Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-10, 02:46   #1
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Välkänd travprofil på fyllan - vem...?


http://dagbladet.se/nyheter/sundsval...vt-rattfylleri

Kan det vara Ove Ander, månne...?!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 07:01   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är ingen tränare eller kusk, och särskilt välkänd är han heller inte nu för tiden. En riktig tidningsanka!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 19:26   #3
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Det lär vara en man som vann lite pengar på 1970-80-talet, skrev visst någon bok om det också, men som nog inte satt en fot på en travbana de senaste 20 åren.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 19:45   #4
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hehe! Slaskmedia förnekar sig INTE!!! Något namn, någon...?

cheers:cheers:
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-10, 19:51   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Pilkast: du har pm.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 20:23   #6
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

Bårman???


Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det lär vara en man som vann lite pengar på 1970-80-talet, skrev visst någon bok om det också, men som nog inte satt en fot på en travbana de senaste 20 åren.
Vill inte fara med skvaller, jag har inte en aning om vem det är som hamnat i rondellen... men den här killen skrev en bok om hur han vann på travet, vet inte alls om han lirar idag...

http://st.nu/start/1.1604232-totovin...-gar-i-pension
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 22:07   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Citat:
Den som skall ha en rimlig chans att gå skadelös ur leken med insatser på totalisatorn bör helst hålla sig till platsspel
Där ser man vad spriten kan ställa till med.

Vill minnas att jag såg någon dokumentär om den där snubben och då hiva han in en ansenlig laxbunt på plats på någon landsortsbana. Trots att man var rätt novis själv på den tiden så insåg man att han själv stod för halva omsättningen på platsspelet i loppet och dom katastrofala följder det innebar för oddset.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 22:46   #8
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2210
Standard

Kom och tänka på en anekdot från gävletravet i ämnet flytta odds. Var där med en polare som hade en andel i en "häst" som skulle starta. En annan av delägarna, som verkligen spelade hellre än bra, skulle också dit. Som lök på gräddtårtan skulle legendaren Ulf Berner också inkluderas i sällskapet. Så klart man hängde på då.

Jo då Berner och gänget satt några bord högre upp och underhöll en kypare på egen hand. Till slut närmade sig loppet och för första gången på hela kvällen blev dom tvungna att resa sig från bordet. Hans R Strömberg hade ju lämnat klartecken, igen. Visserligen kom allt spel på hästen i lopp 8 från ett och samma bord men det räckte och blev över. Stod i runt 15 ggr vid första luck-visiten. Bom ner till 6 gånger. Tillbaka för mer grogg och så började oddset normalisera sig över 10 ggr igen, då klev man ner från bordet igen. Samma visa på nytt och det upprepades 3-4 gånger innan dom var nöjda. Dom stod garanterat för 75 % av kulorna på det där öket som inte är i mål än.

Till saken hör att det var tuffa tider och jag frilansade lite som privat-bookie på den tiden. Då var det smärtsamt att se en snubbe som gladeligen eldade upp pengarna framför ögonen på en. Om jag så bara hade fått boka hälften av den där snubbens spel resten av livet så hade jag haft mitt på det torra, minns jag att jag tänkte i bilen hem.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greenstar (+3), smak (+5), Semicolon (+10), Pilkast (+1), the_mirage (+5), Viroid (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td