Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-24, 18:43   #91
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hoppas att du har rätt för din egen skull. Jag tillhör de fega och garderar men hoppas såklart att den är klar om du spikar.
T-shirten är fixad... blir show på valla i morgon... tyvärr ingen annan på hela sharps som vågar skylta med vem man är...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:01   #92
Banned
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 134
Sharp$: 417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
T-shirten är fixad... blir show på valla i morgon... tyvärr ingen annan på hela sharps som vågar skylta med vem man är...
Det hade jag inte haft några problem med men ska dessvärre inte dit i morgon...
MelloDillo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:06   #93
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
tydligen är SS, TT och snoken överens med mig... de har tydligen läst här hela veckan!! bara skrattar!
Haha, då har tydligen SS missat ditt spetsresonemang iaf
Dom tror ju Beastine spetsar.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:38   #94
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Haha, då har tydligen SS missat ditt spetsresonemang iaf
Dom tror ju Beastine spetsar.
möjligt att de tror de tror 1 är stenklar i alla fall... och beatesine kan aldrig spets... de som tror det har aldrig varit på trav...jag bara njuter av alla div 5 spelare som knappt börjat med trav!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:47   #95
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
möjligt att de tror de tror 1 är stenklar i alla fall... och beatesine kan aldrig spets... de som tror det har aldrig varit på trav...jag bara njuter av alla div 5 spelare som knappt börjat med trav!
Tror nog dom varit på trav.

Stenklar? Nej, då hade dom inte betalat för SEX hästar.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:51   #96
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tror nog dom varit på trav.

Stenklar? Nej, då hade dom inte betalat för SEX hästar.


har du inte insett varför????????????? de är fegisar som 99% av befolkningen....vill ej spricka...syndromet......att skriva här är som att stängas med tjurar! men jag tål allt så ingen fara... ska bli så skönt att sjöa på valla i morgon...kommer du ens dit????????????????????????
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 19:56   #97
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
har du inte insett varför????????????? de är fegisar som 99% av befolkningen....vill ej spricka...syndromet......att skriva här är som att stängas med tjurar! men jag tål allt så ingen fara... ska bli så skönt att sjöa på valla i morgon...kommer du ens dit????????????????????????
Är ju jämt skägg på strecken mellan den och Beastine, inte direkt en 1 procentare du hittat Snudd på andrahandsfavorit just nu.

Är väl inget att stångas om? Tro på den och låt andra tro vad dom vill.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 20:27   #98
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är ju jämt skägg på strecken mellan den och Beastine, inte direkt en 1 procentare du hittat Snudd på andrahandsfavorit just nu.

Är väl inget att stångas om? Tro på den och låt andra tro vad dom vill.

du fattar verkligen ingenting att spika och att är tro olika saker....men vissa har verkligen svårt att fatta hur man vinner pengar på trav....men lycka till med spelen i morgon....det är svårt att diskutera med spelare som spelar div 5 och det finns många här som håller med mig om det..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 20:49   #99
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 440
Standard

Tamla Celeber har hon gått med jänkarvagn förut? Hur gick det då i sånna fall?
-Iceland- är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 21:37   #100
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 169
Sharp$: 399
Standard

lite ny på dehär, vilket/vilka lopp har störst chans att bli överpacade och varför?

tack alla för lärorikt forum
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 22:19   #101
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

v75-1 Catfight

v75-2 Många vill syna Checco då han visat sej sårbar om man kör pån

v75-3 Bästa hästarna med bakspår. Körning för position.

v75-5 9-11 gasen i botten 1000 kvar.


v75-4 Ingen orkar runda en Elefant i värmen. 6-7 hästar som väntar på spurten. Helgens luslopp ihop med chetlandsponnyna.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 22:31   #102
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

3 av de senaste 5 åren (4 av de senaste 10) har Stoelits-vinnaren på lördagen haft bricka 1 under Elitloppshelgen. Minns storskrällen förra året. Pantholops borde få en bra resa vilket som.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 22:54   #103
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ni som tror att Beatasine lätt tar spets - det är svårt att ta en längd på den invändige, om denne också är snabb ut, när de står direkt bredvid varandra... Det är MYCKET bättre att ha en, två eller tre hästar emellan sig om man är ute efter spets...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 23:12   #104
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Ni kan få en vinnare av mig i sista avdelningen: Nummer 6 Balticas Yahoo.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 00:25   #105
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

avd1. 1 Panthalops håller 2 Beatasine utvändigt ett tag men Beatsine trycker sig till ledningen efter ett tag o då är Ingves helt plötsligt nöjd med rygg ledaren som blir Global Midnight o då kommer 8 Braås Palema och övertar, så vinner Global Midnight om han får lucka igen, annars vinner 10 Tamla Celeber som kommer farande. 6,8,10 (tar med 8an för att åke kör o Braås kan vara förbättrad.

avd2. 1 Nautical släpper till 2 Checco Boko, 3 Bazire Brodde o 4 Picasso är väldigt bra och båda vill göra upp om segern, eftersom jag lyckats fälla checco tidigare som storfavorit så försöker man väl igen, men denna gång är det även final o mkt bra hästar med framspår. Här tror jag 11 Rapide marke kommer i andra halvan på loppet o tuggar ner röset.(ta även med nummer 12 för den kan få hjälp med 11an lr vise verse.

avd3. 6 main Kronos till ledningen, släpper till 8 Kaka Lr 4 StayTheNight, själv tror jag erik e offensiv, om Bergh också är det så tror jag 9 going for Gold vinner, så först o främst 4,8,9 (örjan med 5 oolong tas nog med)

avd4. Här tror Jag 1 Pink Elephant kommer göra av med för mkt kraft i början, någon vill utmana om ledningen. 6 Alfaz Del pi kan möjligen bli hängande genom första sväng, jag tror den körs till ledningen, den e riktigt stark, starkare än elefanten i dagsläget. Spik 6 Alfas del pi. Om jag ska fortsätta resonemanget här så kan örjan o jorma köra slut på varandra o då tror jag 12 Zonguldak vinner igen

avd5. 14 Askens Valencia är grym och har mött tuffa hästar. Jag kör på bästa hästen vinner här. förvånande att 5 Penny Garline e så lite betrodd idag med tanke på hur förbättrad den var senast o vann som favorit?, 9,10 bra hästar men varit sårbara på slutet, 8 hankypanky e lika bra som monas invercote e min kännsla, spår 8 ej bra drf inget "drag" idag. Spik Askens Valencia, den kommer få jobba hårt hela vägen, jag tror hon fixar det med en nos

avd6. 2 Ginger Belle till ledningen, inte beredd på att släppa, Leif Witasp kommer köra som en galning här med 5 Stein Daylight, antingen e den grym tar över ledningen o möjligen vinner men jag har ej den känslan. Senaste loppet kan sitta i benen o jag tror inte den räcker hela vägen, de som jag tror kommer få loppet är 6,9 lr 11, de e grymma hästar, så blir nog att strecka dem 3.

avd7. 3 hästar på 60 m tillägg som alla vill fram o hugga klorna i de mindre erfarna rackarna där framme, men de e riktigt bra hästar på start. Räcker de för dem att springa 15 kanske..vad behöver New Line Spring Erom o ISawU springa då? jag orkar inte tänka på det, visst det är småsaker som avgör de jämna v75 loppen. Jag är iaf inne på 1,2,13,14,15 o eventuellt 3 parkin, det var någon här inne som visade bra statistik för 20 m tillägg just detta lopp så en häst därifrån så blir det Parkin.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td