|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Grattis Lillis och själv blev det 6 rätt, föll i fjärde avdelningen.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Grattis Lillis, till 2.5 x degen
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
fan vad het du är... satte väl V4 häromdagen oxå, typ 73 lax va?
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Instämmer i kön mycket snyggt.Toppform.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Sharpest
|
Jag får väl inte vara sämre jag heller. Grattis Lillis!
Alltid kul när medlemmar vinner ![]()
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Stort grattis till vinsten!
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Bra Gjort Lillis!!! GRATTIS.....
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Stort grattis så ska en slipstens dras
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
lillis är het.... det har han alltid varit... Grattis!
Tvinga mig och rygga ditt system lillis nästa gång... hehe. Eller låna ut en hundra lax om du har möjlighet
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Måste ju bara säga att TT är nåt helt annat en en tipstjänst.. sorliga är dem för dan och spelarservice dödar dem på alla punkter. TT är till för att lura den stora massan 5hästar i guld streckade på lika mycekt i princip??? vart är spelvärdet?? Man tar ställning och spikar i guld det vet ju tillochmed en 5åring. Sen låsa med snorungen koljini lol tror dem på fullaste allvar att en 18åring från Jägersro ska ro hem 200000kr på valla... lite logik är ju inte fel när man tippar. jaja det är lätt efterhand men dem måste ju skämta.
![]() Det är som det är och det är inte det lättaste att tippa och att såga TT är lite taskigt kanske men det finns saker som står sig... skräll i låga klasser inte i guld (händer 1gång per år som högst) skräll stolopp och kanske i första eller andra dubbeln.. Regelboksspel. Sånt borde man ju ha koll på tycker man som spelare. Orkar inte klaga eller låta som en kärring men man måste få yttra sig här på forumet. Och att såga en annan sharpsmedlem är uteslutet för mig men TT som tar betalt för sina tips borde kunna få lite kritik. Samtidigt kollar jag själv på TT tips och SS men bildar min egen uppfattning, och jag är tacksam till er som lägger upp SS och TT speltips.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crossbow (+5) Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2012-12-29 klockan 18:20. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Jag tror lillis har blivit attack bombad på skumpa
grattis ännu en gång.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Grattis, lillis - snyggt jobbat, bra upplägg på systemet...
|
|
|
#210 |
|
Gratulationer till dig, Lillis.
![]() Jag vet att det kanske inte uppskattas att jag postar i efterhand. Men det har bara gått åt skogen de gånger jag postat mitt system innan start. Jag är väl lite nojig kanske, men i dag gick det ju bra till slut... Idag var min far med på hälften, Delad glädje är dubbel glädje! Registrerat spel Datum: 2012-12-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 5 2 1, 4, 7, 8, 10, 12 3 2 Spring Erom 4 1, 4, 5, 6, 8 5 1, 3, 4, 10, 11, 12, 14 6 10 Beckman 7 4, 10 Vadet gäller startnummer 840 rader x 1 x 0,50 kr = 420,00 kr Kvittonummer: 434A 873A B7C3 **** Utbetalt: 288 217,00 kr Ett synnerligen gott nytt spelår tillönskar jag er alla! |
|
|
|
|
|
|
|