Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-08, 15:53   #196

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Jag cyklade i kallblod och kommer cykla i guld,nästan åka moppe. Jo det blir nog fiske snart
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:53   #197

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Kör med TA som utgång på DDn idag. Örjan kommer vara med på målfotot idag. Hoppas han är på rätt sida.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:54   #198

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
haha ja på det sämsta systemet det gör alla.. på något.... du verkar ha svårt att fatta.... om 6 vunnit första hade jag haft alla i alla lopp kvar.... du har väl även garderat en ide någon gång... eller?? Har du ingen lapp där du garderat hard livin??? eller dubblade du bara med SIB haha dagens absolut mest chanslösa!Väx upp för fan! och visa lite kunskap någon gång... att vara mister NEGATIV och mr BITTER som din polare på jobbet är väl inget att sträva efter!
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur?
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps-
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:55   #199

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 488
Standard

Saint Louise är ju en annan häst som det MÅSTE vara dax för snart, värmt som en demon i 6 månader nu innan varje start.

Gick ju ett brutalt bra lopp i dödens senaste starten och blev 2.a efter målfoto tror jag.

Får bli 100kr plats på den och 50kr vinnare nu.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 15:56   #200

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

jobbar in Metior nu tror den rensar bäst av alla... ingen tror ju på den alla är borta då
Gammal 2013-06-08, 15:58   #201

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Loke So Lovely, plats!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:00   #202

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur?
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps-
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
Gammal 2013-06-08, 16:01   #203

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Quadrupedans...
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:04   #204

laxdasens avatar

Standard

kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Gammal 2013-06-08, 16:05   #205

drakens avatar

Standard

Varför ska man ödsla en massa streck när man är så vass. Bra mycket kaxigare att sätta en 7a på 300 rader än 100000.
Gammal 2013-06-08, 16:08   #206

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Nej kostar 9900kr denna omgång.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:11   #207

drakens avatar

Standard

Jobba in Amaru nu dasen så får du vinna men självklart hoppas jag på sib så man får se dig dansa naken
Gammal 2013-06-08, 16:12   #208

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:13   #209

laxdasens avatar

Standard

ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
Gammal 2013-06-08, 16:15   #210

laxdasens avatar

Standard

ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....

td