|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Mer och mer inne på att det blir allt för lätt idag. Helt ångrat mig i avd6 då Sune inte klara att gå i ledningen, kommer släppa alternativt bli het vilket gör hårt tempo som gynnar Beckman. Harry hamnar som bästa ryggledare på en het häst som stannar = ointressant. Efter det finns du ju verkligen inget emot Beckman. Tar emot att spika men vad ska man göra när man läser loppet på det viset.
Kan det bli såhär enkelt? Blir även ett jokersystem där spikarna i avd 1 och avd6 är desamma. Registrerat spel Datum: 2012-12-29 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 62 Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 Dont Wear PJS 2 1, 4, 12 3 2 Spring Erom 4 4, 6 5 4, 11 6 10 Beckman 7 4, 5, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 60 rader x 5 x 0,50 kr = 150,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Tråkigt bara... |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
1. 1,3,4,9
2. 1 3. 1,2,5,7 4. 3,6,8,12 5. 11 6. 1,9,10 7. 4,5,10 |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bästa spelvärdet idag: Trots hög streckprocent är DWP bästa spelvärdet! Varför?? Jo för att de stora spelsajterna garderar friskt där! När de skriker efter skrällar utan någon som helst täckning så är det bara att spika! Känns som det vunnit en skräll när örjan leker till 1,60 i odds! haha så roligt att se deras gröna ansikten ..
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Good Speed i sista är totalt bortglömd! Varit ute i tuffa gäng på sistone och ytterst bra facit med Punkari. 33%...
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Förstår inte hur en häst som är klar tredjehandare på 33% skulle vara totalt bortglömd? Tycker den vann en billigt lopp senast från ledningen och kommer få en tung resa idag och känns för mig totalt ointressant och chansas bort.
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Borde inte Digital ink bara vinna som slog Overtaker från dödens????
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Photo Princess bara 47%!? Omgångens bästa spik alla kategorier!
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Efter Walmans komentarer angående hurvida Svanstedt inte håller ord, så tror jag nog att svanen offrar någon häst i första bara för att knäppa Walman på näsan..
|
|
|
|
|
|
|
|