Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-28, 10:16   #46
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 1523
Standard

dagens dubbel
dunkade in denna

7
8
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 10:19   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 589
Sharp$: 2102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Helt rätt tänkt!!! Siktar dom på Elitloppet med ORECCHIETTI måste dom lägga det här gänget på rygg. Alltså kanske veckans BÄSTA spik?
Finns kanske två Elitloppshästar i loppet ;-)
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 10:35   #48
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Stirra er inte blint på startspåret för Orecchietti, Även om han backar sig sist så lär det väl bli andra, tredje ytter då alla lär lägga sig på innerspår.
Formula i spets, kadett i dödens, Allt känns så upplagt för Orecchietti!

Kan inte se hur utdelningen kan ge mer än 5000 idag, Vart ska det skrälla? Där "alla" har sina streck?
Sanity ska jobbas bort!
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:07   #49
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tror FO och Orecchetti lätt är de två är bäst i loppet från första början. Att elitloppet hägrar och båda är i behov att göra bra ifrån sig avgör saken, övriga chanslösa. Enda hästen de har att ta sig dit både Stickan och Hultman.

Kadett C.D. är ganska hårt betrodd, men lär inte vara nära någon topp nu och lite för ospeedig för att kunna hänga med de två bästa tror jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:34   #50
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

åååh vill spika Formula men hur kan man ta bort Oercchietti? Det går inte.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:35   #51
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

ATG erbjuder Vinnare och Plats i finsk spelpool

STOCKHOLM. På fredagen blev det klart att ATG:s kunder kan spela Vinnare och Plats på finska lopp - i finska spelpooler tillsammans med finska spelare.


I Finland är vinståterbetalningen 85 procent på Vinnare och Plats och ATG har sedan tidigare ställt frågan att få möjligheten att erbjuda sina kunder att spela in i utländska pooler med högre återbetalning än vi har i Sverige på aktuell spelform (80 procent).
- På fredagsförmiddagen fick vi klartecken från den svenska regeringen och i morgon på lördagen, när "Finlands elitlopp" Finlandia-Ajo körs, kan våra kunder spela Vinnare och Plats i den finska poolen. Det känns såklart bra, säger ATGs chef för den internationella avdelningen Ilmari Halinen.
Beslutet gäller samtliga finska lopp där ATG erbjuder sina kunder spel på Vinnare och Plats.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:37   #52
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
ATG erbjuder Vinnare och Plats i finsk spelpool

STOCKHOLM. På fredagen blev det klart att ATG:s kunder kan spela Vinnare och Plats på finska lopp - i finska spelpooler tillsammans med finska spelare.


I Finland är vinståterbetalningen 85 procent på Vinnare och Plats och ATG har sedan tidigare ställt frågan att få möjligheten att erbjuda sina kunder att spela in i utländska pooler med högre återbetalning än vi har i Sverige på aktuell spelform (80 procent).
- På fredagsförmiddagen fick vi klartecken från den svenska regeringen och i morgon på lördagen, när "Finlands elitlopp" Finlandia-Ajo körs, kan våra kunder spela Vinnare och Plats i den finska poolen. Det känns såklart bra, säger ATGs chef för den internationella avdelningen Ilmari Halinen.
Beslutet gäller samtliga finska lopp där ATG erbjuder sina kunder spel på Vinnare och Plats.
Vad ger det oss? 1,0 på Rapide lebel?
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:40   #53
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Lira Plats.
Och så går det flera lopp!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:42   #54
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
åååh vill spika Formula men hur kan man ta bort Oercchietti? Det går inte.

Forsgren har pratat med R bergh som lite lågt på 6 Kdett C.D.. Han var högst tveksam till om hästen har form för att slå Formula One som når ledningen och Orecchietti som visade form senast. Bergh är dock aningen lurig, men så sa han Lennart
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:45   #55
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 216
Sharp$: 1168
Standard

Reducerat 1344Rader -> 588 Rader


Kör en reducerad variant där jag betalar för 1 / 3 favoriter. Så max 3 favoriter om mitt ska gå in.

1 - 4,7
2 - 3,4,6,8,9,11,12
3 - 5,(6),12
4 - 6
5 - 1,9
6 - 2,(4),6,12
7 - (4),8,10,11

De inom (parentes) är A hästar där EXAKT 1 ska vinna för 7 rätts garanti.

Får se om det blir några pengar tillbaks denna vecka.

Lycka Till !!!
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:46   #56
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Forsgren har pratat med R bergh som lite lågt på 6 Kdett C.D.. Han var högst tveksam till om hästen har form för att slå Formula One som når ledningen och Orecchietti som visade form senast. Bergh är dock aningen lurig, men så sa han Lennart
Jag litar ju inte på Örjan nåt mer i detta liv heller. Ibland är han ju så jävla passiv.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 11:50   #57
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Åke säger att 4 Gossip´s Winner känns allt bättre i träningen. Han kommer att öppna bra, men Åke är ändå osäker på om han tar en längd på 1:an. Normalt ett tidigt bud i ett ganska billigt lopp

Robert Bergh tycker att 8 och 10 är ganska jämna, ingen är särskilt het på förhand, om man streckar många

Åke tycker att 4 Main Kronos har toppchans. Han tycker att motståndet ser relativt beskedligt ut och öppnar Main Kronos som han brukar så ska han kunna nå ledningen. Stallets klart bästa chans på V75 säger han

11 Vector Du Ling ska köras barfota runt om. Han duger bra i klassen, men har ju ett uselt läge och är alltid svårbedömd då han faller ur aktionen. har dock känts fin i jobben säger stall Larsson
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 12:07   #58
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

mitt system

1:1,4,6,7
2:3,5,8
3:3,4,5,6
4:1,6,7,8
5:12
6:1,2,4,6,7,12
7:4
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 12:20   #59
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Eftersom att min butik svek mig idag!! Blev inget andelsspel för mig, ganska irreterad faktiskt över detta! Gör alltid andelar varje vecka, så mitt egna system faller ju nu ...

Blev denna lilla "roliga" istället ... Ibland så är de ju skönare att spela mindre system då man "vågar" mer...

4 FORMULA ONE
1.2.3.5.7.9.10
3.6.12
6 HALLSTA LOTUS
12 CENTER MIN
1.4.5.6
1.2.4.10


Ett litet för totalt 175 kr ....


Ser väl ganska roligt ut med några jättesusare trots att de är så litet systemet ... Men skall mycket till för att de susarna skall förlora!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 12:33   #60
 
tribalfunks avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 82
Sharp$: 1003
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Det är inte helg än min vän, håll i flaskan.

Gissar som Stekel att du menar Akselis finska häst då resten av fältet är svenskar och det inte finns någon norsk häst så långt ögat når. Men sist dessa två möttes så vann inte "norsken" utan Hallsta Lotus. De möttes den 14 april på Seinäjoki, pihlajanaaroni tog enkelt ledningen men släppte så fort Ulf avancerade fram. Sen ryckte Ohlsson i sista sväng och höll avståndet kvar i mål med till synes krafter kvar. Du har länk till loppet här: http://tototv.icareus.com/web/guest/...fileId=3033812

Var i för sig årsdebut för Akselis häst så den lär gå framåt med loppet men jag kan nästan garantera att den inte få en lika bra resa i rygg på Hallsta denna gången.

Fiesta Way är mest streckvärda spiken på lördag. Får bara hoppas att tipstjänsterna inte hittar den. Fick en tuff resa i årsdebuten men höll riktigt bra och lär gå framåt med loppet. I förra loppet så stod han tillägg vilket inte passar henne utan det är en typisk spetshäst. Nu är hon återigen ute på rätt distans och med ett perfekt spår, här kommer Per ladda och sen är det slut. Snackas även om barfota vilket är klart intressant.

22% i skrivande stund, MUMS!
Håller med om att Fiesta Way är mycket bra, men tycker tvärtom att den ska ha 2-3 ytter iom att den är riktigt speedig...
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td