Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-21, 08:28   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack V86 21/5


Då va det dags att komma med lite tankar inför denna omgång(kan inte sätta fingret på om det är så lätta som jag gärna vill tro).


Avd 1 Atomic Rapida är favorit men skall fällas. jag är inne på att det kommer att gasas från flera håll och detta gör att Pampas SIR vinner med en läpp.

Avd 2 Donna di Quattro premiär och jag är inte så säker på att det bara är att gå ut och vinna direkt. Plockar med 2 och 7

Avd 3 Donna Del Sole spikas har gjort bra lopp på slutet emot knallhårt motstånd
ser nu att dom strukit nr1 som var värst emot..jaha nu var även denna stuken ska man prova med Acai am eller resten??

Avd 5 Final Oak är favorit och här åker både såg och yxa fram då denna häst är totalt chanslös 9,1,7 är mina första såhär långt.

fler tankar kommer
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it

Senast redigerad av lepadd den 2013-05-21 klockan 18:24.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-21, 12:58   #2
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

står även över denna omgång..... ja det kryper lite i kroppen jag vet men ska ju sjöööööaaaaaaa obegr på valla i helgen!!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 06:44   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Spikar ikväll , Acai Am & Spring Break & Marquis Ås

Senast redigerad av capone den 2013-05-22 klockan 11:31.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 09:16   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

dagens spikar blir Spring Break som har varit ute i tuffa sällskap på slutet och gjort det klart godkänt enklare emot nu..

Independence står på tur för seger och mot detta inte allt för tuffa gäng så är det dags för seger..

Air Frame Blir min chans spik i omgången efter mitt bästa spikbud blivit stuken. klarar man bara starten så tror jag att Tarzan sänder tidigt till spets och då är det hästen att slå i loppet.

avd 3 blir Acai Am favorit nu när de på förhand mest tippade hästarna blivit strukna. Malmqvist vet att han har en bra häst men han kräver inga stordåd i premiären, detta gör att jag täcker detta lopp då de bara är 6 hästar kvar. Det är förmodligen bara 2-3 av dessa som har något med saken att göra, men vi snackar om orutinerade 3-åringar så jag vågar inte ta bort några från lappen.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 09:32   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
dagens spikar blir Spring Break som har varit ute i tuffa sällskap på slutet och gjort det klart godkänt enklare emot nu..

Independence står på tur för seger och mot detta inte allt för tuffa gäng så är det dags för seger..

Air Frame Blir min chans spik i omgången efter mitt bästa spikbud blivit stuken. klarar man bara starten så tror jag att Tarzan sänder tidigt till spets och då är det hästen att slå i loppet.

avd 3 blir Acai Am favorit nu när de på förhand mest tippade hästarna blivit strukna. Malmqvist vet att han har en bra häst men han kräver inga stordåd i premiären, detta gör att jag täcker detta lopp då de bara är 6 hästar kvar. Det är förmodligen bara 2-3 av dessa som har något med saken att göra, men vi snackar om orutinerade 3-åringar så jag vågar inte ta bort några från lappen.
Nissan Broline och Valuable Sensation är de som eventuellt kan utmana Acai Am
Kjelles var iofs bra senast från dödens, men det är ju på en helt annan tid
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 09:38   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nissan Broline och Valuable Sensation är de som eventuellt kan utmana Acai Am
Kjelles var iofs bra senast från dödens, men det är ju på en helt annan tid
precis det som jag var inne på men som vi vet så kan bli en himla massa galopper i dessa lopp då det bara blir sex till start så tar jag alla och hoppas på en redig smäll
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 10:05   #7
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Karls Filippa star spets.
Sedan släpper de väl till Björn ?
Hon kan nog 15,5 med Björn i jollen, och då lär de andra få det svårt.
Visst, bara spekulationer, men det är ju det det handlar om
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 11:56   #8
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ska inte spela ikväll men ni som behöver räta er kan spela en sudd på High Leg den vinner med hundra.. bara hämta lax...

Senast redigerad av laxdasen den 2013-05-22 klockan 11:59.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 12:03   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ska Patrik Sjöberg bli favorit på Valla ???
Sopkusk med trögpåse till häst.
Exempelvis Viking Blue F.R är klart bättre, och det till 3 % !!!
Där har ni omgångens miljondrag

BTW: Gigant Blue var mycket bra senast, 6 % där
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2013-05-22 klockan 12:08.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 12:05   #10
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Cool Cat bolden ska köras i spets så länge lampan lyser....den är ruskigt startsnabb.... frågan är hur länge lampan lyser....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 12:21   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Cool Cat bolden ska köras i spets så länge lampan lyser....den är ruskigt startsnabb.... frågan är hur länge lampan lyser....
Hade tänkt spika spring break tills jag såg hur startsnabb den är.
Kan nog 15,5 från spets, om det räcker vete fan men den blir nog farlig
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 13:51   #12
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hittar bara high leg som stenklar!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 14:15   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
hittar bara high leg som stenklar!
Han är inte så vrålsnabb ut bara lite över medel, men möter lämpligt motstånd enl stallet....hoppas
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 14:32   #14
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

spelar alltid v86 men idag har jag inga bra drag alls förutom high leg. Jag spelar endast vinnare på den 500:-. Ger inte så mkt men skiter i resten .....laddar för helgen istället!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 14:51   #15
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ett par intervjuer från SS



Dan-Åke Olsson åker från Kalmar med 2 Jeans N.Overhalls (V86-1) som verkligen har hittat en formtopp, men nu var det en månad sedan hon startade – något som har strulat, Danne?

- "Nej då, hon har jobbat på som vanligt men vi har inte hittat några lopp åt henne och tiden har gått. Hon har jobbat utan strul och jag har inget att klaga på vad gäller fräschör eller så. Hon har varit fantastiskt bra i de senaste starterna, det var inte likt henne att vinna senast med det lopp som hon fick. Om jag har förklaring till förbättringen? Nej inte direkt, vi har inte ändrat något på träningen men hon trivs nog bra med Kim bakom. Det är en dam som man inte får bråka med för kommer man på kant med henne så går det inte och Kim låter henne sköta sig själv och stökar inte något med henne och det verkar hon gilla. Nu är det Valla och tuffa hästar såklart och ettan skall vara snabb ut men jag är säker på att Kim kommer testa rejält och min är snabb och vi får se vem som sitter i ledningen. Jag har förstått på flera som har ringt att Hans-Owe vill köra i ledningen nu, och det kanske inte är fel att sita i den ryggen heller – men Kim kommer ladda i alla fall. Det är mycket beroende på den andra provstarten hur snabb hon är, är hon för pigg efter den första så kan man inte vässa upp henne men kan man det så är hon väldigt snabb ut. Hon kommer från Canada och har rest hela livet och det är lugnt, jag är på väg till Axevalla nu och skall bara hem och byta häst så drar vi imorgon bitti. Det blir barfota runt om och trekvartstängt huvudlag, och samma vagn som tidigare", säger Danne.

Krister Jakobsson har, efter två strykningar invändigt, nu en av favoriterna i 6 Valuable Sensation (V86-3).

- "Hon har gjort det jättebra i alla sina starter och känns ännu finare nu än inför den senaste starten. Jag testade urryckare på henne i måndagsjobbet, men det fick lite för bra effekt och det törs jag inte chansa med nu – vi får träna lite mer på det hemma först. Jag ser hellre att hon tar ett tredjepris exempelvis än galopperar bort det… Däremot blir det barfota bak nu för första gången, det tror jag skall ge bra kick i baksteget. Vi har kört på säkerhet med henne från start, och senast var de snabba men jag tror att hon kommer öppna bättre nu än tidigare, och det gäller väl att hålla sig före Malmqvists häst och jag tror att Tomas kommer vara mer aktiv nu. Efter de båda strykningarna tycker jag nu att min är en av två som kan vinna loppet. Hon gick med can’t see back senast och det var bra så det går hon med igen. Hon har blivit van vid att resa och det är inga problem", säger Krister.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td