Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-10, 14:29   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

V65 Romme 10/2 Jackpot


En vardagsjackpot på Romme ikväll. Ska nog testa en liten lapp och se om man får in lite kosing till V75.

Avd1: Vidöppet tycker jag första är. 1 Marolina ska inte glömmas, kan kanske få bestämma ett tag och rinna undan? Står ju bra inne som sto. Var med i samma lopp som Rino Dox senast(DD-lopp) 4 B.W Gulliver snackades upp på V75 senast, kom väl bort i det loppet vad jag minns, kan bli farlig nu. Streckar nog ändå så många jag har råd med(alla?)

Tidig Rank: 1-4-8-9-3-2-7-10

Avd 2: Zic Zac Life stor favorit, tror dock 5:e spåret kan ställa till det lite, vingel ivåg och jobbig resa. Witasp hetast i Sverige just nu? Men det tackar vi för... För här kommer min första spik, i nr 10 Rite Key. 1 lopp efter lång vila, var lungt jobbad inför den starten samt kuskplus i Uffe O. Värst emot min favorit kan faktiskt 12 Each Life vara, Ulf Eriksson vann ju med Bergh häst nu på lunchen oxå.

Tidi Rank: 10-12-5-4-8-6

Avd 3: Stolopp av ganska hyffsad klass. Ett i mina ögon klart 1:a streck finns i 7 Jasmine Frecia. Här tror jag Daniel Olsson bombar till spets från springspår och stananr där hela vägen. Känns som strecken sitter rätt här, 3 & 5 mest streckade med 7. Chansar nog och spikar Olsson.

Rank: 7-5-3-12-1-9

Avd 4: Och omgångens största favorit i 1 Monterey, visst har den vunnit lätt för Peter G i 2 raka, men P.G Norman som 80% har jag svårt för. Kraftigt kuskplus på 8 Eye Stone, Kontio upp. Kan kanske sitta i rygg på favoriten in på upploppet, med fin lucka psrintar nog Jorma förbi. Här rensar alla bra, så får försöka hitta några intressanta hästar här som kommer med på lappen.

Rank 1-8-?

Avd 5: Tycker detta är ett klockrent 2 hästarslås. Rocky Race med Witasp tar spets och Ohlsson med Rano hittar 2-3:e ytter. Beroende på hur mycket Witasp får bestämma så kanske Ohlsson kliver fram tidigt. Annars biter Rano speed bra då jag tror han snart är tillbaka i gammalt gott slag. Tror inte så mkt på Isak C.D idag, kan dock om det kommer bra info ta med den oxå, men 4:e känns inte optimalt för en den.

Rank: 6-8-4

Avd 6: Dagens roligaste och tuffaste spik? Otroligt låg klass på avslutningen, men här chansar jag och spikar Dashing Step. Kanske skulle varit 500 meter till för att det ska vara optimalt för denna starka kuse, men här hoppas jag Lundin kör efter 1000 meter, sen om den är vid sunda vätskor så vill jag se om någon verkligen orkar stå emot denne tanker. Värst emot är väl kanske Paris Turf men den tycker jag inte visat sitt gamla jag på ett bra tag nu. Hästarna där framme har jag svårt att se ska orka stå emot tillägghästarna.

Rank: 14-15-3-8-4-1-12-10-13

Systemet just nu:
1,2,3,4,7,8,9,10
10(12,5)
7(5,3)
1,8+?
6,8(4,1)
14(15,3)

Blir nog 3-4 hästar till i 4:e avdelningen, alternativt låser man på 3-4 där och tar med Isak C.D till i 5:e...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 16:52   #2
ros
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 2004
Standard

Jag tror att Herr Ratzeputz vinner om han tar spets Isak C.D ovan vid voltstart spår 4?och rocky race kan hamna tokigt till. Kul spel till 5ggr pengarna.
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 17:19   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Mina reflektioner i kort form. Men långt ifrån bestämt mig hur det blir.

1: 1-3-4-5-7-8-9-10 ska räcka. Tror mest på 3 som står helt rätt inne i loppet (fördel ston) och är "mattevinnaren". Men ett jämnt och bra kallblodslopp.

2: 4-5-6-8-10-12. Gillar 10 mycket. Med loppet i kroppen kan det vara dags för seger nu. Är dock inte helt säker på att formen är där än och från bakspår måste jag gardera tyvärr. 5 strulläge och given att gardera således. Tror en del på alla mina streck beroende på hur loppet blir kört. 6 från spets kan bli ett vinnarrecept. Två lopp i kroppen nu och duger mot dessa.

3: 3-5-1-9. Var ett tag inne på att singla 3 då den sett dunderfin ut i två raka efter vila och omlagd träning. Men 5 ser fin ut i sin nya regi och bra häst. Även 1 kan spetsa runt om vid barfota runt om (viktigt för den med barfota). 9 bra spurtare vid rätt resa. 7 känns överstreckad här trots att det var mitt drag senast och den gjorde mig inte besviken då. Men det var efter en bra resa och mot klart sämre motstånd än nu. Spåret luktar strul lång väg dessutom då hästen inte är van vid voltstart. Tyckte däremot intrycket från näst senast på 7 som fastlåst skulle kunna motivera streck på den ikväll. Men överstreckad. Blir inte helt chockad om det skräller rejält här då det kan bli en del gungor från start direkt på mest betrodda...

4: 1 Monterey. I en i övrigt öppen omgång är det givet att spika kvällens i särklass bästa spik. Visst rensar det fint vid förlust men 1 verkar både startsnabb, stabil, stark och snabb och möter inte mycket. Krånglar inte till det och spikar utan tvekan trots löjligt stor favorit. Speciellt då jag inte hittar några andra klara spikar i omgången.

5: 1-4-6-8. Höjer sig tveklöst i detta lopp. Draget såklart 1 som sett dunderfin ut i två senaste. Kruxet är ju bara var den hamnar från start då den inte är van vid volt. Tränaren tror dock på en bra öppning men om det räcker till spets är ju bara en gissning. 4 spyr alla alltid över. Ingen häst jag gillar heller ärligt talat. Men om den inte hoppar från start tror jag den är snabbast ut och visst har den bluffat hem några lopp men måste ändå ha vettig vinstchans mot dessa hästar från spets. 6 och 8 gillas också.

6: ALLA typ. Det här loppet pajar omgången för mig. Har inte lyckats lösa det än. Annars låter det löjligt bra från Bergh om 3. Men litar inte riktigt på hästen. Kanske nödspik ändå. 9-14 gillas.

Får se vad värmningar och sista intervjuer ger. Lycka till gott folk!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+20)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 17:36   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Ska rätta mig själv lite angående 7 i avd 3 som jag skrev ner en del. Fick faktiskt ett ganska tufft lopp senast och var väl bättre än jag tyckte. Dissas inte längre men tror fortfarande spåret kan ställa till det.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 17:56   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Hittar inte rätta känslan utan det får bli detta system i brist på annat. Inte nöjd men är det jackpot vill jag vara med .

1: 1-3-4-5-7-8-9-10
2: 4-5-6-8-10-12
3: 3-5
4: 1
5: 1-4-6-8
6: 3
384 kr
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 18:09   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ska bli intressant att se om man får dela på jackpotten den här gången! Lämnade in den här och några smålappar till. Gick ju bra i första iallafall, även om man väl kunde sparat ett par streck där.

3,4,5,7,8,9,10
4,5,8,10,12
1,3,4,5,9
1,4,8,10,11
4,6,8
3
Krav: Zic Zac Life/Monterey
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:13   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Uj vad felvinklat det blev. Helt rätt ute och rankar in raden på 6 rader. Men väljer att spika den hästen jag tror minst på till slut. Dessutom vinner min andrahäst Forrest Brodde i det loppet... Fiaskot fullbordat.

11 nya lopp imorgon att plugga till...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:24   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Lyckades sätta en V6a idag

Kom hem och slängde mig i soffan efter en stressig dag på jobbet och såg fram i mot att plöja ner mig i V75 tills imorgon när jag ser att det är Jackpot. Utgick helt och hållet från din analys och rank Copiad och lyckades få in det på 120 rader.

Tack som fan för att du lägger ut ditt jobb här!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:32   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Grattis Snapphanen! Själv så satt jag kvar med 3,14 i sista. Får tacka Copiad för vinnaren i 2:a. Hade aldrig hittat den annars.

Nu siktar vi på sjuan imorgon!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:46   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Kul Snapphanen! Grattis! Skönt att vissa har hjärnan med sig när dom sätter ihop systemet också . Värmer att höra.
Skrev visserligen inte ut strecken i rankordning (förutom i avd 3 märkligt nog). Men läser man texten under var det lätt att lista ut vilka jag trodde på.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-10, 20:51   #11
 
zzzmans avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 2513
Standard

Grattis Snapphanen -

Som vanligt snygg rank av Copiad, tack för att du delar med dig.
zzzman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td