Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-18, 09:19   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

uppsnack v4 östersund (torsdag)


Ganska svåra lopp idag och det finns ingen riktigt "stenklar" spik, däremot tycker jag ett drag sticker ut och väljer därmed att spika. Den som hittar alla rätt kan bli belönad bra.



avd1. Vidöppet och svårt. Tipset till Thara Blessa som inte är så tokig och från spår 3 på tillägg kan hon komma igenom ganska bra. Felfri kan hon vinna. Lyckekim är heller inte så tokig, det får dock inte strula för mycket för att det ska häxa under vägen. Guli Mova väntar tränaren på att det ska lossna för, slipper hon galoppskorna hemma nu så är hon tillräckligt bra för att vinna detta. Spelvärd! Flug Toora kommer kanske bra igenom direkt? en av flera med chans... Tar även ett streck för favoriten som har läget.


avd2. Här ville jag gärna spika OH YEAH som är helt klart den bästa hästen, inte startat på ett bra tag och kanske behöver några lopp ikroppen innan han är mogen för batalj? kan ju saknas tempo i honom så jag väljer att spela emot med bl.a GO D.ARAGORN som jag har lite feeling på, hade det inte varit för spåret hade jag nog spikat. LAZY BONES kan öppna skapligt och bör finna sig en vettig position. Passa även SPIRIT OF LIFE som det talas gott om, kusken får försöka köra sig framåt och lita på turen att han slinker ner någonstans. Många spikar kanske Cruzow, den har varit bra men väldigt blek på slutet, nix den tar jag inte med.



avd3. ZAIZE BOKO har ett hyfsat läge och frågan är om man vill trycka av honom idag? chanserna ökar om ledningen. QVINTUS EXCLUSIVE kan bättre än vad vi fått se, ifjol var hästen ganska bra och det låter idag bra tongångar från stallet. Så en varning utfärdas!



avd4. Också vidöppet men här har jag ett roligt drag och den heter MILITANT som har gått bra på slutet och gynnas verkligen av pisk, var inte långt ifrån vinnaren senast och även näst senast var man väldigt nära att segra, (såg ut att ha lite kräm kvar) hade han kommit tvåa eller vunnit i den näst senaste starten hade han hamnat på 20 meters tilläggs fållan, Fint läge nu och det kan bära till spets därifrån tror jag han vinner och tycker han är väldigt spelvärd på sina 10% och 15 ggr degen. (står ju 20 meter bättre till än värsta konkurrenten). Värst emot är Norsken från bricka 6 och Jätteskrällen Kloxie (nr 9)



avd1. 3-4-8-11-15 (13-12)
avd2. 2-7-8 (5-9)
avd3. 7-10 (2-5)
avd4. 2 Militant (6-9)
= 60 kr


LD1. 2-7-8
LD2. 7-10
* 20 = 120 kr



Senast redigerad av Klanke den 2012-10-18 klockan 10:30.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 10:27   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Tycker du verkar rätt ute i det stora hela Klanke. Tycker annars att 1-3-9 är givna hästar i avd 2. Men omgången känns jättesvår och efter att mitt drag i avd 3 blivit struken hoppar jag V4 helt.

Är inne på samma drag som du Klanke i sista och mina lir till lunchen blir V&P på Militant (14/3,25) och Kloxie (40/8) på Unibet till, i mina ögon, rejäla överodds.
Lirar klart mest med Militant.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 10:43   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Tycker du verkar rätt ute i det stora hela Klanke. Tycker annars att 1-3-9 är givna hästar i avd 2. Men omgången känns jättesvår och efter att mitt drag i avd 3 blivit struken hoppar jag V4 helt.

Är inne på samma drag som du Klanke i sista och mina lir till lunchen blir V&P på Militant (14/3,25) och Kloxie (40/8) på Unibet till, i mina ögon, rejäla överodds.
Lirar klart mest med Militant.
Jo det är svårt banne mig idag. Lirade själv en 100 lapp vinnare på Militant på unibet får hoppas att det är rätt "drag"

Jag tycker egentligen inte norsken har visat något av värde vid segrarna, 20 meter tuffare till nu... Kloxie är bra om hon inte hoppar, Väskinge lyset är heller inte så tokig, men läget? vart hamnar man? om tur så visst....
Lycka brun har varit ok, men bara en av flera här idag. Ka olin kanske man ska passa om man garderar upp 4-5 stycken. Har ju visat tedens på fart.


Körde en flex också

1a. 2 Militant
2a. 8-9-15
3e: 4-5-6-8-9-12-15
18 kombinationer 277,7%
kostnad 50 kr.

Senast redigerad av Klanke den 2012-10-18 klockan 10:51.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 10:50   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Är ändå lite sugen på att testa detta. Men känns lite som bortkastade pengar. Är så låg klass på loppen att det förmodligen blir jättekonstiga V.

1: 8-11-15
2: 1-3-9
3: alla
4: 2
198 kr.

Får se vad värmningar och skoinfo ger innan jag bestämmer mig.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 10:55   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Fast å andra sidan vill jag typ ha med alla i både första och andra. Ha ha. Hoppar nog V4 som hjärnan vill. Känns segt att spricka på Oh Yeah också. Även om kusken ligger toklågt är det ju hästen i gänget. Lycka till alla ni som lirar V4. Jag hoppas på flyt i sista avd bara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 11:00   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 2766
Standard

v4
1)3 4 8 11 13
2)1 3 5 7 9
3)5 7
4)2 4 6 9 15
petrospap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 11:45   #7
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hoppas du hade 500 vinnare på guli mona nu ra klanke?
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 11:52   #8
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Hoppas du hade 500 vinnare på guli mona nu ra klanke?
Nej tyver spelade inte något vinnalir där.. Enda vinnarliret är i v4-4 Militants och Kloxie annars ligger jag lågt på vinnar och plats fronten just nu...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 12:01   #9
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Ganska svåra lopp idag och det finns ingen riktigt "stenklar" spik, däremot tycker jag ett drag sticker ut och väljer därmed att spika. Den som hittar alla rätt kan bli belönad bra.



avd1. Vidöppet och svårt. Tipset till Thara Blessa som inte är så tokig och från spår 3 på tillägg kan hon komma igenom ganska bra. Felfri kan hon vinna. Lyckekim är heller inte så tokig, det får dock inte strula för mycket för att det ska häxa under vägen. Guli Mova väntar tränaren på att det ska lossna för, slipper hon galoppskorna hemma nu så är hon tillräckligt bra för att vinna detta. Spelvärd! Flug Toora kommer kanske bra igenom direkt? en av flera med chans... Tar även ett streck för favoriten som har läget.


avd2. Här ville jag gärna spika OH YEAH som är helt klart den bästa hästen, inte startat på ett bra tag och kanske behöver några lopp ikroppen innan han är mogen för batalj? kan ju saknas tempo i honom så jag väljer att spela emot med bl.a GO D.ARAGORN som jag har lite feeling på, hade det inte varit för spåret hade jag nog spikat. LAZY BONES kan öppna skapligt och bör finna sig en vettig position. Passa även SPIRIT OF LIFE som det talas gott om, kusken får försöka köra sig framåt och lita på turen att han slinker ner någonstans. Många spikar kanske Cruzow, den har varit bra men väldigt blek på slutet, nix den tar jag inte med.



avd3. ZAIZE BOKO har ett hyfsat läge och frågan är om man vill trycka av honom idag? chanserna ökar om ledningen. QVINTUS EXCLUSIVE kan bättre än vad vi fått se, ifjol var hästen ganska bra och det låter idag bra tongångar från stallet. Så en varning utfärdas!



avd4. Också vidöppet men här har jag ett roligt drag och den heter MILITANT som har gått bra på slutet och gynnas verkligen av pisk, var inte långt ifrån vinnaren senast och även näst senast var man väldigt nära att segra, (såg ut att ha lite kräm kvar) hade han kommit tvåa eller vunnit i den näst senaste starten hade han hamnat på 20 meters tilläggs fållan, Fint läge nu och det kan bära till spets därifrån tror jag han vinner och tycker han är väldigt spelvärd på sina 10% och 15 ggr degen. (står ju 20 meter bättre till än värsta konkurrenten). Värst emot är Norsken från bricka 6 och Jätteskrällen Kloxie (nr 9)



avd1. 3-4-8-11-15 (13-12)
avd2. 2-7-8 (5-9)
avd3. 7-10 (2-5)
avd4. 2 Militant (6-9)
= 60 kr


LD1. 2-7-8
LD2. 7-10
* 20 = 120 kr


synd att du inte hade 5 som första res i tredje? Kommer ju bli grymma pengar... 2 eller 15 i sista nu så sitter skiten.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-10-18 klockan 12:03.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 12:04   #10
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

ja jag vet Hubabubba... Det var lite fel av mig,,, men jag får bita i det sura....
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td