Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-05, 12:58   #46

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ser nu att greisol startat 17 ggr på kort och aldrig vunnit.
Inget bra tecken, dags att tänka om....
Gammal 2013-06-05, 13:09   #47

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ser nu att greisol startat 17 ggr på kort och aldrig vunnit.
Inget bra tecken, dags att tänka om....
Grei sol gillar att höra ordet SJÖA jag skrek det en gång när den vann och jag var på plats....tog i enormt av det ordet......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+5), Pilkast (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:19   #48

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Grundidéer!

Avd 2) 1 Kluivert får Örjan upp och har läge då den är hyffsad ut! Tror den bara vinner!

Avd 4) 5 Exclusive Pointer är en megaskräll på 1% och en sådan tar jag när Rosa Elefanten ska jobbas bort! Såg übertankad ut som fastlåst och bakdragen sist. Den här kan flytta på sig i vilka tempon som helst om rätt resa och det lär den få ikväll! Pass upp! Alldeles för bortglömd!

Avd 5) 9 Chiquelline är speedig som fasen och har jäkligt bra fart i sig! Direkt i andraspår här och gasa blir det ju alltid i lärlingsloppen! Djuse är skicklig driver och den här är ett fynd till 30%! Särskilt om 1 Feedup blir fast på innern? Ett bra lås på 1 och 9!

Avd 7) 3 Crash and Burn och 6 L.K. är sunda motbud till 1 Rebellion! Toppform båda kanterna och särskilt den förstnämnda är alldeles för underskattad!

Avd 8) 7 Jullex Electra är huvuddraget i loppet! 19% är ett skämt! Som den såg ut sist!? Bra chans! Miljondraget är 8 Emily Freeman som hade gett undertecknad 40 lax om den vunnit sist! Kördes då för tät men fick svar av 20-oddsare! Backade sig ned i tredje in och kom i maskin under andra halvan av loppet! Slank loss mellan hästar 200 kvar men då var packet redan i mål! Toppfin över mål! 2% är löjligt! På bakspår finns det även värde i nästan samtliga! Det mest väsentliga är att jobba bort 1 Malin Tilly som jag inte tror ett skit på! Överskattad häst men kan tyvärr rinna undan ändå... Jag tror dock att den synas och då vinner den inte! Schas!
Pilkast (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:27   #49

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Bollnäs 11 2013-06-05 V86
Avd Ordinarie Reserver
1 3 4 10
2 2 5 (1)
3 2 Quesy (3)
4 6 9 11
5 1 9
6 6 10 15
7 3 Crash and burn (7)
8 7 8 11 13 15
540 rader * 1 * 0,25 kr = 135,00 kr
2013 CF0C 1512 **** 8901
5 juni 2013

avd1. Caballion är en hårdning som måste dock jobba mer med sitt pyske än sin teknik. Fixar han psyket kan han bli hur bra som helst. Han har så otroligt hög högsta nivå att dessa är myror gentemot hans kapacitet. Hoppas han får detta året att bli bättre än förra. Han har hoppat bort sjukt mycket pengar. Första starten efter vila tror jag han fixar ändå har gjort det tidigare. Men osäkerheten gör att jag garderar honom bl.a med Mashland som kan öppna och får troligen ta över ledningen. Avslutade sylvasst senast och har form. Rakas satt 7e invändigt senast och fick aldrig chansen hade då mycket sparat och formen börjat komma, en häst som tampats mot eliten, tråkigt spår men han vinner snart och kanske idag med tempo på loppet? 8%

avd2. Finskogs sjefen är ganska allround han är dock ganska stabil gentemot sina kamrater och med lite klaff sänker han många till slut. Grei Sol är en vass avslutare håller han sig i trav kan han vinna detta.

avd3. Bra chans för Queasy att köra sig till spets och leda hela loppet in. Spik!

avd4. Such a feeling gör ofta sina bästa lopp med bil. Galopperade senast 1000 kvar och tappade 30-40 metrar tog in dessa och såg formstark ut. Utan galoppen hade han troligen vunnit. Zeuxis Hornline satt sist när attacken sattes in och avslutningen var riktigt bra, blev fyra och inte många 100 delar ifrån vinnaren. Hästen avslutade nedåt 1.10 sista 800 senast och gör man om den insatsen får dom andra vara bra för att stå emot honom. Balticas Yahoo var ute i Harpes Hanover senast men var aldeles för pigg i sin comback. Har bra fart och står helt rätt inne i loppet. Vinner på ren klass!?

avd5. Feedup har varit positiv på slutet och kanske kan hålla upp spets då ska det klart vara en vettig chans. Jag vill dock gärna betala för Chiquellinne som är bra och gör ofta bäst lopp när hon själv får bestämma tempot. Farten räcker och blir över men hon har också osäkra tedenser vilket gör att hon kanske är något sårbar från läget? Jag tycker dock att hon är en bättre chans än Feedup om hon sköter sig.

avd6. Gärdsjö viking är knepig men har fart. Mod Brun har sätt fin ut på slutet och blir allt bättre, passas idag. Hällsjö Albert har övertygat på slutet och kan vinna detta också.

avd7. Crash and burn är mitt roliga drag i loppet hästen var rejäl senast och jag tror det är hans bästa lopp i karriären. Toppform och perfekt läge. Kliver dessutom ner i klass mötte ett Klass 1 gäng senast och övertygade. Möter idag ett klass 2 gäng och detta ska han bara krossa. Är han lika fin som senast har de andra inte en chans. 13% är mumma

avd8. Vidöppet men jag streckar för fem hästar. Tipset till Kimono Pearl som kan krossa allt trots sitt läge. Check in blågul han aldrig accelerera senast, form för att vara där framme. Emely Freeman är en fin sort under stadig utveckling. Såg pigg ut över mål senast. Julex Electra startsnabb och given i striden om spets. Allt sparat sist.
Pilkast (+3), crossbow (+10)

Senast redigerad av Klanke den 2013-06-05 klockan 19:00.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:34   #50
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1838
Standard

Gärdsjö Viking är draget, jobba in! Sen är det väl mer att få ordning på Fredde Larsson mer än caballion.... Skulle Fredde och Ludde släppa sina styrningar hade stallen haft dubbla degen på kontot.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:42   #51

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

har ändrat mig fram och tillbaka 7 gånger nu.... det här kan bli vad som helst till slut!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 14:46   #52

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Grundidéer!

Avd 2) 1 Kluivert får Örjan upp och har läge då den är hyffsad ut! Tror den bara vinner!

Avd 4) 5 Exclusive Pointer är en megaskräll på 1% och en sådan tar jag när Rosa Elefanten ska jobbas bort! Såg übertankad ut som fastlåst och bakdragen sist. Den här kan flytta på sig i vilka tempon som helst om rätt resa och det lär den få ikväll! Pass upp! Alldeles för bortglömd!

Avd 5) 9 Chiquelline är speedig som fasen och har jäkligt bra fart i sig! Direkt i andraspår här och gasa blir det ju alltid i lärlingsloppen! Djuse är skicklig driver och den här är ett fynd till 30%! Särskilt om 1 Feedup blir fast på innern? Ett bra lås på 1 och 9!

Avd 7) 3 Crash and Burn och 6 L.K. är sunda motbud till 1 Rebellion! Toppform båda kanterna och särskilt den förstnämnda är alldeles för underskattad!

Avd 8) 7 Jullex Electra är huvuddraget i loppet! 19% är ett skämt! Som den såg ut sist!? Bra chans! Miljondraget är 8 Emily Freeman som hade gett undertecknad 40 lax om den vunnit sist! Kördes då för tät men fick svar av 20-oddsare! Backade sig ned i tredje in och kom i maskin under andra halvan av loppet! Slank loss mellan hästar 200 kvar men då var packet redan i mål! Toppfin över mål! 2% är löjligt! På bakspår finns det även värde i nästan samtliga! Det mest väsentliga är att jobba bort 1 Malin Tilly som jag inte tror ett skit på! Överskattad häst men kan tyvärr rinna undan ändå... Jag tror dock att den synas och då vinner den inte! Schas!
Malin tilly var blek senast
Gardering given
Gammal 2013-06-05, 14:59   #53

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 525
Standard

Såhär provar jag till dagens omgång

1. 4 Marshland
2. 1,2,3,4,5,7
3. 2 Queasy
4. 3 Pink Elephant
5. 1,9
6. 6,10,15
7. 1,3,6,12
8. 1,7,12,15

572r/144kr
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 15:29   #54

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

hemma och sjukskriven är man... Så har haft gott om tid att plugga på ordentligt inför dagens omgång.. Bollnäs har ett relativt långt upplopp (207 meter) vilket gör att bakspårshästarna lättare kan hinna fram.

1. spik marshland! stig rankar sig själv först med denna och det verkar ju som de som är snabba invändigt (Premier league och Zlatan) kommer släppa täten.. Och för att ngn ska kunna ta ner marshland då så lär det ju behövas någon som utsätter honom för press, och visst är caballion tokstark och i vanliga fall skulle han kunna ta det ansvaret, men i första starten efter 7 månaders uppehåll så kommer dom köra hästen snällt vilket bäddar för en lätt spets och slut seger för marshland... om man ändå vill gardera första så tycker jag att man ska ta med rakas som satt fast med rubbet senast och trustworty som vann i riktigt fin stil senast, och denna är riktigt snabb ut, och inte helt omöjligt att ta är först ner till plankan trots åttonde spår.

2. kallisar och korta häcken... usch inget sköj lopp... men har läst på så gott jag kunnat. Av de 8 startande tror jag Kluivert är den med bäst kapacitet och är ett måstestreck! Mycket surr här på Sharps om grei sol men denna är seeeg i starten och över kort distans så gäller det att det blir lite tempo om den ska hinna fram.. Dock varnar ju JOP att den är värst emot hans hans egen häst (filofaxen) så visst är det en bra häst som kanske kan hinna fram ändå! roligaste skrällen är helt klart fjellstad goggen som har ruskigt bra kapacitet för klassen och har gått snabba "svepningar" vid ett par tillfällen.. 4 % är taget.. kommer ha alla hästar här men med 3 C hästar på jokersystemet i 3,4,8.. kanske A häst på Kluivert om den ser bra ut i värmning.

3. Här blir det troligvis spik på Queasy som för de flesta andra... Men Witasp låter riktigt nöjd med sin blue star miracle och denna kommer inte ge sig i första taget..Berkut Boko är ruggigt bra i sina bästa stunder, alla som såg den försvinna över upploppet den 6:e februari vet vad jag menar, men måste klaffa från bakspåret. staro fendi ska köras första barfota runt om.. iofs en tokskräll (1%) men hästen har gått bra varje gång och man får hela 8 ggr på plats på nätbolagen vilket är klart intressant! Men som sagt lutar det åt spik på queasy då den har vart riktigt bra och troligen får spets.

4. långt långlopp (3140 meter) Här verkar som många här vill fälla pink elephant... Varför? hur bra har inte denna varit då? avgjorde senast från dödens under elitloppshelgen på 13,0 full väg utan att vara bottnad.... dessutom verkar den här få ledning utan att behöva köra ngt direkt för att få den.. Som jag ser det är den stenklar, dock inga roliga %!! garderar man så finns det roliga motbud såklart... roligast är fredrik laday 1% som är riktigt bra i grund och botten. Sen säger ju Jim Jonson från stall bergh att Rite Key borde ha vettig chans.. endast streckad på 3%. Balticas Yahoo är också riktigt bra och skulle startat i Harpers var tanken. 2,13,15 är också tänkbara vid gardering, framförallt 15 i den trion.

5. otroligt öppet lopp! ingen feeling för ngn häst här. känns ju som ettan är bäst, men kan troligtvis inte svara ut 4 från start här och då blir det väldigt chansartat.. jag streckar ALLA ch hoppas på jätteskräll... varför inte nr 10 till 3% som det låter uppåt på!

6. Ja vad säger man kallisar igen:(
kollar man på raden för favoriten och tiderna så borde det ju vara en toppchans, men jag tycker att tränaren låter pessimistisk och han står ju svårt till.. så det får bli på sin höjd att ha den som utgångshäst... Den som låter klart mest uppåt är nr 14 rigeljärven där tränaren menar att han blev bortkörd näst senast och nu senast var han nersatt pga av foderbyte... där bakom streckas även 6,10,11,12,13.. så totalt blir det 7 hästar

7. Ett fint lopp med många heta segerkandidater... 1 Rebellion är absolut en av dom, den kanske inte är någon raket ut, men Örjan är en jäkel på att träffa rätt och lyckas han bara svara ut L.K så bör chansen vara mycket god.. Misslyckas han med det så är det många med chans, givetvis L.K från tät isf och därefter 3,4,10,11och 12.... Roligast är Spiderpig som debuterar i regi Anna forsell... Hon har ju fått snurr på hästar förut om man säger så.. Spiderpig verkar kapabel också tycker jag.. Sen är ju nr 11 whosyourdaddy märkligt bortglömd.. Melanderhäst till 3% som gillar distansen och från stallet säger dom att han är klart streckvärd! Gick riktigt bra vid segrarna!

8. Fint stolopp som avslutar omgången över 2140 meter... 15 Kimono Pearl kanske blir min fjärde spik eftersom att det blir för dyrt annars... i vanliga fall gillar jag inte att avsluta med spik.... Men samma här som i första så tippar stig h sig själv som vinnare, vilket tyder på en bra chans.. och hästen är ju klassen bättre än övriga tycker jag, dden står ju även ganska bra till i lppet med springspår på bakre volten och bör kunna sitta bra på det i tidigt skede... Men jag hade gärna haft minst halva fältet.. Då bergarn kommer med 3 heta vinstbud i samma lopp.. i första hand elinor rigby i andra hand kiss me kemp men äxen check in blågul är bra.. sen lovar stall lennartson att malin tilly ska vara kraftigt förbättrad gentemot senast och det lär ju behövas om hon ska dyka i striden... nr 7 jullex Electra gillar jag också mycket.. denna hade vunnit lätt senast om den fått lucka och har sett bra ut i varje start ... sen är den snabb ut och har springspår.. men lär ändå inte ta sig förbi malin tilly från start vilket kan sätta käppar i hjulen!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 15:35   #55

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Fick bli en idiotlapp för underhållningens skull!

3,4 (5)
A: 1 B: Alla
2 Queasy (4)
A: 3 B: Alla
8,9 (1)
10,14,15 (6)
6 (3)
7 (12)
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 15:37   #56

chelfs avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

V86-2: 2 Finnskog Sjefen går bäst i spets och här har han ett riktigt kalasläge. Han är snabb från start och det är ingen utopi att han sitter direkt i ledningen. Leder runt om?

V86-4: 13 Mugger MM som gjorde comeback senast fick en snäll resa i tredje invändigt och spurtade sylvasst till slut efter en mycket sen lucka. 2%(!) ???

V86-5: 8 What A Supergirl visade stridsvilja och var riktigt fin vid segern senast och visade form igen. Hon är snabb ut och bör kunna hitta en bra position.

V86-7: 6 LK gjorde en bra comeback senast och han såg mycket fin ut. Han är snabb från start och kommer han till ledningen säljer han sig dyrt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
chelf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 15:39   #57

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chelf Visa inlägg
V86-2: 2 Finnskog Sjefen går bäst i spets och här har han ett riktigt kalasläge. Han är snabb från start och det är ingen utopi att han sitter direkt i ledningen. Leder runt om?

V86-4: 13 Mugger MM som gjorde comeback senast fick en snäll resa i tredje invändigt och spurtade sylvasst till slut efter en mycket sen lucka. 2%(!) ???

V86-5: 8 What A Supergirl visade stridsvilja och var riktigt fin vid segern senast och visade form igen. Hon är snabb ut och bör kunna hitta en bra position.

V86-7: 6 LK gjorde en bra comeback senast och han såg mycket fin ut. Han är snabb från start och kommer han till ledningen säljer han sig dyrt.
3 roliga och bra ideer, men i kallblodet så ska han släppa spets läste jag då finnskog sjefen trivs bättre i ryggar
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 15:50   #58

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Sponsrar med en knapp hundring.
3,4
5
2
2,3,11,12,15
1,9
10,15
1,6,12
1,12,15
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 16:37   #59
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Spik Harry

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-06-05
Bana: Bollnäs
Spelform: V86 Harry Boy, omg. 11

Avd Ordinarie hästar
1 3 Caballion
2 5, 7
3 2 Queasy
4 2, 3, 11, 12, 15
5 1, 2, 8, 9, 11
6 10, 15
7 6 L.K.
8 3, 7, 11, 15

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: 2540 9394 xxxx xxxx
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 17:00   #60

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 987
Standard

Rakas...? Lite känsla att han spurtar ner dom.. Smugits igång och närmar sig formen
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td