsvall
Inlägg: 26
Sharp$: 59
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tolstoj Visa inlägg
Ja, det är ett överodds, helt klart. Grejen är att Haiders form är usel, det är svårt att veta vart man har honom. Bubka har ju presterat väl på sistone men detta är en GS, frågan är om han egentligen kan klara av favoritskapet.

Säg så här, blir inte alls förvånad om Haider vinner enkelt. Men bli inte förvånad ifall Bubka vinner en tuff match. 50/50 i mina ögon. Oddset är spelvärt men jag får inget grepp om någon av dessa så därför avstår jag.
Mmmmm......jag håller med dig att det kan gå åt båda håll, jag vet ju haiders kapacitet men han kan lika gärna torska som du säger, ser det mest som ett överodds på ett långsamt underlag eftersom underlaget borde gynna Haider men spelar nog bara med en liten peng...egentligen kanske överspelet vore smartast men jag chansar nog med en unit bara för att jag tycker oddset är för högt......tack för din analys
Toby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 18:11   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

felpost; grym rek!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-08-30 klockan 18:15.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 18:56   #6
 
televerkets avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ännu en gång en kvalitetsrek! Bra jobbat och tack Tolstoj!
__________________
"Man är inte beroende så länge man har kul."
televerket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 18:59   #7
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Grymt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 19:38   #8
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Såg inte matchen men siffrorna talar för sig själv
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 20:10   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Mycket bra! har inte kunnat följa matchen på något sätt men det var väl ungefär som jag trodde.



PS. Kommer kanske upp en till rek senare.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 20:21   #10
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 92
Sharp$: 659
Standard

Tack


Tack än en gång. Keep up the good work!
moregolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 20:24   #11
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stort tack. Tolstoj och Blackcobra briljerar
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td