Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-08, 16:15   #211

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 4126
Standard

Heja Dasen

Jag gillar dig laxdasen. Du är kunnig och underhållande
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:17   #212

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

Jag är ju inte helt nöjd med att plocka bort Time Machine på sex hästar... Alla i guld o spik Tidied...
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:17   #213

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Du måste inse att ger man får man ta också. Är inte bitter ett dugg. Självklart ska du ge klara men lite ödmjukhet skadar inte heller. Och såklart vill alla se dig dansa naken i en fontän hellre än att du vinner kaffe. Odugligt för alla andra. Lite skadeglädje höjer allas humör. Bara är så.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:17   #214

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ajvide Visa inlägg
spelar tyvärr ingen rol vissa har fått mig att tröttna kommer i framtiden enbart att skriva med ca 5 peroner privat.... inget för alla.... har bestämt mig....så är det.....Sverige i ett nötskal.....jantelagen ligger i.... kommer alltid göra...
Gammal 2013-06-08, 16:18   #215

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ajvide Visa inlägg
Dito.... Laxen!

Jag har iallafall stor respekt för dig.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:19   #216

Fyrans avatar

Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....
Ge dig nu, du klarar inte av att vara utan oss..!

Fokusera på rätt saker i stället så blir det bra!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1), TOBYTYKE (+1)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:19   #217

Sharp$: 2500
Standard

Citat:
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
som någon skrev ovan - du slänger bort streck på chanslösa hästar som du själv klankar emot när folk spelar som dom själv vill.

Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad.

Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt.
Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist.

Citat:
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Vem har sagt att jag inte tror att man gör det, eller kan göra det? Vad vet du om mitt spelande genom åren? Ingenting kan man säga men det är som vanligt att de som SKRÄVLAR och pratar vitt och brett om sina insatser/vinster är de som mest just bara snackar.
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter.
Tror mig veta vilken kategori du tillhör..
Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över.

Bjuder på en en vacker dag..
the_mirage (+10)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:20   #218

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9494
Standard

Går det inte att införa en block list eller ignore eller motsvarande så kan de som är sura på varandra slippa munhugget. Finns ju på avanza
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:23   #219

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....
Ja man blir brydd över hur många som gnäller. Tråkigt som bara den. Lycka till Laxdasen!
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:25   #220

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9494
Standard

5,6
8, 12
nu kör vi
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:25   #221

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

jag lägger ner vissa kommer få PM inga nadra redan bestämt jag kommer vara osynlig här....redan bestämt.
Gammal 2013-06-08, 16:26   #222

Sharp$: 2500
Standard

Citat:
ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
Handlar väl fan inte om jantelagen eller ngt utan om att ha lite ödmjukhet och vett och etikett. Säger som du själv säger - väx upp för fan..

Så nu ska du gråta för att vi ska krypa för laxpitten att han inte ska gå..? Ja man blir inte förvånad - vissa är då bara ute efter uppmärksamhet.

Fan - ta tag i diskussionen på rätt sätt och dela med dig av tipsen som du gör, men låt folk också spela som dom vill med sina egna pengar utan syrliga kommentarer om dåliga spel etc.

Du som säger själv att du är kaxig och kastar skit på dåliga spel etc måste ju kunna ta emot med samma medel om man konfronterar dig utan att börja lipa?

Börjar ju undra om det är barnungar som man diskuterar med här...
Fyran (+10), jessi82 (+100)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:26   #223

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-08
Bana: Östersund
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317

Avd Ordinarie hästar
1 3, 8
2 4, 6

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: 8D84 1479 8D86 0141

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:27   #224

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

4-10 enkel
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:31   #225

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Vilken bortkörning utav Takter - djävla sopa!!!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td