Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-07, 01:57   #211
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1077

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Det stämmer ju inte att på banor med kort upplopp så är positonerna än mer viktiga, vissa banor som har kort upplopp så vinns det ju mer från 4-5 utvändigt än det gör på vissa banor med långt upplopp, och då kör samma kuskar på båda banorna.

Självklart vinns det fler lopp med framspår har aldrig påstått något annat.
satori är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 07:53   #212
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 1038
Standard

Stekel : Ser fram mot dina djupanalyser kommande V75 på hemmaplan!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+10)
siarmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 08:15   #213
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5724
Standard

Spela om 96 miljoner i DubbelJackpot på V75

Pengarna från 6 och 5 rätts potterna (9 516 330 respektive 19 032 660 kronor) flyttas vidare till kommande lördags V75-omgång på Färjestad och det kommer då att finnas hela 96 miljoner kronor att spela om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 08:55   #214
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jag ska bo hemma hos Stekel....ska till karlstad... tror han vill utbyta tankar... och sjöa!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 09:14   #215
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Korpo, kommande helg får man maxa bolagsspelen. Åtminstone om jag har råd.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 09:18   #216
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 1038
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jag ska bo hemma hos Stekel....ska till karlstad... tror han vill utbyta tankar... och sjöa!
Hälsa stekel att han är bättre på hästar än på poker.....
siarmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 10:02   #217
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

han kanske inte tar emot mig
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 10:24   #218
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Stekel på hemmaplan får du gärna lägga upp din analys,,hade varit jevligt najs. God jaktlycka.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 12:48   #219
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Korpo, kommande helg får man maxa bolagsspelen. Åtminstone om jag har råd.
du har alltid råd... du har ju obegr med lax
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 13:01   #220
 
Asprillas avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 155
Sharp$: 775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
du har alltid råd... du har ju obegr med lax
Ska du säga! Du har ju obegr av obegr tillgångar och sjöar ju obegr var och varannan obegr dag!
__________________
Where's the cue ball going?
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 17:08   #221
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Hahahaha såå underbar kommentar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 22:16   #222
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av siarmo Visa inlägg
Hälsa stekel att han är bättre på hästar än på poker.....
Jag önskar jag kunde säga emot dig men det kan jag inte. Om vi pratar nätpoker iallafall, på live är jag lite vassare men inte nog för att göra några riktiga pengar där heller tror jag.

Ni som tror att jag har edge för att jag har hemmaplan är fel ute är jag rädd, är sällan på banan och det är ju ändå ganska tunt med hemmahästarna. Det är väl ganska stor fördel för de där framme som någon nämnde, men inte lika påtagligt som på Jägers.

Klass 2 verkar hyfsat tunt den här gången också. Efter att ha kikat igenom starterna Åkes kuse gjort så har jag bestämt mig för att spika om inget negativt framkommer. Verkar inte idiotsäker i volten men har klarat 5/6 och det är klart bättre än snittet. Han har sträckt på sig snyggt vid segrarna och gav sig motvilligt vid andraplatsen näst senast. Borde väl kanske ha vunnit sist trots några tryckare på vägen men säkert toppad till den här starten.

Jag undrar på silver jag...är helt säker på att någon av de tre mest streckade tar hem det och grundtipset är nog att Ludde och Jorma kommer köra sina hästar tills de svimmar. Erik som var klok nog att folda i tid om spetskörningen (mycket bättre pokerspelare än mig som är mer av en Ludde-typ som antingen spränger banken eller blackar totalt) vinner lätt. Hade gärna sett att Jorma blev favorit...ser ett ruskigt negativt spelvärde på Luddes här, lås på Solvalla-kusarna eller ta ställning för en!

Echauffour vinner sista! Hyfsat snabb ut så Flemming trillar ner som någon av de första tre platserna i andraspår. Blir det för långt fram sänder han till dödens varvet kvar, duttar lite med pisken 50 kvar och vinner med hals över alla som kommer med för lite för sent ute i banan. Ska Democrat gå och bli favorit!? Spetsar väl men vinner knappast om han inte skulle få en riiiiktigt fin resa.

Fyraåringsloppet är jag nog inte mer dumsnål än att jag plockar med alla. Möjligen med undantag för några kuskar jag har svårt att se vinna V7.

I första och tredje är jag lite inne på KPs linje (försöka välta Checco på resan) och låsa på Raja och Kurre. Vinna eller försvinna för Raja som vanligt, ska jag spika tar jag lätt honom före Kurre nu när han bara ser ut att bli andrahandare!

Kallblodsloppet får jag lite huvudvärk av...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
siarmo (+15)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 18:24   #223
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 1038
Standard

Jag tycker att du börjat riktigt bra för att inte ha koll på din hemmabana......Länge kvar till inlämningen.
Pokerminnet grunnar sig på spelkvällen vi hade efter en Umåkerskväll med byggubbarna.
siarmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 19:12   #224
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av siarmo Visa inlägg
Jag tycker att du börjat riktigt bra för att inte ha koll på din hemmabana......Länge kvar till inlämningen.
Pokerminnet grunnar sig på spelkvällen vi hade efter en Umåkerskväll med byggubbarna.
Ahaa, då är jag med! Ja det var en trevlig kväll iallafall, inte mer än fyra siffror back inkl travet om jag minns rätt Hoppas allt är väl där uppe!

La visst V7-posten i fel tråd också...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td