|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | ||
|
Sharpest
|
Citat:
Nu är han ute i ett lärlingslopp, ska ej förväxlas med andra lopp där proffskuskar körs i. Hans motståndare är just lärlingar. Om du sågar Adrians V75 chanser, så bör du nog såga varenda ben på hans motståndare i samma lopp. Du har endast 4 kuskar i samma lopp som vunnit över 15 lopp totalt detta år samt förra året. 70% utav alla lärlingslopp vinns utav de 5 kuskar som haft flest segrare innevarande samt föregående år (dvs 2012-2013). Här är det 3,4,7,10,11. Endast 3 av dessa kuskar har vunnit över 25 lopp. (3,4,10) Kombinerar du ihop det med att 50% utav dessa kortdistanslopp vinns utav spår 2,4,5 så har du sållat fram en vinnare. Punk är även bästa hästen i fältet. Startat på v75 2 gånger, varav den vunnit en av dom. Motståndarna håller Klass2-3. Adrian spikar sig själv på sitt system som han gör. Citat:
edit: Motbudet är egentligen nr5 men den skriks det för mycket om överallt. Bl.a. Nybrink o co. Gått upp dubbelt i streck på bara 24h. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bolt är ett fynd i sista 14% bf i dag stall Hanne i flyt !
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ni pratar mycket om Punk! Men ni som inte spikar ta med Stil den är på tok för bortglömd!!
Annars är man tråkig spik 5 fleming o spik sebastian jaja två spikar som sitter då är man ju en bit på väg Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Jag undrar hur Punk tog sista loppet en riktig tokstyrning !!
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Skall det bli pengar idag måste stora favoriter falla, och eftersom jag gillar att spela för att vinna stort så får man försöka se var fallgroparna finns.
Avd 1 har Pingus Vang som stor favorit. Det talas också en del om Opitergium och Obi Wan. Capello Bob var bra senast, men har dåligt läge nu. Streckad på 9% måste den med i alla fall. Main Kronos har fått lopp i kroppen och kan få en bra resa härifrån. 12% låter bra att börja med. Avd 2 är väldigt öppet, och det får bli många streck. Om man skall nämna något roligt streck där så är det väl 4 Golden Bowl, Claes Svenssons andrahäst som körs av sambon. Har varit ute på V75 ett par starter och härdats lite, och 3% känns streckvärt. Avd 3 har Sebastian K, den stora stjärnan är streckad på 90%. Och det i en årsdebut. Här finns ju 9 Go On Pale som löpte dött lopp med Joke Face, här finns en fransk häst 8 Robert Keeper som vi inte vet så mycket om, och här finns 4 Deuxieme Picsous som har fått lopp i kroppen. Även 3 Nobodysbeatsthebeat skall nämnas med respekt. Flemming har bra form på hela stallet. Avd 4 är lärlingsloppet, och det är ju alltid svårt. Min förstahäst heter 1 Frans G. Sebastian har vunnit med den nyligen, och det är ju roligt med en 27%-are som utgångshäst. Avd 5 har 4-5st som sticker ut på strecklistan. Det kan mycket väl vara så att Luddes bara är bäst, men trots att 15 Sobel Goldie har ett uselt läge så vann hon ända senast, och har tjänat mest pengar per start i fältet. Det tyder på klass. 2% på en sådan häst är mumsigt. Avd 6 har 12 By Air som favorit. Här är det säkert många som garderar på, men jag är istället inne på att spika 1 Mosaique Face. Det här är ett typiskt "Ludde-lopp" som han kan leda varje meter av med en mycket duglig häst. Avd 7 har 3 Åge Hornline som favorit. Det är en fin häst som kan vara ett spikbud, men så är 5 Macho Look med, och i vagnen sitter Erik Adielsson, så det får bli ett kortlopp med de två. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+5) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Avd7 Åge Hornline som favorit varför min första är BROSLÄTTS RAPIDE
MR SIMPSON kan få ett grymt bra lopp i rygg ledaren 1.5 2. 1,2,6,8,10,12 3. 6 4. 5 5. 4,8,11,12,14 6. 1,8,10,12 7. 1,3,4,7,10,11,12
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
V75 V5 Dagens Dubbel.
-------------------------------------------------------------- Avdelning 1 : Loppet är beroende av hur Ludde agerar. Han är lurig i förhandssnacket så jag vågar inte lita på han utan tar "Pingus Vang" som stark A häst och tar sen med 2,7,8,9 om nu Ludde sätter press i dödens och öppnar upp loppet. A=5 B=2,7,8,9 AReserv=7 BReserv=10,12 -------------------------------------------------------------- Avdelning 2 : Ett riktigt getingbo med hur många hästar som helst som kan sätta nosen först. Tar därför fram hammaren och sätter dit spiken på "Attention In". EN eller ALLA Spik 10 Reserv=11 -------------------------------------------------------------- Avdelning 3 : Här tror man väl egentligen inte att "Sebastian K" ska kunna förlora men chansar på att gardera ändå. Har ju ändå en STARK A Häst. Gaddar med 3,4,5. A=6 B=3,4,5 AReserv=4 BReserv=1,9 -------------------------------------------------------------- Avdelning 4 : Litar inte riktigt på "Punk" men antagligen Kolgjinis bästa chans inom V75 vid felfri avgång. Tycker 2,3 är riktigt spelvärda skrällar som kan få fina löp. A=4 B=2,3,5,7,11 AReserv=5 BReserv=6,12 -------------------------------------------------------------- Avdelning 5 : Hade länge 2,4,7,12 som lås här men allt som veckan gått och bra info på "Mellby Venus" + att den nog möter lite lättare motstånd nu så väljer jag att spika den. Men egentligen tycker jag detta lopp är väldigt öppet. Spik 12 Reserv=8 -------------------------------------------------------------- Avdelning 6 : Jag väljer istället att försöka hitta veckans skräll eller rensare i detta löp. Tycker att "Lexus Lavec" och "Prada Secret" är spelvärda skrällar på Dagens Dubbel. "By Air" blir min A häst men hoppas ju att man redan har satt 2 st A hästar här och få lite rens. A=12 B=1,2,3,5,6,7,8,10,11 AReserv=2 BReserv=4,9 -------------------------------------------------------------- Avdelning 7 : Här tänkte jag länge spika "Åge Hornline" men väljer att låsa loppet med 3,4,11. Tar "Åge Hornline" som spik på Dubbeln. Lås 3,4,11 Reserver=7,10 -------------------------------------------------------------- V75 : 1 - A=5 B=2,7,8,9 AReserv=7 BReserv=10,12 2 - Spik 10 Reserv=11 3 - A=6 B=3,4,5 AReserv=4 BReserv=1,9 4 - A=4 B=2,3,5,7,11 AReserv=5 BReserv=6,12 5 - Spik 12 Reserv=8 6 - A=12 B=1,2,3,5,6,7,8,10,11 AReserv=2 BReserv=4,9 7 - Lås 3,4,11 Reserver=7,10 3600 rader reducerat till 546 rader / 273:- Måste sätta minst 2 st A hästar för att få 7 rätt. --------------------------------------------------------------- Dagens Dubbel : 7,8 / 3 2 rader x 20:- = 40:- Runt 35 i odds --------------------------------------------------------------- V5 : 1 - Spik 6 2 - 2,3,4,5,7,11 3 - Spik 12 4 - 7,8 5 - Spik 3 12 rader --------------------------------------------------------------- Länge sen man fick 7 rätt men inget är omöjligt i trav =)
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Verkar inte vara några problem med banan när V4-1 vinns på 11.6... :-)
Edit: på ATG Live: Ludde tror Sahara Fairytale går en 14-tid samt småbaissar Mosaique Face p g a motståndet, som är tuffa långskubbare. Senast redigerad av Fyran den 2013-03-23 klockan 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sebastian skvättvinner, alla lägger sig på rygg.
National Kronos krossar dem från dödens, lita på Lill-Ludde att schabbla bort det med favoriten. Åge Hornline spetsar och spårar hela vägen, bra motstånd men de kan glömma att plocka ner en bra häst i ledningen på Jägers. Bara att fylla på i resten och hämta ut efter 17!
|
|
|
|
|
#85 |
|
Hur gör man om man vill ge sharps för ett inlägg?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
astockel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
I inlägget så finns en ruta: ge Sharps
Klicka på den så får du upp en ruta till vänster... Fyll i önskat antal Sharps du vill skänka & tryck därefter på ge! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Otto på Axevalla rekommenderar spik på nr5 Lucky Sec i avd 4 om han går barfota
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Skor anmält på 12 Melby Venus ff var det aviserat så på förhand?
|
|
|
|
|
|
|
|