|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Omgångens mest Överstreckade, Sanity. "Sagohästen" som är helt slut.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
4e, 5e, 6e är loppen att lösa
Resten är enkla sparlopp
|
|
|
#48 |
|
håller med....
|
|
|
|
#49 |
|
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Bärsen snart slut
Nu blir det pizza och sedan bussen till banan Ser tyvärr ut som regn idag igen
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Den information vi har just nu är att Daniel Olsson i V75-4 med stor sannolikhet håller upp ledningen från bricka ett och kommer att köra där det borde betyda att 4 Offshore Man och 6 Bolt Boko kommer att hamna åt råttorna
Min rövarlösning 2-5-10 V75-5 Hm min ryggradskänsla sa direkt när jag såg loppet att det går inte att ta 40 meters tillägg nu har den infon kablats ut under hela veckan och ALLA sågar nu 15 Metior Easy Jag köper inte riktigt betaltjänsternas utgångshästar 2-3-4-7-9-11 är måstestreck för mig Här har jag noll koll någon som har kommit fram till något bättre?! V75-6 Här körs 2-4-6-8 för spets och grönpyjamasen vill givetvis släppa till första bästa 3 She Loves Yóu kan jag köpa att det är en undantagshäst men det är inte det som gäller när man tippar V75 utan att ha sju rätt. En kortlösning utan motivering utan ryggradskänslan igen är 3-4-8 Benar man ut loppen 4-5-6 har man penningvittring precis samma tanke som Putte64 På förhand tror jag det kan ge bra på sju rätt och för min del är avdelning 5 kruxet Lycka till Senast redigerad av joppe59 den 2013-06-08 klockan 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ta en öl åt mig också! pizzan åt jag igår.....och ölen dracks också!
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Finns lite jäger Kvar
|
|
|
#55 |
|
5000 investerade
Nu är det bara att sjöar
|
|
|
#56 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Följ ni travet i regniga Sverige, själv sitter jag på ett 5-stjärnigt all-inclusive hotell på Kreta & kommer följa travet via WiFi, här är endast 29 grader & moln existerar inte
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Blir det inte för hårt tryck från offshore man kan han tom hålla undan Spets och slut till 4,50 ?
|
|
|
|
#58 |
|
LIRAREN:
VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-6 - FÄLLER DEM TILL SLUT Avdelning: 6 Ranking A: 5-4-8-3 B: 1-10-7-6-9 C: 2 ANALYSEN Som vanligt när det handlar om större lopp finns det en uppenbar risk för att det blir rejäl körning från början och det är detta vi har som grund när vi tippar spurtstarke 5 Bagley. Conrad kan inte vara med i någon spetsstrid utan kommer söka sig nedåt i banan direkt och får han en vettig rygg spurtar hästen ner många till slut. Favoriten 4 Amaru Boko har toppchans om han kommer till ledningen relativt lättvindigt men frågan är vad firma Adielsson/Westholm har i tankarna med 3 She Loves You F.I.. Hästen blir av med alla startpoäng om hon drar på sig en nolla och vi är inte säkra på att man vågar riskera att bli fast… Detta kan sätta favoriten på pottan samtidigt som rejäl körning bjuder in hästarna med sämre lägen. Då tänker vi främst på 8 Sanity som nu fått ett lopp i kroppen. Vi tror att Johnny tar det hyfsat lugnt från början med Malin Löfgrens ögonsten och försöker köra till slut istället. I övrigt har formstarke Daniel Redén med en duo i loppet och det går inte att räkna bort hans hästar för dagen med tanke på stallformen. Vi förordar rejäl gardering! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crossbow (+5) |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Varit i Indien hela vintern, men nu är det monsun Atg live suveränt på bortaplan Drar så fort monsunen är över
|
|
|
|
|