Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-26, 19:19   #1
 
GULD10ANs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 79
Sharp$: 142


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V4 2012-02-27 Östersund


V4¤1
7
Tack vare det är Jan-Olof Johanssons hemmabana, hans seger% hittills i år samt han har tagit distansen & häst till vinst tidigare.
(Dock vann han på en annan bana)

RESERVER 9-5

V4¤2
5
Kan bara säga att Ulf Eriksson är mycket bättre kusk än vad man tror och jag brukar gå lite mot strömmen.
(Ger förhoppningsvis en bra utdelning istället)

RESERVER 12-6

V4¤3
5-7
Ville spika 7 Vildhussen bra kusk på hemmabana.
Men Ulf Ohlsson är bättre kusk som vunnit på distansen med jättebra tid och dessutom har han ju en TURBOfaks i 5:an.
(Den som lever får se hur det slutar och vinner Uffe, så blir det mer pengar till vinnarna)

RESERVER 8-11

V4¤4
3-4
Ulf bör vinna här med 3 Miss Melody V.S. men vinner Catharina med 4 Rydens Exotica blir det fin utdelning på 4 rätt.
(Man vill ju spela för de stora vinsterna inte för fickpengar eller..?)

RESERVER 6-7

Senast redigerad av GULD10AN den 2012-02-27 klockan 09:11.
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-26, 19:24   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du får gärna motivera dina system, säger ju oss ingenting annars
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 08:49   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Mmmm. Utan motiveringar säger det ju inte så mycket. Ska strax börja kika på omgången och hoppas kunna bjuda på ngt matnyttigt.
Vill bara passa på och skryta lite innan. Har haft väldigt mycket stolpe ut på slutet men i lördags satt det mesta. Hade Quick Razz vunnit (vadå moralisk!) hade det blivit en Grand Slam. Satte en hel del roliga drag till över 10 ggr och höjdpunkten kom redan vid lunch då V4 satt riktigt fint. Hade spikat I´m Gotthardt (härlig spurt!) och hade även 12 som vann i sista rankad fyra och den hästen har jag följt ett bra tag utan att få utdelning på. Nu fick den sitt lopp och då har den en sylvass spurt. Gissa om jag jobbade in den över upploppet .
Så nu har självförtroendet kommit åter och hoppas det kan avspegla sig i tipsen...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 09:10   #4
 
GULD10ANs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 79
Sharp$: 142


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har jag gjort lite motiveringar...


Hoppas jag kan göra det i fortsättningen med, men har så mycket annat jobb...
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 09:26   #5
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Grattis Copiad till din Small Slam i Lördags. Hoppas ditt nya självförtroende avspeglar sig i dina ideer här på sidan framöver. Det kanske hjälper en ur torskträsket.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 09:41   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3952
Standard

Jag ser ingenting som ens talar för Rydens Exotica i den avslutande avdelningen. 51 starter och 3 vinster är ingenting som övertygar precis och dessutom ett dåligt startspår...njae

Ett svårt lopp är det iaf och helgardering behöver inte vara fel.

Mitt drag kommer i kallblodsloppet, och det är Granli Nicolai som alltid avslutar sylvasst och med ett passande rygglopp så kan han blåsa ner allting på upploppet
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 09:54   #7
 
GULD10ANs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 79
Sharp$: 142


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag ser ingenting som ens talar för Rydens Exotica i den avslutande avdelningen. 51 starter och 3 vinster är ingenting som övertygar precis och dessutom ett dåligt startspår...njae

Ett svårt lopp är det iaf och helgardering behöver inte vara fel.

Mitt drag kommer i kallblodsloppet, och det är Granli Nicolai som alltid avslutar sylvasst och med ett passande rygglopp så kan han blåsa ner allting på upploppet
Jag skrev ju:

V4¤4
3-4
Ulf bör vinna här med 3 Miss Melody V.S. men vinner Catharina med 4 Rydens Exotica blir det fin utdelning på 4 rätt.
(Man vill ju spela för de stora vinsterna inte för fickpengar eller..?)

RESERVER 6-7

Vinner Catharina mot förmodan så blir det pengar.

Man spelar väl inte bara för att vinna småsten... Jag vill ha berg om det ska vara lönt!

Senast redigerad av GULD10AN den 2012-02-27 klockan 09:56.
GULD10AN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 10:06   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

He he. Tack hanscrispi!

V4 ser klart överkomlig ut och flerkuponger behöver inte vara fel. Själv satsar jag på att ta med lite sköna skrällar och kör ett "vanligt" system.

V4-1:
ALLA

HJÄLP! Dom här lågklassiga kallblodsloppen gör mig galen. Kan inte ranka dom. Dom borde släppas lös på Täby istället... Tar alla men inser att det nog skiljer en hel del mellan första och sista häst i loppet. Då övriga lopp ser överkomliga ut tar jag mig råd helt enkelt.



V4-2:
A: 8-4
B: 3-12-5-9

Måste räcka riktigt långt. Bästa hästen är 8. Trist spår men möter helt annat och enklare motstån idag. Dålig senast men visat fin form innan så tar inte så hårt på den starten. Idag talas det om barfotabalans av något slag om banan tillåter och det är isf ett stort plus. Men även med skor är det vettig chans att blåsa ner detta gäng. Vettiga (och enda?) motbudet är 4 som normalt frontar enkelt här. En klart duglig häst som stortrivs med att vara med i främre träffen direkt. Är van tufft motstånd (V75) och kan bli svårtuggad. Bra lås eller utgång. Bakom räknas 3 som är sylvass med rätt resa och 12 som har bra kapacitet men där läget handikappar mycket. Även 5 gått bra i två raka lopp. 9 bra kapacitet men lite tveksam form.



V4-3:
A: 5-7
B: 4-9
C: 1

Lite roligare att tippa detta kallblodslopp. Given tipsetta och spik för många är 7 här. Mycket talar för snabbstart och spets direkt. Bra chans därifrån. Men som 5 såg ut och gick efter galopp senast måste jag bara ha med den och ranka den etta. Visserligen osäker men i felfritt lopp är det bra chans till vinst. Dessutom monsterplus på kusksidan. Till 23% betalar jag alla gånger för den, galopprisken till trots. 4 gillas också men återkommer efter vila och man tror inte på någon toppform direkt såklart. Men hästen har varit fin i provlopp och har en bra spurt. 9 är alltid lite smågiftig när den får smyga med och gå på speed. Till 4% åker den med då det kan lösa sig fint för den i det här lilla fältet. 1 vet jag inget om och den får kollas upp i värmningen. Bra kusk och läge iaf.



V4-4:
A: 3-14
B: 6-12-10
C: resten av byket

Såna här stolopp är alltid lite läskiga. Stona är helt klart lite mer nyckfulla än hingstarna och när inte favoriterna levererar brukar det smälla högt bakom. Klassiska utgångslopp. Annars har 3 levererat mest varje gång och är en vettig favorit här. Stark och rejäl dam som säkert körs till spets tidigt. Återkommer efter uppehåll men är väl förberedd. Dock lite väl stor favorit i mina ögon och större favoriter än denna har torskat. Dessutom finns det ett stort spelvärde i att gardera en storfavorit i sista avdelningen. Har ett riktigt rejält motbud i 14 som är fältets klart bästa häst. Lopp i kroppen nu och formen är uppåt. Kan inte göra så mycket själv men med rätt ryggar blir den livsfarlig. B-hästarna också lite småroliga. Och hoppas jag får råd med resten också...

Lycka till alla! Kanske gör jag det väl svårt för mig idag men lämnar aldrig in ett system utan potential till lite större pengar.

Mina måstehästar:
1:alla
2: 4-8
3: 5-7
4: 3-14
Sen kryddar jag med lite fler...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 10:23   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Visst spelar man för att vinna stora pengar såklart guld10an. Men att lägga till en häst enbart för att man måste ha med en skräll känns ju lite väl lotto-aktigt. Måste finnas täckning för det också. Jag chansar också med lite skrällbud men inte "bara för att" utan för att hästen/hästarna är tillräckligt bra för att vinna loppet med rätt resa/i rätt form. Måste finnas substans i det man skriver. Det tycker iaf jag. Inget illa ment.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 10:30   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Lutar åt detta system just nu. Innan värmningar och skoinfo.

1: alla
2: 4-8
3: 1-4-5-7-9
4: 3-6-14
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 11:17   #11
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Herregud vilket upplop av favoriten. Trist för utdelningen bara
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 11:19   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Fy vad trist ja. Men givet att spela emot. Storfavorit med en häst som i princip alltid galopperar. Att den är bäst visste tom Malla. Det var det spelvärdet...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 11:37   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Tycker Vildhussen är löjligt överspelad just nu. Nere på 1.5 i vinnarodds.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 11:39   #14
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 138
Sharp$: 648
Standard

Nu vill vi se att vildhussen torskar...
joacim772 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-27, 11:39   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Mmmmm. Jobbar in 5 eller 9 nu. För LD och lite intressantare värde på V4. Men tyvärr kan ju Vildhussen vinna.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td