Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-06, 17:40   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 9
Standard

ÅKE SVANSTEDT


Att åke är sur å kinkig på allt som har med tv-media ifråga är ju i mina ögon fullt förståeligt efter medias inblandning ock smutskastning vid den påstådda grisfösarhistorian,,ock att som Niclas andersson (vd kanal75)gå ut ock påstå att uttalar sig inte åke så får han mindre pengar?? pgav mindre premier?? är för mej helt obegripligt ( en felcitering kan ju vara svaret?) Största förlusten för norrlandstravet var KUNG-åkes flytt till skaraslätten det har onekligen gått bra för åke han är ju kung även där nere! jag minns ju bäst åkes härjningar på Bergsåker nästan 20 raka championat krig med Bergarn,, Bombi boy,, Zoogin,,listan kan göras hur lång som helst å sur å vrång när det gått honom emot det är inget som kom med flytten utan det var ett medfött fenomen ( historia från Bergsåkers stallbacke..(affe jonsson))hörrö din klantiga amatör du hör väl förfan att hästen är felbalanserad??????(åke svarar) ja men köp hästen då om du tror du kan få ordning pån!! Ni vet hur det gick? hästens namn var MILL ALI
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 18:07   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 571
Standard

Det är en katastrof för travet att en sån som åke är så stor! Jag kan inte förstå att tv4 accepterar ett sånt beteende som barnsliga åke har. Han blev sur på Åsa Elmroth för att han själv sa att han släppte fram sin andra häst i tv4. Tv4 satsar mycket på travet och den största stjärnan sitter i sandlådan och känner sig orättvist behandlad, löjligt! hur länge ska han få hålla på och ignorera TV4.
sunka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 18:49   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2072
Standard

TV4 satsar 0kr på travet, travet betalar all tv-tid dyrt själva och får som tack skriva på en massa avtal som innebär att TV4 stup i kvarten slänger in lite minigolf dm från skåne eller boule vm från pakistan och flyttar travet några timmar hit eller dit eller låter det utgå helt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), BeepBeep (+2), eddieh (+5), Trinity (+2)
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 20:33   #4
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sunka Visa inlägg
Det är en katastrof för travet att en sån som åke är så stor! Jag kan inte förstå att tv4 accepterar ett sånt beteende som barnsliga åke har. Han blev sur på Åsa Elmroth för att han själv sa att han släppte fram sin andra häst i tv4. Tv4 satsar mycket på travet och den största stjärnan sitter i sandlådan och känner sig orättvist behandlad, löjligt! hur länge ska han få hålla på och ignorera TV4.
Åke behöver inte TV4 - TV4 behöver Åke.

Om TV4 satsar så mycket på travet, så undrar jag hur kanalen kunde sända det där pinsamma Kalla Fakta-avsnittet där Åke själv, och travsporten pekades ut som rena rama djurplågeriet.

Jag kräks en smula varje lördag när jag ser Almenäs, Edlund, Nybrink, och Elmeroth krypa upp i röven på såna som Kolgjini, Adielsson, och Walmann.

Svanstedt hånar och bespottar man ändå tills Nybrink sätter en spik som Åke rattar till seger. Då duger han...

Avgå äckliga TV4, ni är sämst.

Åke går det dock ingen nöd på - han lär somna gott om kvällarna...

Spoiler:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10), BeepBeep (+2), Dreamis (+3)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 21:18   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Har ni läst denna? http://sponsringsbloggen.dagensmedia...inte-svt-trav/
Jag håller med honom helt. SVT bör sända travet.
Tycker Åke gör rätt även i att inte prata med TV4 såsom dom behandlade honom. Han har sagt att den gången TV4 ber om en offentlig ursäkt så kan han tänka sig att börja prata med dom igen.
Ludde är ju inte direkt bättre själv, stod i senaste guiden att Ludde kommer sluta ge intervjuer till Guiden just pga dom betalar Åke för intervjuerna. Guiden nekar och säger att de aldrig betalat Åke en spänn för några intervjuer.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 22:10   #6
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Dagisbarn...
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 22:33   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har ni läst denna? http://sponsringsbloggen.dagensmedia...inte-svt-trav/
Jag håller med honom helt. SVT bör sända travet.
Tycker Åke gör rätt även i att inte prata med TV4 såsom dom behandlade honom. Han har sagt att den gången TV4 ber om en offentlig ursäkt så kan han tänka sig att börja prata med dom igen.
Ludde är ju inte direkt bättre själv, stod i senaste guiden att Ludde kommer sluta ge intervjuer till Guiden just pga dom betalar Åke för intervjuerna. Guiden nekar och säger att de aldrig betalat Åke en spänn för några intervjuer.
Anledningen till att allting blossat upp igen är inte att han vidhåller sin bojkott kontra TV4, utan snarare att han uppmanar hela stallet att till och med bojkotta ATG-Live. Känns inte riktigt rättvist att jämföra det med att Ludde ensam bojkottar en enda tidning. Intervjuer med han eller hans personal är lättare att få tag på än torskbong.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 09:44   #8
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

◦Igår avslöjades att Åke Svanstedt ändrat sig och i dag får atg-live-lyssnarna höra hans egna, eller någon ur personalens, ord om stallets hästar. Därmed är vi en bit på väg mot det som borde vara självklart; alla som är med, framför allt i V75, skall ha en skyldighet att ställa upp i media.

Enligt trav365 var det någon på travförbundet som löste knuten och fick Åke Svanstedt att ändra sig. Bra – och äntligen. Det här borde ST gjort för länge sedan. För mig är det ofattbart att Travförbundet inte har agerat förrän nu.

Men det räcker inte, nu gäller det att se till så att Åke Svanstedt också häver sin bojkott mot TV4 och Travförbundets egen tidning, Travronden.

Det är pinsamt att Travronden inte skall ha tillgång till landets just nu mest framgångsrika travtränare. Hur skulle det se ut i en annan sport? Åke Svanstedt har upprepade gånger sagt att han bojkottar Travronden för tidningens bevakning av grisfösaraffären. Det tycks dock vara en sanning med modifikation. Istället handlar det nog mer om girighet. Svanstedt har ju framfört till Travronden att han ställer upp – förutsatt att han ersätts med 50.000 kronor per år.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 10:30   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 571
Standard

jag kan bara konstatera att åke är ett litet barn och det är klart att det kostar för tv4 att sända trav finns det något som är gratis???? iunte att kontakta åke iallafall!
nej åke är en katastrof för svenskt trav!!!!!
sunka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 10:51   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sunka Visa inlägg
jag kan bara konstatera att åke är ett litet barn och det är klart att det kostar för tv4 att sända trav finns det något som är gratis???? iunte att kontakta åke iallafall!
nej åke är en katastrof för svenskt trav!!!!!
Mina speltips är gratis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 11:31   #11
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sunka Visa inlägg
jag kan bara konstatera att åke är ett litet barn och det är klart att det kostar för tv4 att sända trav finns det något som är gratis???? iunte att kontakta åke iallafall!
nej åke är en katastrof för svenskt trav!!!!!
TV4 lägger inte en krona på travet, ATG/Kanal75 betalar rubbet. Det är bara fotboll och hockey kanalerna betalar för.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 12:38   #12
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Fundera själva hur ni hade reagerat om TV4 behandlat er som de behandlade Åke. Att han nu kanske går över gränsen med att bojkotta atg hade ju inte hänt om TV4 för länge sedan bara bett om ursäkt. För mig är TV4 den största bäbisen i sammanhanget och anledningen att allt startade från första början
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Scherlock (+10)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 13:03   #13
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2072
Standard

Frågan är vad som är största katastrofen för svenskt travs framtid. Barnungar som Åke och Lutfi som har personlighet, eller en medietränad Björn Goop som står och läser efter manus och säger trav är trav. Det är lite som att jämföra Zlatan med Henke Larsson. Henke är redan halvt bortglömd trots sina framgångar medan Zlatans framgångar lär leva vidare i svenska folkets minne resten av min livstid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1), BlackCobra (+1)
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 13:50   #14
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Fundera själva hur ni hade reagerat om TV4 behandlat er som de behandlade Åke. Att han nu kanske går över gränsen med att bojkotta atg hade ju inte hänt om TV4 för länge sedan bara bett om ursäkt. För mig är TV4 den största bäbisen i sammanhanget och anledningen att allt startade från första början
Fast det gör han ju inte längre.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15898158.ab
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-14, 19:20   #15
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 81
Sharp$: 803
Standard

Alla som vet något om trav vet att alla travtränare har använt grisfösare. Så varför är Åke förbannad?? Nej Åke är bara en stor barnunge och IDIOT!!
tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td