Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-12, 19:43   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Uppsnack V75 BODEN 16/6


Sent V75 när det är Boden som håller i trådarna. 20.30.Tur man ser det på datorn annars hade det varit kört eftersom det visas på TV4 Sport.

Jag undrar om inte Hultman närmar sig stallform? Tänker på 8 Bagley men har ju fått ett taskigt spår. Men första häst för mig.

5 DRILLBIT ÅS svårt att hitta motbud, spåret kanske.

Min första häst i 3e är 3 SANITY men fungerar Hultmans 7 ORECCHIETTI fege lås?

Erik Adielsson är en av Sveriges bästa volt kuskar,7 MAX DE LUX har sett bra ut och en kuskförstärkning, Fram med hammaren!!!! Skrällvarning på Takters styrning..

Här får man nog se upp med Finska sisu'n. Finland mot Norge? Svenska hoppet sätter jag på 14 SNYGG

1-3-7-9 Så var det klart...

Har jag inte hunnit med men gillar 10 PRINCE ELLIOT och 2 PANDORA GIRL tror jag kan ha nytta av sitt spår

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-06-12 klockan 21:51.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-13, 12:54   #2
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Försöker den här veckan med en ny spik i Guld jag tror att ORECCHIETTI är stenklar?????? Lycka till med tipsen.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-14, 11:11   #3
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Jag tycker också att Orcchietti är en bra häst men har inte stått på benen de sista starterna,visst är det kanske billigare gäng nu men Sanity Är ingen lätt motståndare..
Tåls att tänka över men jag släpper inte Sanity......
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-14, 14:10   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Efter Elitloppsförsöket på näthinnan var ju tanken att "Orren" vinner vart han än ut kommer ut nästa gång... Blir han inte ens favorit så givet att ta ställning i mina ögon!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 13:36   #5
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Lite magkänsla bara....
-Får en känsla av att Orren är mer gynnad av Kort än Medeldistans.
-Tvekar lite på Sanity också erftersom den gick i botten sist och varit sjuk(allergi) och då inte tränat ordentligt.
-Caballion har jag fått för mig är stark som få liksom Nahar,men C har haft svårt att hålla sig på benen,Kvalat fint iofs men behöver övertyga på mig.
-Yucca boko har fått två lopp,bra som tvåa mot stoeliten från sämsta spår,ggn innan spår 8.Bättre nuMen Sto brukar ha svårt mot Hingstarna,men formen tycks vara bra.
-Noras Bean borde kanske vunnit sist,fick iofs dra ett tag i andra spår men annars så fick han det serverat tyckter jag loksom vinnaren men närmare än målfoto kommer man ju inte. Borde också ha formen på topp. Nu då?
-Erik upp på Express Type litet plus kanske. Men svårt se den vinna liksom 4 PN och 12 SA.
-Timetoosaygoodbye har blivit en platshäst,vill ju inte vinna......känns det som.
Alltså,hur gör man då? Chans Spika NB eller ?

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-06-15 klockan 22:35.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 13:43   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Lite magkänsla bara....
-Noras Bean borde kanske vunnit sist,fick iofs dra ett tag i andra spår men annars så fick han det serverat tyckter jag loksom vinnaren men närmare än målfoto kommer man ju inte. Borde också ha formen på topp. Nu då?
Trodde det var dags nu, men var det inte ngn hov(ömhet) som spökade i veckan? Är det OK "Har fått hovproblem och måste ev tävla med skor runt om på lördag, stort minus i så fall"
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 14:45   #7
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av scunnert Visa inlägg
Trodde det var dags nu, men var det inte ngn hov(ömhet) som spökade i veckan? Är det OK "Har fått hovproblem och måste ev tävla med skor runt om på lördag, stort minus i så fall"
Jaha då kan man lika bra ta bort,synd. Tack för info
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 15:17   #8
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Spiken 7 MAX DE LUX
5 DRILLBIT ÅS
Utgång 8 BAGLEY
14 SNYGG

Varning 5 i 6e
10 i sista

Ser kanske roligare ut om jag vänder om Spik mot Utg.

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-06-15 klockan 15:18.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 17:31   #9
 
Pekermans avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 37
Sharp$: 2510
Standard

Tror att Bergh har väl laddat inför imorgon. Tror att Hot Pot och Rite Key har mycket bra chanser och till skillnad från de flesta tror jag även en del på Slevin Kelevra. Melodin för alla lär vara spets och slut. Sen står jag där i luckan med Bergaaaas!
Pekerman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 18:19   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Jaha då kan man lika bra ta bort,synd. Tack för info
Stopp och belägg; Det var jag som resonerade fritt från info tidigare i veckan, men nu idag skriver ViTippa - Senastenytt - som kom med ATG-utskicket

"• 5 Noras Bean hade haft problem innan senaste starten och behandlats två gånger och även stått över jobb. Bör gå framåt rejält med loppet i kroppen. Inte ofarlig. "



Jag hade nämligen funderat på att ha Nora B som utgång - minst - kolla bl.a. http://www.stallstenstromer.se/
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 19:17   #11
 
Pekermans avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 37
Sharp$: 2510
Standard

Noras Bean är en i mina ögon en ovillig herre. Har alltid sett den som det och de billiga spetsvinsterna får inte min åsikt att förändras. Lutar åt att jag låser på Yucca Boko och Orechietti. Egentligen borde man kanske spika handlarens polle då men har en otroligt förkärlek till YB och tror att denna märr mycket väl kan slå av alla efter ett ruggigt tempo signerat Caballion och Sanity.

Montgomery Gel är en skämtfavorit och jag faktiskt att den är chanslös. Låser mest troligt på Slevin Kelevra, BWL Champion och Order by Koffe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snapphanen (+1)
Pekerman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 19:54   #12
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

INFO PÅ FAVORITERNA


2 David Sisu:-en typisk Norrlandssilver inleder där det är ganska stora skillnader mellan hästarna. Det är ganska jämnt streckat i skrivandet stund, men efter Petri Salmelas predikningar om 1,11-tider från spets lär 2 David Sisu bli favorit till slut. Hästen verkar vara tillbaka i toppform, för han har verkligen sett fin ut på slutet. Först en vass spurt via 1,12 sista 700m bakom Dont Wear Pjs, sedan en enkel spetsseger och senast spurtade han till säker seger via 1,11 sista 700m. Han borde inte missa spets från detta läge, men har tidigare visat sig vassast när han får smyga. Nu ska det laddas utifrån och han lär knappast få bluffa hem detta. Det kan gå från spets om inte öppningen blir för hård, men han möter tuffare motstånd nu.

5 Drillbit Ås:-är en motiverad favorit, men nu verkar det som att hon blir väl stor favorit då spelarna tydligen har svårt att hitta bra singelstreck. Hon var lovande redan tidigt som tvååring, men det är först nu hon börjar visa i lopp vad Svante Båth har vetat hela tiden. hon övertygade vid tre raka, bakifrån, från dödens respektive från ledningen, och verkar faktiskt komplett,Senast drog hon tåget och avslutade strålande via 1,10,3 sista 700m, och att hon ändå fick sträcka vapen mot Askens Valencia som smygit med bakom är verkligen inget att snacka om. Hon verkar kunna öppna i volt och femte spåret borde inte vara någon större risk, även om det knappast blir spets av egen kraft härifrån. Det är nog bara en som kan tänkas svara om hon ställer frågan, men vi tror att hon är tillräckligt bra att vinna från dödens om det krävs. Om hon tävlar på topp vill säga, för hon har varit sämre vid resor tidigare och det lockar att gardera då det kryllar av skrällbud om hon faller.

3 Sanity:-han var nedsatt när han floppade i Elitloppsförsöket men ska vara bra nu igen. Han brukar gå bra direkt efter uppehåll, men brukar även vara vässad då vilket han inte är nu. Sänder Takter iväg honom från start borde han få överta, men det finns risk för svar och vi är inne på att favoriten körs bakifrån denna gång. I toppform hade han varit ett spikbud, men efter halsproblemen senast så väljer vi att gå emot.

6 Bankers Office:-har bäst chans och eftersom det är mycket jämnt streckat mellan tre hästar så får han tipset. Sköter han sig är han spetsfavorit, och med den form som han visade senast så är han inte lätt att slå. Då hamnade han på mellanhand i sista sväng, men spurtade sedan bäst av alla via 1,11,5 sista 700m. Han gick starkt även gången före som trea efter galopp och har höjt sig barfota bak.

6 Rigel Odin:-i jakten på fjärde raka. Han är bra och har full form, men ingen som vinner på beställning över full distans när han ställs mot så här bra motstånd. Han är snabb ut och det verkar som man vill testa i ledningen denna gång, fastän han brukar vika ner sig därifrån. Han är klart bättre när han får gå på kortspeed, men inte ens med bästa smygloppet ska han vara så stor favorit som han nu är. Senast fick han en perfekt smygare i rygg på Idenors Peter, men frågan är om han verkligen hade vunnit om inte den senare hade galopperat? Om Rigel Odin kommer till spets och körs där får vi alla fall syn. Då tror vi ddet blir torsk.

9 You Two:-han står med bakspår och det verkar svårt att få honom att lägga i de växlar som finns sparade. Han vann knappt på V75 från dödens för fyra starter sedan och han duger absolut i klassen, men innan han börjar ta i på allvar så känns han inte rolig som favorit med strulläge. Senast avslutade han 1,13,6 sista 700m men han var bara godkänd och det måste till bättre takter om han ska vinna detta.

5 Montgomery Gel:-att han har styrkan har vi vetat hela tiden, men han har varit svår att lura först och är inget som vi skulle gå på som favorit på V75. Han gjorde det bra som vann senast efter att ha gått i spåren, men vi är inte säkra på att han hade vunnit om inte Ludde ryckt norsken med galopp som följd på Ouch. Formen har i alla fall aldrig varit bättre på favoriten.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 07:21   #13
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Noras Bean
Boden
16/6
Stefan Söderkvist

Gjorde ett bra lopp senast som tvåa i Jämtlands Stora Pris. Förberedelserna inför det loppet var inte perfekta och med tanke på det var det klart bra gjort. Han kommer vara ännu bättre nu och loppet denna gång ser enklare ut än senast. Motstånd saknas dock absolut inte och det blir ingen lätt match men han ska absolut ses med chans. Barfota fram.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 09:07   #14
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Boden har kört tolv sommar-75:or tidigare, så här har det gått då:

1995 3 favoriter 2 skrällar 103 000 kr
2000* 2 favoriter 2 skrällar 61 000 kr (3)
2001* 2 favoriter 2 skrällar 189 000 kr (4)
2002* 3 favoriter 2 skrällar 86 000 kr (1)
2003* 2 favoriter 3 skrällar 9.0 milj kr (2)
2004* 2 favoriter 1 skräll 698 000 kr (0)
2005 3 favoriter 1 skräll 6 000 kr (5)
2006* 3 favoriter 2 skrällar 5 000 kr (2)
2007 3 favoriter 0 skrällar 1 000 kr (4)
2008* 3 favoriter 2 skrällar 145 000 kr (3)
2009* 4 favoriter 0 skrällar 4 000 kr (5)
2010* 2 favoriter 1 skräll 97 000 kr (3)
2011* 3 favoriter 3 skrällar 357 000 kr (3)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-16, 09:13   #15
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Min rad (enbart V7):

1 2 3 4 7 8
Tar med favoriterna men glöm inte Hot Pot och Go Green Pellini!

5 Drillbit Ås
Bara bäst. Endast galopp emot som jag ser det.

7 Orechietti
Kommer från elitloppsförsök där han såg hur bra ut som helst.

1 3 4 5 6 7 9 10 11 12
Jämnt spelat lopp. Jag tror Bankers Office och Max de Lux kan köra mot varandra från start och då kan vem som helst i loppet vinna. Strecka på!

3 Kertova
Gick riktigt bra i ny regi senast. Storfavoriten Rigel Odin ska gå i spets där han med stor sannolikhet kommer vika ner sig lätt. 17% på min vinnare!

1 2 6 7 9
Spelar de bästa kuskarna på bästa hästarna men tar även med 1 som såg bra ut på Östersund och har bra läge samt Adielssons styrning i nummer 6, kraftig kuskförstärkning!

6 9
Min idé är Across the Bridges som spelats till 17 som vinnare och 3.75 på plats. Fick ett snällt lopp senast och har bra statistik på V75, med kusk och på distansen! Vågar dock inte plocka bort spetsbudet BWL Champion som verkligen står på tur för en seger! 11% resp. 12% på dessa!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td