Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-24, 16:28   #76
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2499
Standard

Tror 3 Parkin avslutar omgången i morgon. Står perfekt inne, topphäst i grunden...
Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 16:31   #77
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 375
Sharp$: 1816
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Dagens bästa drag i morgon i varje lopp av v7:

PANTHOLOPS: Spets och sluuuuuuuuut! Jobba Johan!
SCOOT TO SCORE: barfota leker hem loppet!
KAKA A.T: Övertar tidigt 6.7 snabbast ut sen släpper...den följer med till spets!
PINK ELEPHANT: Spets och slut!
ASKENS VALENCIA: Bara bäst! dödens tidigt sen slut!
CREDIT FAYLINE:Får bra lopp vinner med minsta tur!
TWIGS TARZAN: Huselius rullar skinn när den krossar allt!
Visst kan Pantholops spetsa och vinna men det låter knappast så på Roger W:

"1 Pantholops (Johan Untersteiner) fick innerspår och det blev lite fel för henne. Mina två hästar i loppet fick precis tvärtemot spåren de skulle ha. Hade gärna bytit spår på dem. Hästen känns fin men jag tror att hon tappar lite för mycket från start. Då blir det väldigt chansartat. Vi provade att öppna senast och det såg ju alla hur det gick. Vi får ta det vi kan få, säger Roger Walmann."
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 16:43   #78
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Visst kan Pantholops spetsa och vinna men det låter knappast så på Roger W:

"1 Pantholops (Johan Untersteiner) fick innerspår och det blev lite fel för henne. Mina två hästar i loppet fick precis tvärtemot spåren de skulle ha. Hade gärna bytit spår på dem. Hästen känns fin men jag tror att hon tappar lite för mycket från start. Då blir det väldigt chansartat. Vi provade att öppna senast och det såg ju alla hur det gick. Vi får ta det vi kan få, säger Roger Walmann."
Tur inte Johanär lika trög som roger... ska bara skratta när han leker!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 16:47   #79
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 533
Sharp$: 1392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pinkfloyd Visa inlägg
Hörde rykte idag på Valla att Svanstedt har infektion i stallet. Två strukna på V75, favorit i avd 1 på v4an som var kall 200 kvar.... Någon som vet?
Låter inte bra, Ser att jag spelat ett litet system på V4 igår och spikat Åke i första avd, Tyckte förmodligen att det var enklast att lämna in systemet, Än att orka skriva upp det.

Fann inget på nätet, Fann lite annat tips http://www.ebbes-travstudio.se/14441055
Trinity är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 16:53   #80
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Svanstedt om sina


Både jag och hästarna är redo för en spännande Elitloppshelg. Jag har en bra känsla i kroppen och Sebastian K. har känts kanonfin i båda sina jobb i veckan. Det ser ut som att vi har flera riktigt bra vinstchanser både lördag och söndag i V75.

Totalt har vi 23 hästar till start under fredagen och i helgen på Solvalla. Elitloppshelgen är årets höjdpunkt och givetvis vill man ha med så många hästar med som möjligt och försöka se till så att ha dem i toppform. Sebastian K. har gått intervalljobb i sanden både måndag och torsdag i veckan. Han kan inte kännas bättre än han gör och kommer med absolut toppform. Faktum är att jag inte har känt honom bättre än jag gjorde i Oslo senast. Men jag kan redan här säga att Sebastian K. är min bästa vinstchans på söndag.

Jag har även bestämt taktiken att jag kör för ledningen och tänker såklart inte släppa till någon. Hästen känns ruggigt stark när vi tränar och hade gått framåt senast i Oslo och var både spänstigare och smidigare än i Olmpiatravet. Jag tror också att han tar sig förbi Arch Madness i starten och det finns ingen av de utvändiga hästarna som tar en längd på Sebastian. Chansen finns att jag kan ta min tredje seger i Elitloppet men det är verkligen stenhårt emot, som det ska vara, och det behövs inte mycket som ska strula för att man är borta.

För övrigt tycker jag att Gisela Ås är min näst bästa chans i V75 på söndag och hon vann Drottningens Pokal med krafter kvar och har varit stark i jobben efteråt.

Mina starthästar på V75 och samtliga tävlar med optimal balans och det är inga ändringar på någon av dem:

++++
Global Midnight (V75-1) varnade jag lite för i comebacken senast att hon skulle kunna vinna om hon fick ett perfekt lopp. Men jag trodde inte att hon skulle kunna speeda så fort som hon gjorde eftersom hon hade varit borta så länge. Hon har känts jättefin i jobben efteråt och har nog gått framåt ytterligare lite till med loppet i kroppen. Hon har nog toppform och trots spår lite långt ut är jag ganska optimistisk här. Hon är snabb ut och jag tycker absolut att man ska räkna med henne. Tillsammans med Mr Chicago är hon min bästa chans i V75 på lördag.

Mr Chicago (V75-6) gjorde ett kanonlopp senast och sprang 1.11,9 på en osnabb bana i Örebro. Det är en riktigt bra häst för klassen och jag tror att det är en blivande gulddivisionshäst. Faktum är att han har känts ännu bättre i träningen efteråt så helt klart har han bara gått framåt med loppet i kroppen. Nu är det bakspår och det är aldrig enkelt, speciellt inte i en V75-final. Men jag tycker att han är så pass bra att han kan runda dem ändå. Han har rygg på några startsnabba hästar och trots bakspåret ser jag honom som min bästa tillsammans med Global Midnight på lördag.

New Line (V75-7) vann med krafter kvar senast men det blev också ett billigare lopp än vad jag hade trott på förhand. Jag trodde att det skulle krävas en snabbare segertid. Hästen känns fortsatt fin och har toppform. Den långa distansen passar perfekt eftersom han är stark men det är betydligt tuffare motstånd nu. Det är också många hästar att runda och det behöver inte strula mycket om det ska bli för långt fram. Men han visade senast att han kan göra lite jobb själv också. Den värsta konkurrenten enligt mig, Nougat Ås, står 40 meter före och den kan bli jobbig att nå ifatt. Men strular det inte något på vägen är han en av de som kan vinna.

+++
Braås Palema (V75-1) kämpade och gjorde vad hon kunde till slut senast men blev nerspeedad. Jag trodde aldrig att Global Midnight skulle ha den speeden i sig eftersom hon hade varit borta så länge. När Jormas häst stannade utvändigt så ryckte jag undan och det var nära att det höll. Jag tycker att hästen är lite vassare när hon får gå på rulle och från det här läget måste hon ha tur och försöka få lite draghjälp. Hon får smyga med och det är ingen het chans. Då måste det stämma helt men hästen känns i alla fall fin och har bra form.

++
Main Kronos (V75-3) gick väl hyfsat senast men det var nog så att 2 600 meter var för lång distans ändå. Jag tyckte annars inför det loppet att det kändes som att han hade uppåtform och hästen har även varit fin efteråt. Nu är motståndet stenhårt och jag tror att han får svårt att vinna från det här spåret.

Allaballakaitoz (V75-3) gör bra lopp varje gång och spurtade bra senast från ett svårt läge. Han har toppform och tjänar fina pengar varje gång så det är en tacksam häst att äga. Men han är så beroende av snälla resor för att räcka. Läget är iskallt och han vinner inte så ofta. Jag är nöjd om han tar en bra placering igen härifrån.

Flowstarter G. (V75-5) har lite bättre form än raden och borde gå framåt ytterligare nu när hon har några lopp i kroppen. Men hästen är inte tillräckligt snabb nog för att hinna med härifrån och jag tror inte att hon har någon chans att runda hela fältet från tillägg.


Källa: Trav365/Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5), Trinity (+5), Klanke (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:00   #81
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 375
Sharp$: 1816
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Tur inte Johanär lika trög som roger... ska bara skratta när han leker!!!
som någon sa: inga hästar blir snabbare, bara för att tränaren är pessimist...
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:01   #82
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
som någon sa: inga hästar blir snabbare, bara för att tränaren är pessimist...

den har ju öppnat vrälsnabbt i usa... vrför skulle den tappat den snabbheten? det fattar inte jag i alla falll men jag kanske är korkad...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:02   #83
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pinkfloyd Visa inlägg
Hörde rykte idag på Valla att Svanstedt har infektion i stallet. Två strukna på V75, favorit i avd 1 på v4an som var kall 200 kvar.... Någon som vet?
Är inga rykten alls. Han har haft problem med halsar osv ett bra tag nu...
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:11   #84
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5739
Standard

ROGER WALMANN:

Pantholops 130525-6 Solvalla Johan Untersteiner
Galopp från start senast kanske med en liten överforcering. Har annars gjort starka lopp hos oss. Hårt motstånd här men om det klaffar från bricka 1 kan det bli en framskjuten placering men att vinna blir svårt. Får dock normalt svårt att utnyttja spåret.
korpo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:31   #85
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
ROGER WALMANN:

Pantholops 130525-6 Solvalla Johan Untersteiner
Galopp från start senast kanske med en liten överforcering. Har annars gjort starka lopp hos oss. Hårt motstånd här men om det klaffar från bricka 1 kan det bli en framskjuten placering men att vinna blir svårt. Får dock normalt svårt att utnyttja spåret.
jag har läst allt detta men ibland har tränarna dålig koll.. det är vi spelare som regerar... de har allt som oftast usel koll på både sig själva och framförallt motståndet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 17:57   #86
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Att öppna snabbt i Usa och här är tyvärr inte riktigt samma sak. Däremot är den nog rätt snabb ut men tror faktiskt inte ens Johan försöker svara Beatasine imorgon. Han kommer nog inte forcera hästen i alla fall. Om hästen själv bestämt sig för att ta ledningen kan det kanske gå.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 18:30   #87
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7870
Standard

Är väl garantispets på Beatasine. Vinner med 100 om inte Tamla har en bra dag
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 18:30   #88
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Att öppna snabbt i Usa och här är tyvärr inte riktigt samma sak. Däremot är den nog rätt snabb ut men tror faktiskt inte ens Johan försöker svara Beatasine imorgon. Han kommer nog inte forcera hästen i alla fall. Om hästen själv bestämt sig för att ta ledningen kan det kanske gå.

ok kul att ni tror....att den inta kan öppna...har inte trott på hästen i en enda start i sverige men det gäller att ha förmågan att inse när det är klart och det är det nu!!!!!!! men som sagt jag är tacksam för att så många här har andra ideer... det ju just det som gör at jag får både bra odds och bra procent på v7!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 18:34   #89
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

tydligen är SS, TT och snoken överens med mig... de har tydligen läst här hela veckan!! bara skrattar!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 18:39   #90
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7870
Standard

Hoppas att du har rätt för din egen skull. Jag tillhör de fega och garderar men hoppas såklart att den är klar om du spikar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td