Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-21, 16:17   #106
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Absolut, var en mix känns det som av startpersonalen och Thorson eftersom bilen fick gå så långt innan signalen kom. Tur jag inte tror att saker händer av en anledning, då hade detta varit jobbigt. Nya tag imorrn. Nu blir det middag på stan med sambon. Hare gött alla så hörs vi igen imorrn

Otur och tur jämnar ut sig över tid - om man inte är född på avigsidan av myntet, som jag...

Du/vi tar dem i morgon istället...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 16:42   #107
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Dragen: söndag.



Longiceland icetea har toppform men inte läget, hästen har intervalltränat i sanden i veckan och ser smällfin ut. Hon tävlar barfota runt om på nytt och brukar avsluta vasst till slut. Löser det sig så finns där god chans att vinna loppet. (avd3)




Prince Elliot är ett roligt drag i avd2. Hästen gjorde det bra senast och vann överlägset han var fin efter loppet. Idag känns det som att han går ner ett par klasser. Calle får avgöra taktiken betänk då att hästen inte öppnar mer än hyggligt från start. Han har mött betydligt tuffare än de han ställs mot idag och med tanke på spåret måste jag chansa med honom efterom han blir spelvärd.


avd1. A 8 B 2-3-4-9
avd2. 2-4-10-12
avd3. A 2 B 5-6-11-15
avd4. 5 Cecilia palema
avd5. 1-10-12-13-15
avd6. 1-2-3-4-7-9
avd7. 5 Uc Glide
krav 1-2 A.



Lilla systemet


avd1. 2-4-8
avd2. 2 Prince elliot
avd3. 2-5-6-15
avd4. 5 Cecilia Palema
avd5. 1-10-13-15
avd6. 2-7
avd7. 1-2-5-6
192 kr



DD1. 4-7
DD2. 5-6
X 40 = 160 KR


God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2012-07-22 klockan 13:07.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 20:55   #108
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Thumbs down

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vart tog Nisse Bean vägen?
Jag tror han springer fortfarande, tror han är i sista sväng nu. Får se imorron om han kommit i mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 22:03   #109
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Morgondagens rad! Balticas Yahoo är en tiger i spets och hästen mot form! Kontios favorit (?) har inte sett bra ut och jag hoppas och tror på galopp och plattmatch! SoS på Örjan! Det är det även på en vässad och påställd Lassabo Palema som dessutom ska gå barfota runt om för första gången! Har varit kraftigt nedtyngd men nu är det moget och Svanen meddelar även att hästen har vässats i tyngre jobb inför detta och svarat bra på det! Startsnabb som den är är risken att dom får trolla bort 500 meter och sen dansas det på lätta ben ända hem!

1) 1 2 3 4 8 9
2) 3 Balticas Yahoo
3) 2 6 11 13 15
4) 3 5 9 10
5) 1 Lassabo Palema
6) 2 3 5 9
7) 1 2 4 9
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 00:27   #110
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 363
Sharp$: 1368
Standard

Ni har väl kollat in axevallas hemsida som bjuder på "ottos" tips?

Citat:
Det är grymt kul med V75 till söndagens Stochampionatsdag. Detta höjer spelintresset ännu mer och årets bästa spelhelg ser fantastisk ut. Jag har inget emot att bli miljonär på en söndag, häng med!

V75-1 Omgången inleds med ett fantastiskt bra lopp. 4 Bath Launcher blir nog favorit. Denne segermaskin vann återigen på Åmål senast från ledningen. Det blev ett väldigt enkelt lopp och ganska intetsägande. Han är väldigt van att vinna och kan göra så även idag. Dock finns det rejält motstånd. 9 Jackal Face står också perfekt inne i loppet och är nog ute över sin specialdistans. Han lär spurta rejält över Axevallas långa upplopp. 8 Dont Wear PJS är ju en vindsnabb märr som har fått ett tråkigt startspår. Får hon en bra rygg att gå på finns chansen. Jag vill varna för två hästar som inte blir så hårt betrodda.
3 Conrads Garland har gjort fyra starter efter ganska långt uppehåll. Han satt fast i tredje invändigt senast bakom Bath Launcher. Han är mycket gynnad av sprinterdistans och får han sitt smyglopp är han väldigt giftig. 2 Mysterious var väldigt nära att vinna silverdivisionsfinalen på Solvalla under elitloppshelgen från ledningen. Han gick då 12,6 full distans och var toppenfin. Näst senast startade han i Forus Open och satt långt bak och var chanslös. Senast på Jarlsberg var han ute i ett storlopp men hamnade helt på vingel och fick backa sist. Fint läge nu och han rensar rejält redan i V75-1.

V75-2 7 Going For Gold Zaz är en riktigt stark och rejäl häst. Det har strulat på slutet och därför är han lite svårbedömd, bara en av flera. 4 Danne Fame är otroligt bra när han fungerar. Senast spurtade han sylvasst på en kanontid över lång distans. Han är lite osäker första biten bakom bilen men sedan är det inga problem, given. 2 Prince Elliot blir bara bättre och bättre.
Calle Lindblom brukar ta vara på sådana här fina chanser och utgångsläget är ju perfekt.

V75-3 11 Angie Boko är ju en undantagshäst som vunnit 9 av 14 starter. Hon gjorde comeback senast på Lindesberg och vann från ett tolftespår i enklare gäng. Hon har fortfarande lite pengar på sig till sitt kunnande och normalt sett vinner hon det här loppet. Där fram är det 5 Flowstarter G och 6 Delmonika Sund som båda har visat stort kunnande.

V75-4 Stochampionatets Concelation känns väldigt öppet. De flesta krigade långt framme i sina försök att nå en finalplats och alla har fin form. 10 Polly Frontline ska bli spännande att se med lopp i kroppen. Hon blir min förstahäst men egentligen rekommenderar jag helgardering.

V75-5 De bästa hästarna tror jag vi hittar på tillägg. 15 Rebus var ett stort stallskrik under elitloppshelgen men då funkade han inte alls. Har sedan varit i Danmark och varit etta och trea. Billigt motstånd nu. 14 Benno Kievitshof har gjort det mesta rätt hos Ulf Stenströmer och trots att han står lite tufft inne på pengar har han kapaciteten för att runda det här gänget. 13 Quenna Lavec har gjort fina prestationer en längre tid och Johnny Takter kan vara helt rätt kusk då hon är lite småhetsig och kommer säkert att fungera bra i ryggar. Loppet är ändå öppet.

V75-6 Stochampionatets final. Några hästar visade sig vara riktigt toppade. Förhandsfavoriten 2 Askens Valencia gjorde sin plikt och såg fin ut. Hon hade tur i lottningen och fick också ett fint utgångsläge. Det blir nog ändå positionerna som avgör vem som vinner och Valencia är ingen klar vinnare.
3 Kimono Pearl lancerar jag som min roliga vinnare i loppet. Hon är nog den hästen som trivs bäst med den långa distansen. 9 Chat Chip avgjorde ju på ett väldigt snyggt sätt från dödens och det var mersmakande. 5 Digital Darling blev stor favorit i sitt försök och Örjan styrde loppet från spets. Trolig ledare igen. 4 Password var kanske en liten positiv överraskning. Hon verkar trivas fint på distansen och Ludde har hittat toppformen perfekt till detta loppet. Barfota runtom var nog ett stort plus. Ett av de öppnaste Stochampionat på länge.

V75-7 Ett härligt stolopp avslutar omgången. 9 Viola Silas kommer åter efter ett ganska långt uppehåll. Hon har varit skadad men har jobbat på en längre tid. Fredrik verkar väldigt nöjd med träningen men givetvis är hon lite svårbedömd. Man blir inte förvånad om hon vinner ändå då hon har ett löphuvud av guld, mycket spännande start! 1 Braås Palema har radat upp segrar och är på väg in i eliten för ston. Senast hade hon ett svårt utgångsläge och gick otroligt bra i spåren men det räckte ändå bara till en tredjeplats. Jag tror hon kommer att gå en topptid på kort distans här och Åke lär köra i spets och Braås Palema är klar förstahäst. 2 Crys Dream var tvåa i Stosprintern och hon har visat att hon kan springa riktigt fort. Kan få ett fint lopp här. 4 Canaka B.F. är nog inte någon utpräglad sprinter men ändå så kapabel att det kan bli seger ändå. 6 Simb Ruby har toppform men ett för jobbigt utgångsläge för att riktigt kunna tro på henne.

Det finns som ni märker stor chans till fin utdelning även idag. Det är otroligt spännande söndagslopp och vilken helg vi har att se fram mot. Hur ni än följer loppen så hoppas jag att ni ska få en riktigt trevlig travhelg.

o sen har vi lite startkommentarer från Ulf Ohlsson och Roger wallman

Ulf Ohlsson Söndag:
On the Wall – får nog jaga en slant.

Sea View – var godkänd på Halmstad men spåret göt att vi får ligga lågt.

Askens Valencia – var fin i uttagningen även om hon låg på lite mer än vanligt.
Hoppas det är bättre nu och hon är bra. Läget är fint och helt klart har vi hygglig chans.
Hon kan vinna ett Stochampionat som i mina ögon är mycket öppet i år.

Crys Dream – har jag sett en del och det är en kanonmärr.
Satt fast senast. Det är en mycket intressant uppsittning och hon räknas tidigt.

Roger wallman:
Dont Wear PJS 120722-4 Axevalla Örjan Kihlström
Har mycket bra form men fick ett tråkigt spår.
Vi backar nog ner och hoppas på tempo och då är det en klar platschans.


Latitude Broline 120722-7 Axevalla Johan Untersteiner
Blev lite tempotorsk senast. Har ett bra läge här och vi provar nog för spets och då finns chans att vara med och kriga om segern.

Mellby Venus 120722-7 Axevalla Örjan Kihlström
Bra senast som delad tvåa. Tyvärr gick den andra tvåen vidare på bättre seedningstal till finalen i Stochampionatet.
Medeldistans nu är ett litet minus men med tempo finns form för en framskjuten placering.

Simb Ruby 120722-10 Axevalla Örjan Kihlström
Gör bara bra prestatiner i loppen.
Mycket bra motstånd här så vi får vara nöjd om hon är med på en plats.
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 01:09   #111
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3823
Standard

Droppar V75 imorgon men spelare vinnare på dessa djur;
-Balticas Yahoo. Ledningen här och nurmos favorit har varit knepig, 4,25 känns spelvärt.
- Angie Boko. Dagens bästa spel i mina ögon. 3,75 vinnarodds känns på tok för högt. Överlägsen kapacitet, lopp i kroppen efter sjukdom. Fungerar hon tror jag på toppchans i de flesta löpningsförloppen(tredjesspår runt om kan bli lite väl tufft )
- Lassabo Palema. Här går jag helt på Åkes intervju på spelarservice. Sällan han låter så optimist och massa nya grejor på gång. 4,5 tar jag alla dar i veckan efter hört det(kan vara läge att passa när bet365 släpper sina odds, möjligt de ligger högre). Enkel ledning i stolopp vet vi alla vad det betyder också...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 06:41   #112
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

När släpps strecken? Är ju värdelöst att spekulera om ett streckspel utan streck.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 07:44   #113
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
När släpps strecken? Är ju värdelöst att spekulera om ett streckspel utan streck.
Släpps? Streck är inget som släpps. Det är något som skapas utav oss spelare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 07:55   #114
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Ja, och nu har spelet äntligen släppts igång så man kan börja jobba med listorna.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 08:39   #115
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

ATG ger inte mycket till chans att lusläsa,men det kanske är bra så hinner man inte ändra sig..
Men mina ideer ser ut så här.....
2st SPIK denna omg
6 DELMONICA SUND
1 LASSABO PALEMA


Hästar man inte bör glömma...
2 MTSTERIOUS avd 1
9 CHAT CHIP avd 6

Sen kanske man ska tänka på att där är 3 kuskar som är extra sugna
Björn,Stefan och Åke
Lycka till

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-07-22 klockan 08:58. Anledning: Tog bort ett spik
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 08:47   #116
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1811
Standard

2 3 4 8 9 ( tror mest på pyjamashästen)
3 4 7 (troligt SoS med Örjan)
11 6 (heltäckt)
3 (startsnabb och örjan täcker upp med 6an o låser loppet)
1 (Litar på Åke...även om stallformen är diffus)
2 3 9 (bör räcka)
1 2 4 7 (såg att Snoken spikat MT??? formlös stall o häst. Roxa Sisu bra vinnare o perfekt "Jonnyläge")

Ps Satt med 5 rätt igår när Ludde saboterade loppet och i sista spik på 1an, när en förvirrad amatör utan ledsagare körde fel.......)
mijo14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 09:37   #117
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Så får det bli

1) 2-3-4-8-9
2) DANNE FAME (men gillar STORM FOREVER)
3) DELMONICA SUND
4) 1-3-5-6
5) LASSABO PALEMA
6) 2-3-5-6-9
7) 2-3-4-6-7

Sen är det upp till Fru Fortuna....

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-07-22 klockan 09:43. Anledning: byta spik
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 10:06   #118
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
När släpps strecken? Är ju värdelöst att spekulera om ett streckspel utan streck.
Personligen tycker jag det är nyttigt att börja med listorna utan att se streckprocent/tränarkommentarer/tipstjänst-system. På så vis får du en mer objektiv bild av läget och kan vara mer träffsäker när det kommer till att värdera hur strecken sedan landar, och justera den urpsrungliga bedömningen du hade utifrån den där första helt "ofärgade" översynen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 10:22   #119
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1811
Standard

Håller med till 100%! Ofta läser man sönder en bra utgångsidé, och på lördagen lämnar man in något som man knappt känner igen...
mijo14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 10:54   #120
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7867
Standard

Första 2,4,9
Andra 3,4,7,9,12
tredje 2,5,6,9,11,15
fjärde 1,3,5,10
femte 1,5,9,13,15
sjätte 2,3,5,9
sjunde 1,2,3,4,6,9
Ungefär hit har jag kommigt idag. Därifrån skall jag ta ställning och få ihop ett system.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td