Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-04, 09:27   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

uppsnack V86 6/3 - JACKPOT!


Om det vill sig väl så blir det väldigt bra pengar på 86:an på onsdag, såhär vid första anblicken om nu strecken håller sig så kommer vi ha megalampor att släcka i 6 av loppen

Muirfield i tredje har inte vunnit ännu, men det kan kanske vara dags för de nu. Hanné är ju duktigt på gång vunnit 3 av 13 starter varav 2 nu i helgen.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 12:38   #2
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Your Highness har tagit fem raka segrar och ser allt bättre ut Spik.

Boeing Boko min spik


capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 19:43   #3
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V86 System och funderingar


1) 1 6 10 11
2) 5 6 8 11
3) 1 2 3 4 6 7 10 12
4) 5
5) 7 9 10
6) 4 6
7) 3 7 8 10 11
8) 11


Jag spikar två formstarka hästar som flög fram i deras senaste framträdanden 5 Boeing Boko flög fram efter galopp och det är bara galopp emot på onsdag! Den sista spiken är omgångens drag och mest rolig! 11 Blue Star Miracle möter stenhårt motstånd och det krävs nog lite flyt och att Witasp kör lite snålt på väntan men om den är med till upploppet blåser det bara till! Kolla i arkivet senaste vinsten så förstår ni! Vi snackar flygmaskin med toppform men det är som sagt hårt emot... Orderly kan ju också flytta på sig...

I första var jag länge inne på att spika 10 Ranch I Do I Do för nu är det överkomligt motstånd och hästen står verkligen på tur! Valde dock att ta med några andra formkort och Inhibited får en absolut sista chans då den liksom Örjans möter mycket lättare gäng och Stall Melanders form verkar vara på uppstuds igen!

Andra loppet vinner förmodligen Björn igen men jackpot och allas spik vill jag gärna försöka fälla! 5 Priceless Pellini kan mer än visat och Örjan kanske smyger med i rygg på Björn och skräller till? 8 Fashion Diva är en flygmaskin som blir alldeles för lite streckad! Den här kan svepa från sistahäst då toppformen är i antågande efter vila! Oj vad bra den är... 11 Prowess Kronos vet jag mindre om men verkar vara av rätt sort!

Tredje ett öppet treåringslopp som jag målar på i! Höjer ett varningens finger för en kommande kanon! 7 Hottinytimothy är ännu väldigt osäker men oj vilken fart den besitter! När poletten trillar ner då blir det åka av! Kom ihåg det! Kolla lopparkivet och föreställ er utveckling och mognad i den lilla individen!

Femte står mellan 7 Staro Fantastic och 9 Independence som är gäster på Valla med lite mera lyster i pälsen än packet som normalt möter varandra vecka ut och vecka in! Två V75-hästar som kommer ta för sig i vår! Lägger även till 10 Pop Life som flög lågt sist!

Sjätte låser jag på 4 och 6. Visste jag vem av dom som spetsade skulle jag spika! Jag tror på Takter i spets efter 500 men helt säker är jag inte. 6 Orange Kronos är hästen i gänget men den har vilat ett tag så jag tar med Kontio/Nurmos kapabla som har några lopp i kroppen.

I sjunde spikar nog många Tarzans 11 Digital Ink och visst har den fin chans om Tarzan bara drar i högertömmen i tid men första utmanare är 7 Future Love som inte är mycket sämre! Vinkas till spets tidigt? Dynghet! 10 Pioneer F.H. har härdats på V75 och blir hyperfarlig på lång väntan och lite klaff! Tar med två andra långskott med form!


Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10), mijo14 (+15)

Senast redigerad av doob den 2013-03-04 klockan 20:05.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 20:01   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

jag är också inne på att fälla Your Highness. Någon som vet något om finnen Windy atlas? står ju väldigt fint inne med tanke på de finska prispengarna.

Senast redigerad av lepadd den 2013-03-04 klockan 20:03.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 20:16   #5
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
jag är också inne på att fälla Your Highness. Någon som vet något om finnen Windy atlas? står ju väldigt fint inne med tanke på de finska prispengarna.
Vet inte ett smack men trots vinsterna är det inga tider att tala om... Fågel eller fisk? Jag tror på fisk! Schas!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 20:53   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Sjöade precis på en rak DD så gör en förhandslapp inför onsdagens jackpott med klockrena analyser i flytet!

Det skulle förvåna mig om det inte blir minst sjusiffrigt på onsdag, om ens någon hittar åttan.

V8-1
Det börjar med ett sprinterlopp med en bunt ickevinnare. De som tokkör från början (och de blir nog några stycken) har nog kört arslet av sig en bit innan sista rakan. Inhibited tackar för sällskapet och vinner med 40 trots att han låg sist tills 300 kvar. Finfin spurt från kön näst senast och rubbet sparat förra gången!

V8-2
Goop blir megalampa i andra som är ett klassigt årgångslopp. Tokvärde på bland annat Glory Dream som inte plågats i de två han torskat på slutet och kommer från stall med superform.

V8-3
Orutinerade treåringar suck! Eller? Någon av de bättre tränarna tar det såklart, har både kunnande, kuskar och material.

V8-4
Ulf Ohlsson kör ju som en gåsfarmare men han har rätt bra förutsättningar att plocka hem det här. Med spring på 20 och ingen i vägen tror jag han gasar på så långt han kan. Kanske till spets och då är det slut. Om nu inte Erik tar sig dit för då blir det lite match. Inte sett kusen, men med det facitet och Erik upp från bästa läget är det bra chans om han bara är någorlunda lika bra som de andra. Skräplopp i övrigt så det kan väl trilla in lite vem som helst om de här har en dålig dag eller gör bort sig i volten.

V8-5
Bearable är en av de bättre i loppet och Rönning är inte dum hon heller. I vagnen då, hon gör sig inte jättebra i en julgran även om hon slår Luomala med både huvud och hals (var tvungen att köra en bildgoogling när jag ändå höll på). Tokigt övervärde på Pop Life för övrigt, även om jag inte är så förtjust i kusken som knappt kör bättre än far sin. Styr han på hyfsat i tid och inte lyckas bli hängande på kuppen ska det vara bra chans att mosa det här fältet.

V8-6
Believe Me och Orange Kronos höjer sig, är båda snabba ut och har offensiva kuskar. Om de inte kör ihjäl varandra totalt första varvet vinner den som tar hem spetsstriden. Nästa!

V8-7
Omgångens tramsigaste megafavorit! Det här vinner Erik genom enkel spets och excellent tempobedömning som gör det till ett 1140-lopp. När de andra fattat vad som händer har han så smått börjat elda på där framme och de kan harva i tredjespår bäst fan de vill.

V8-8
Skräphästar på start (Marta kommer visserligen från formstall men senaste insatsen spraktade det inte om direkt, Markkula i svenska volten kan se sig långt efter streck på min kupong och övriga kan rätt och slätt skita på sig)! Det här vinner någon av strebrarna på tillägg. Om det inte vore för att defensive Örjan sitter upp hade jag nog spikat Mojito trots bakspåret, fint facit det där och har redan hävdat sig på vår sida pölen. Peters Turdag har fått vettig kusk igen och kan mycket väl vinna på grund av just detta. Ohlsson får inga streck, känns iskall som favorit i allmänhet och i det här hyfsat klassiga sällskapet i synnerhet!

11
4,5,6,8,9,11
1,4,6,8,12
1,12
3,10
4,6
2
9,12,14,15
240 bagis, klart o betalt! Flera av mina bästa streckspel har varit nerlusade med tvåhästarslås så ta det som en kvalitetsstämpel istället för det lallarspel det ser ut som.


Undrar om jag ska köpa mig en efter Love You för stålarna och göra Sanity-sagan till ett minne blott. Lovely Me ska den heta till min ära och vinna både publikens och alla brunstiga stons hjärtan!

Så, nu har jag dasat mig nog för idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2), heddari (+10)

Senast redigerad av Stekel den 2013-03-04 klockan 20:54.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-04, 20:59   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

your higness möter hårdaste motståndet hittills i karriären. Men det ser väl ut som hon blir släppt till spets här. Monas Invercote har varit ute mot årgångstoppen och är hon i form är hon värst emot. Fyra raka segrar på prowess kronors imponerar också.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 22:26   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard



Mitt utkast.
Sedan KP's present till er. Notera dubblingen i avd2
Hästen har riktigt grym form och är tidsfråga när den vinner. Att vara sistrankad är ett jäkla skämt. Senaste loppet stod den tex i 6x mot Priceless Pellini i samma race och då hade den bakspår även.
Före det, stod den i 5x från bakspår på kort. Slutade tvåa även där.
3 starter sedan slutade den tvåa bakom Vendome, detta trots en galopp på vägen.

Citat:
Går alltid bra - har alltid oturen med spåren. Så kan vi sammanfatta Ariels senaste månader, och senast var hon återigen bra när hon var nära att vinna men fick stryk av en bra häst. Spår tolv nu mot några tuffa motståndare är inte lätt men hon slutar aldrig att överraska positivt. Barfota vore ett plus, men tveksamt om det blir så nu. Håll koll! Rysarbud.
Bör ligga kring 10-15% enligt mig och absolut 4e handare som sämst.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 07:03   #9
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Avd3. Ragata gjorde årsdebut senast och vann ..
Avd4. Sid The Kid har toppformen och har sylvass avslutning och är inte helt borta..
Avd8. Peter’s Lucky Day gjorde en bra insats senast och visade att formen håller i sig. Bör ha en bra chans att vinna här, följet läng måste med på på kupongen.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 07:10   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nu är det dags för xman kemp
Gick bra från dåligt läge sist
Fem ggr pengarna ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 08:22   #11
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Fegisrad på 600 rader

1. 1,11
2. 2,6
3. 1,4,6,10,12
4. 5 Boeing Boko
5. 9 Independence
6. 4 Believe Me
7. 1,2,4,7,11
8. 2,8,10,11,12,15

Kanske blir en rak DD med Digital Ink och Blue Star Miracle
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 09:14   #12
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Albright är en fantastiskt fin märr
I början var hon bara stark men nu kan hon avsluta också
Passas
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 09:44   #13
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stig H spikar sig själv med Pine Rolls*! = Spik
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 10:00   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Stig H spikar sig själv med Pine Rolls*! = Spik
Då får han inte ge jorma luckan
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-06, 11:03   #15
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

varje vecka lovar jag mig själv att aldrig mer spela V86, men lik förbannat.... Slängde ihop en rad baserat på magkänsla och riktigt bra analyser här på sidan (hinner inte sätta mig in i omgången pga kurshelvete med tillbehör...)

1 10 11
6
3 4 7
1 5 12
7 9 10
4 6
2
11 12

Har märkt en tendens att en rad med favoriter och tredje/fjärderankade ger förbannat bra betalt på V86 - därför kör jag med ett "låssystem"...lite kärringstyle men va fan!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td