|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
.
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lösningen till fyra rätt idag är i V4-2 kan man komma rätt i analysen där ligger vägen öppen för fyra rätt med exempelvis ett utskrivet system. Jag tror stenhårt på att 3 Effe Roc sitter klockrent i spets om nu inte Henrik Svensson prockar på millimetern med 6 Lill Arvid så det kan vara så enkelt att 3 Effe Roc rinner undan igen och 8 Revuer Sant kommer att komma i bekymmer direkt då min bild av 1 Smokin Hotrott i voltstart är att han inte är någon startblixt det kanske någon annan på forumet kan bekräfta eller dementera Jag kommer efter värmningarna och balansinfon att göra en chanslapp med en spik i V4-2 då är vi med i matchen på riktigt i V4-1 ser det onekligen öppet ut hur jag än vänder och vrider på hästarna i det loppet kommer jag upp i minst 7-8 streck och då tror jag att jag tar alla och jobbar in en ostreckad direkt för idag ska pengarna fördelas
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tror mest på 10 Quetcho i avd3
Tror jag ska spika den faktiskt |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jag tror du missat ett streck i så fall nummer 1 Sunday Morning med Jan Olof Johansson är bättre än många tror och dessutom en kusk som duger riktigt bra i norrlandskonkurrens sen kommenterar jag inte just nu att du lyfter bort 9 Outrunner rent spelmässigt kommer jag att lyfta bort 5 Rektorn då många större V4:or kommer att rygga TT vilket är tacksamt då han är bara en av flera....Harald vann för den delen lopp igår ska han vinna två dagar i rad?!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
4 dannero
avd1. 1-3-9 avd2. 4 Energy sign avd3. 6-12 avd4. 2-3-6-11 = 48 kr LD1. 4 LD2. 6-12 * 75 Energy sign har visat toppform från två svåra utgångslägen på slutet. Båda gångerna med vassa avslut. Gynnas av öppet spår och kommer att sitta fint till direkt. Distansen och ufffe är två plus vilket gör att vi spikar denne 33%are Draget: Little Max går kanske bäst i autostart men nu när han har lottats tills ett bra spår i volten bör han kliva iväg och då han har visat toppform med rejäla slutvarv på slutet borde han bli svårslagen i ledningen. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Molle???
behövs verkligen hästar 9,11 i 2:a avd på kort distans? |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Hade exakt samma ide! Bra där!
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
1,2,3,5,6,8,9,10,11
4 6 1,2,3,5,6,8,9,11,15 Spelar ett litet på chans.. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Väldigt trevligt med diskussion om V4an! Saknat det under sommaren! Jag är lite sent ute och knappt kollat listorna ännu! Återkommer om ett tag med lite tankar, tänkte upprepa gårdagens bedrift och sätta dit raden igen!
![]() ps. Välkommen tillbaka Copiad, du är saknad på lunchsnacket
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oavsett vilka ideer vi har så kan vi tilsammans kunna komma fram till vilka favoriter som är bra oh vilka som är mindre bra. Det kanske är så enkelt att en felfri Energy Sign i V4-2 leder runt om lite skillnad på min spetsidé som körs av Jan Sundell när det gäller att ta betalt....
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kommer bara Energy Sign iväg felfritt så tar hon över spets sen e loppet över från ett bättre läge än på länge och med Uffe. (Om hon kommer iväg felfritt)
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Min erfarenhet är att om man spikar en häst som man vet vinner felfri (inte specikt just när det gäller 4 Enegy Sign tycker jag) så är det bättre an att dundra på en massa streck och det kommer alltid nya omgångar fast man ibland verkar spela som att det är sista loppet som körs just då
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tror faktiskt att Prayer Ås kommer att galoppera igen.. iallafall om han pressar eller blir pressad.
2,5,6,11,12 känns ju heltäckt e det loppet o andra sidan. Om man spelar kusk/häst Bo Eklöv känns sådär över lag när det gäller trav. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heja Harald
även om jag inte tror att den vinner så är det alltid roligt när små tränare vinner lopp tyvärr har TT den som idé och då underlättar det analysen att lyfta bort den. Det kommer annars en ny V4 imorrn och i övermorrn.....
|
|
|
|
|
|
|
|