|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
Heja Dasen
Jag gillar dig laxdasen. Du är kunnig och underhållande
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Du måste inse att ger man får man ta också. Är inte bitter ett dugg. Självklart ska du ge klara men lite ödmjukhet skadar inte heller. Och såklart vill alla se dig dansa naken i en fontän hellre än att du vinner kaffe. Odugligt för alla andra. Lite skadeglädje höjer allas humör. Bara är så.
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
spelar tyvärr ingen rol vissa har fått mig att tröttna kommer i framtiden enbart att skriva med ca 5 peroner privat.... inget för alla.... har bestämt mig....så är det.....Sverige i ett nötskal.....jantelagen ligger i.... kommer alltid göra...
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Citat:
![]() Fokusera på rätt saker i stället så blir det bra!!
|
||
|
|
|
|
|
#217 | ||
|
Citat:
Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad. Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt. Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist. Citat:
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter. Tror mig veta vilken kategori du tillhör.. ![]() Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över. Bjuder på en en vacker dag..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10) |
|||
|
|
|
|
|
#218 |
|
Går det inte att införa en block list eller ignore eller motsvarande så kan de som är sura på varandra slippa munhugget. Finns ju på avanza
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Ja man blir brydd över hur många som gnäller. Tråkigt som bara den. Lycka till Laxdasen!
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
5,6
8, 12 nu kör vi |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
jag lägger ner vissa kommer få PM inga nadra redan bestämt jag kommer vara osynlig här....redan bestämt.
|
|
|
|
#222 | |
|
Citat:
Så nu ska du gråta för att vi ska krypa för laxpitten att han inte ska gå..? Ja man blir inte förvånad - vissa är då bara ute efter uppmärksamhet. Fan - ta tag i diskussionen på rätt sätt och dela med dig av tipsen som du gör, men låt folk också spela som dom vill med sina egna pengar utan syrliga kommentarer om dåliga spel etc. Du som säger själv att du är kaxig och kastar skit på dåliga spel etc måste ju kunna ta emot med samma medel om man konfronterar dig utan att börja lipa? Börjar ju undra om det är barnungar som man diskuterar med här... |
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-08 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317 Avd Ordinarie hästar 1 3, 8 2 4, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: 8D84 1479 8D86 0141
|
|
|
#225 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Vilken bortkörning utav Takter - djävla sopa!!!
|
|
|
|