|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Amaru Boko vilket skämtlopp den gör haha, sjuuuuuuuukt värdelös den här starten.
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Det fatta väl alla som kan nåt om trav att Amaru Boko var överstreckad
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...
|
|
|
|
#229 |
|
Det är knappt man hinner torka tårarna efter prinsessbröllopet innan de sprutar nya efter Kung Conrad regerade
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Ni som vill kommunicera kan göra det via PM ...ni som inte vill(alla som är bittra och sura) ni får skriva vidare här och inta all bra info från andra bra spelare...
|
|
|
|
#231 | |
|
Citat:
ej råd dubbla med Månprinsen
|
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Spelar 50 V på Carlos Lightning, Då han nu är kastrerad.
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Jag hittade ett litet 250kr lir på Bagley@8ggr på bet365. Nu blir det lite tyngre på min idé för dagen KakaA.AT.
Jobba Erik!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+66) |
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
99% nybörjare som inte fattar något resten är bra...det håller alla med om men de flesta håller tyst om det... tyvärr.....jag har lagt ner...skicka Pm om du vill mer än så.....det gör alla andra...
|
|
|
|
#238 |
|
Ok, dröjer ett tag innan jag inte spikar Mr Chicago...
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Jag gillar dig dasen du sticker ut med dina ideer. Skulle ha ryggat dig mer på slutet o sjöat som dig när vunnit bra på dina spel. Du vågar stå för dina ideer fast dom inte alltid vinner. När dom väl vinner på streck spelen så kan det aldrig vara fel att sitta med alla i tre fyra lopp om det skräller. Så lämmna oss inte sticket vi behöver sånna som dig här.
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Bra snack och tips idag!
Jag har just börjat med jokersystemet och gjorde ett system idag som jag inte förstår varför jag inte ens fick 6 rätt på... Jag ser ju att poängsumman inte blev mellan 18-27 som jag krävde och därmed inte kan få 7or... men 6or då?
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|