|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
V86
Lyckyangelface och digitalblasphmeny kanske blir mina spikar
Mycket kan hända, men de är bra
|
|
|
#2 |
|
sista loppet ser intressant ut. Tarzan har tydligen fått in ou glide i träning. Ska bli intressant o se vad den kan göra. Många startsnabba där. svårt att räkna på men att oppurtunity riskerar att hamna en bit bak kan göra det värt att gardera segermaskinen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det jag skulle vilja se goopen hela vägen
Klart alla fattar att det inte är normalfallaet, men ibland är hästen grym
|
|
|
#4 |
|
var länge sen den hästen visade nåt annat än galopp. från innerspåret är nog risken stor igen. citrin tycker jag är ständigt underskattad av både spelare o körande kuskar. Hoppas Lennartsson skickar iväg henne från bricka 7 så kan hon sitta i ledning efter en bit
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Skitmelander körde prepare sist med Digital Beautiful inför detta lopp och Björn Goop får köra nu endast streckad på 5% just nu men kommer väl bli runt 15-20% skulle jag tro.. skulle låsa på dessa två melanderhästar. När man ser två hästar med nästan samma namn så vinner skrällen av dem
Har hänt miljoner gånger i trav.. oxå när det är 3st finska.. då vinner en finsk. Finns mycket sådana skrockgrejer som man inte ska lägga allt för mycket vikt vid men det är lustigt att det till 50% slår in.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
![]() PS. Helt otroligt att det skulle ha körts 2.000.000 lopp med hästar med nästan samma namn! ![]()
Senast redigerad av doob den 2012-12-17 klockan 22:27. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
![]() han lät sin andra häst vinna sist till ett högre odds och tog andra priset...(han skiter väl i om hans ena häst tog förstapriset och hans andra andrapriset lika mycket pengar till stallet, så nu blir den inte så hårt streckad heller. Hon mötte piss senast på v4 och slog tio gånger bättre hästar gången innan så jag är inte helt blåst. Om du tror att allt e guld och gröna skogar inom travet och jätte gulligt och ärligt så okej... det e lugnt. Vad gäller namn så är det lustigt att den andra hästen med liknande namn till högre odds och mindre streck vinner... har sett det gång efter annan. (säger inte att det händer varje gång eller väldigt ofta men tillräckligt för att man uppmärksammas av det) Samma gäller när det är utländska hästar med i samma lopp så brukar (inte alltid) nån av dem utländska vinna... speciellt om det är 2-3 finskfödda hästar med. Du kan tycka att jag är larvig eller vad du nu tycker men det är så jag har sett och uppfattat saker inom travet. (lite konspirationstorsk kanske )Jag kan säga så här: Jag bygger inte upp hela mitt sýstem efter sådana saker kanske men jag tänker på sådana faktorer, precis som jag tänker på spår..form...hemma/kusk/tränare...balans..m.m. Alla hästar i samma klass dem befinner sig i kan vinna av olika skäl och hur loppen blir körda och det är därför det skräller. Mvh Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-18 klockan 00:56. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jag spikar BOLT ingen måste få vinna snart
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
lägger ut några drag.
Spiken: VÄSTERBO LOVEBOAT är en rejäl kille som tål offensiva upplägg, fick gå i dödens i uppfödningslöpningslöpet senast men höll starkt. Var innan dess obesegrad för svante. Krossar dem igen från dödens? Chansspiken: Stardust amour är överlägsen felfri tror jag... Dragen: SURPRISE UP är en av mina tänkbara skrällbud, spåret kanske är ett litet problem men klarar man det så är man given i striden. Jag låser på 2-7. avd2. här känns det som om det kan skrälla. Bolt går ner i klass och får en offensiv kusk i vagnen. Kan gå! Royal Peak har bra stryka och bra fart för klassen.. Pass upp (avd3) Sing Song är inte så tokig kan hamna vettigt på det. Låser avd5 på 5-7-12 Var nära att spika DIGITAL BEAUTIFUL jag tycker hon har en lämplig uppgift på pappret. Jag vill dock gärna ta betalt för VÄSTERBOAPRILAPRIL som troligen blir lite glömd nu. I sista tycker jag att Lattitud Broline och Citrin höjer sig lite över övriga, där bakom vill jag gärna ta med O.U.GLIDE som såg fin ut i debuten för sin tränare. Varning! DD1. 7 DD2. 7-9-10 * 100 Lycka till.. ps: Tack för ni uppmärksammade mitt slarv
Senast redigerad av Klanke den 2012-12-18 klockan 23:52. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Stardust Hanover??? Vilket lopp?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stardust Amour avd 4
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2) |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fjärde avd är det öppnaste loppet på länge
Personligen tror jag mest på FI FI US i detta lopp men mest på US och Summertime men där är kusken mindre bra men vem vet.... skitlopp Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-19 klockan 00:00. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|