Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-01, 19:46   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 164
Sharp$: 1900
Standard

Sprintermästaren - torsdag


Tycker att vi redan nu kan snacka upp Sprintermästaren och v64 på Halmstadtravet nu på torsdag!

Kan förstaseedade Quid Pro Quo komma till från ett svårt 8e spår?
Har hittat Nato Dream tillbaka till fjolårets form?
El Mago Pellini har också ett byngligt läge, men är tuff!

Vad tror ni?
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 20:46   #2
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Har feeling för Indigious i första. Bra läge, hyfsad ut och tror denna distans passar bättre. Quid Pro Quo ser ut som bästa hästen i fältet och kan mycket väl vinna trots spår 8. Inte helt oäven från start heller!
Andra loppet känns nästan som att alla kan vinna. Luddes såg inte bra ut senast men är väl säkert förbättrad nu.
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 20:46   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Årets bästa travmeeting!

Tror quid pro quo kan få svårt att vinna försöket från spår 8a, har snabba hästar invändigt (främst 4 och 7), men han har varit riktigt bra! Dock tror jag inte han är någon "krossar" häst. tror ludde kan bli farlig från bakspår där!

El mago pellini såg fruktansvärt dålig ut senast, verkar tappat formen? undra om ludde fått ordning på honom! om han funkar så tror jag han vinner oavsett position! Nato dream är inte tillräckligt snabb ut, så oavsett form på honom så vinner han inte därifrån. pojke kronos.. Vad hände?? finns dock roliga luringar där eftersom le mago är svår bedömd!

Sista uttagningsloppet ser öppnare ut.. svårt att sätta fingret på nåfon.. lite fundersam över luddes val av häst? ägare kanske?

Tror dock att EL Mago Pellini vinner om han fungerar!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:12   #4
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Ska i Helgen besöka Halmstads travbana och Sprintermästaren för första gången. Några tips jag behöver ha med mig ? Hur tar jag mig lättast och billigast från Halmstad C till travbanan ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:31   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 164
Sharp$: 1900
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Ska i Helgen besöka Halmstads travbana och Sprintermästaren för första gången. Några tips jag behöver ha med mig ? Hur tar jag mig lättast och billigast från Halmstad C till travbanan ?
Det gör du rätt i! Halmstad C ligger några minuters promenad från Österskans, som är utgångsplatsen för bussarna. Buss 10 går mot vallås och går minst två gånger i timmen. Åk till hållplatsen som heter vallås övre (tar 10-15min). Den stannar ungefär fem minuters promenad från travbanan. Man kan säkert göra något byte också, men det känns bara bökigt då den stannar såpass nära ändå! Hoppas du blev något klokare iallafall

Ps. Busspriset är 24kr om jag inte minns fel. Kolla in www.hlt.se
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:40   #6
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Tack för svaret! och vart har vi festen efteråt, Leffes ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:44   #7
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 164
Sharp$: 1900
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Tack för svaret! och vart har vi festen efteråt, Leffes ?
Lugnt Haha, det beror på hur det går Leffes ligger ju en bit utanför centrum :P
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:51   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Ska i Helgen besöka Halmstads travbana och Sprintermästaren för första gången. Några tips jag behöver ha med mig ? Hur tar jag mig lättast och billigast från Halmstad C till travbanan ?
Det kommer bli din bästa travhelg på länge!

Oftast så brukar de ha speciella bussar till travet från centralen, annars är det buss 10 eller 50 mot vallås. Kom ihåg buss mot vallås så kommer du ta dig dit. Bussarna går ofta och tar relativt kort tid, 20 min skulle jag gissa på.
Ligger egentligen inte så långt ut, men bussen går ju inte direkt rakt

Jag skulle rekomendera en brassestol, och komma i tid så du får en bra plats! Hela upploppet ner brukar vara fullt med folk, en jävla massa stolar helt enkelt.

Annars kan man sitta vid grönområdet, vid sista sväng! Där är det OTROLIGT härligt att vara! Dock svårare att se värningar och provstarter. Men om du har en dator så kan det vara behagligt att sitta där. Det är kanske inte så lugnt där, en del barnfamiljer och mycket öldrickande! Men riktigt härligt att befinna sig där!

Finns en relativt stor inne läktare om det regnar tex, men där kan det bli ganska dålig luft om det är för många! Men om det finns plats där under sprintermästarkvällen vet jag inte, har aldrig varit där under torsdagen!

Finns "vip tält" fören dyrare peng, efter målgång brukar dessa ligga! Där finns egna spelluckor och obegränsat med öl!

Annars så brukar det vara rätt behagligt, är mycket folk! Men ändå inte obehagligt mycket, det finns gott om spelluckor och man trängs ju inte som tex elitloppet! En RIKTIG folkfest!

Hoppas infon var lite till hjälp, är från halmstad området så fråga om det är något annat du undrar över!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1)

Senast redigerad av alle den 2013-07-01 klockan 21:55.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:53   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssimonk Visa inlägg
Det gör du rätt i! Halmstad C ligger några minuters promenad från Österskans, som är utgångsplatsen för bussarna. Buss 10 går mot vallås och går minst två gånger i timmen. Åk till hållplatsen som heter vallås övre (tar 10-15min). Den stannar ungefär fem minuters promenad från travbanan. Man kan säkert göra något byte också, men det känns bara bökigt då den stannar såpass nära ändå! Hoppas du blev något klokare iallafall

Ps. Busspriset är 24kr om jag inte minns fel. Kolla in www.hlt.se
Dom har byggt en ny busshållplats (en busscentral typ) precis brevid tågstationen, så allt är mycket enklare nuförtiden!

Senast redigerad av alle den 2013-07-01 klockan 21:54.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 21:55   #10
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Tack för svaret!
Jag har varit på Elitloppet och Stochampionatet. Får se om detta kan överträffa dessa helgerna

Hur är det med att ta med egen alkohol till banan ? Jag och en polare funderar väl på en varsin stol med lite bärsa och så i sista sväng. Brukar vara trevligt deeeluxe
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-01, 22:00   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Tack för svaret!
Jag har varit på Elitloppet och Stochampionatet. Får se om detta kan överträffa dessa helgerna

Hur är det med att ta med egen alkohol till banan ? Jag och en polare funderar väl på en varsin stol med lite bärsa och så i sista sväng. Brukar vara trevligt deeeluxe
Man får ju inte längre ta in bärs längre, tyvärr! Under just sprintermästaren så har dom mycket hårdare kontroll än vanligt! Större mängder öl kan nog bli svårt att få in! Skulle tippa att det är samma kontroll som på axevalla eller liknande banor, går snabbt igenom väskan!

Festen efteråt är i traditionellt tylösand för de aktiva och vanliga också skulle jag tro!

Vet att det brukar vara en del efterfest på Olivers sportbar http://www.olivers.nu/, men vet inte hur det är iår! annars är du i halmstad en vacker sommarkväll, då är hela stan på g! så bara att glida in till stan!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 04:52   #12
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 164
Sharp$: 1900
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Dom har byggt en ny busshållplats (en busscentral typ) precis brevid tågstationen, så allt är mycket enklare nuförtiden!
Ja, just det! Bor i stan nu så var lite tveksam om det bara var för de bussarna som går ut på landet :P Toppen ju!
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 12:53   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Vinner inte barricuda river sista försöket?? spets och slut? lennartsson släpper väl?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 13:17   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Får fundera lite
Första tanken var queesy spik
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-02, 13:18   #15
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

1
Här måste jag försöka fälla Quid Pro Quo från bricka 8. Indigious tidigt i spets och sedan hästen att slå? Chansspik, intressant att se strecken.
Outsiders där man får leta info: Bradley, Dreams Take Time,

2
Nato Dream eller Perfect Power till spets? Tyckte mig ana att Melander var sugen på spetsen denna gång? Om Perfect Power så släpper han väl?
El Mago Pellini ska utnyttja sin styrka = tidigt fram och ställa frågan, verkar inte oäven att gå i dödens och trycka upp tempo.
Om pace = Quite a Fall, Pojke Kronos och Rafael Blågul.

3
Barracuda River till spets?
Increased Workload hamnar?

Låst på dessa? Om inte, många. Intressant att höra vad tränarna säger på torsdag.

4
Beckman i normal fattning borde väl käka dessa till frukost? Enklaste motståndet på länge nu. Om jag ej spikar tar jag fyra hästar. 3,4,5,14.

5
Intressant att höra Åkes tankar om Ravenna. Tycker man kan leta lite här. Havbergs Mimi snabb ut första emot, Luddes två hästar och Elit Håleryd?

6
Remember Laser spets och slut.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td