Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-21, 14:51   #91
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Det är inte någon på sharps jag menar utan hela conceptet med att lyssna på andra hela tiden. Finns nog ingen härinne som är en riktig spelare.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:54   #92
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Tamla såg väldigt fin ut i värmningen förut iaf.

Själv tycker jag att det ska bli intressant att se vad Simb Ruby kan göra med rätt resa eller DWPJ.
Tror dom få långt fram, men man vet ju aldrig. Tycker 2,4,5 känns hetast i DD1 i DD2 har jag svårt att se någon annan än 4,5,6 kan blanda sig i. Skulle va goop som skulle kunna va en liten kantboll. Mest spelvärda kombinationen ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:54   #93
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det är inte någon på sharps jag menar utan hela conceptet med att lyssna på andra hela tiden. Finns nog ingen härinne som är en riktig spelare.
Ska du säga som sitter med ett spelkvitto på en andel som avatar

Mmm..gå sin egna väg var det va?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rickart (+4)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:56   #94
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Flash oak nu då... nånstans iaf...
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:57   #95
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
låt honom hållas, det är sådär det börjar.

Först gnälla och beskylla alla andra för sina förlorade spel,sedan tilta helt och bränna halva kassan på vinnare/plats i jakten på att få tillbaka pengarna.

Grymt farligt att inte vara helt frisk psykiskt när man lirar kan jag tänka mig.
Hahahaha spelade för 58 kr idag hehehe

men psykiskt sjuk är jag så det hade du rätt på iallafall... hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:58   #96
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Flash oak nu då... nånstans iaf...
Ja med Jormas styrning i senaste loppet så förstår jag att man lockas av oddsen på 4.an nu

Lycka till om du kör något på den!
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 14:59   #97
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Ska du säga som sitter med ett spelkvitto på en andel som avatar

Mmm..gå sin egna väg var det va?

Mitt andelsspel din dumma idiot.. som satt dessutom utan att jag tittade på¨sharps eller tts tips eller någons klaring.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:02   #98
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Hahahaha spelade för 58 kr idag hehehe

men psykiskt sjuk är jag så det hade du rätt på iallafall... hehe
Du har varit här betydligt längre än mig, med andra ord så borde du veta att dessa trådar inför varje tävlingsdag är till för att samla all info och få igång lite snack.

Mycket som skrivs här inne är folk som är hyggliga och köper saker hos olika sidor eller bara hämtar intervjuer från tränare eller kuskar och klistrar in i tråden så att personer här inne ska kunna få så mycket som möjligt på benen innan inlämning.

Sedan är det ju fortfarande upp till varje person hur systemen ska se ut innan man trycker på spela, håller med dig om att man ska ha en egen uppfattning och inte bara följa alla andra MEN jag tror att du underskattar många här inne och det är inte allt dom spelar som läggs upp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:06   #99
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Mitt andelsspel din dumma idiot.. som satt dessutom utan att jag tittade på¨sharps eller tts tips eller någons klaring.
Snyggt snyggt.

Behövde 120 kr insats för att sätta en V4.a och få 30.000 tillbaka och 60 kr insats månaden innan för att dra in ca 30.000 igen.

Helt på egna tankar och jag är nog inte ensam om att sätta sådana spel här inne, så att påstå att det är helt tomt på kunskap är bara löjligt.


Tror det finns betydligt mer info och kunskap hos folk än DU verkar tro, men kan förstå att användare tappar lusten att lägga upp saker när clowner ska ta del av det gratis och bara klaga efteråt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+4)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:08   #100
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Snyggt snyggt.

Behövde 120 kr insats för att sätta en V4.a och få 30.000 tillbaka och 60 kr insats månaden innan för att dra in ca 30.000 igen.

Helt på egna tankar och jag är nog inte ensam om att sätta sådana spel här inne, så att påstå att det är helt tomt på kunskap är bara löjligt.


Tror det finns betydligt mer info och kunskap hos folk än DU verkar tro, men kan förstå att användare tappar lusten att lägga upp saker när clowner ska ta del av det gratis och bara klaga efteråt.

Ok.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:11   #101
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Snyggt snyggt.

Behövde 120 kr insats för att sätta en V4.a och få 30.000 tillbaka och 60 kr insats månaden innan för att dra in ca 30.000 igen.

Helt på egna tankar och jag är nog inte ensam om att sätta sådana spel här inne, så att påstå att det är helt tomt på kunskap är bara löjligt.


Tror det finns betydligt mer info och kunskap hos folk än DU verkar tro, men kan förstå att användare tappar lusten att lägga upp saker när clowner ska ta del av det gratis och bara klaga efteråt.

Lycka till med dina spel nu när du är medlem.
Jag har.... dem gör... bla bla bla... ni vinner inga pengar.
30.000kr hahaha

Folk bara visar upp inklistrade falska vinnarkvitton i inlägget.. hahah


Sen sa jag "Konceptet". Ingen enskild snäll människa som lägger upptips och info m.m.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-07-21 klockan 15:16.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:11   #102
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Snyggt snyggt.

Behövde 120 kr insats för att sätta en V4.a och få 30.000 tillbaka och 60 kr insats månaden innan för att dra in ca 30.000 igen.

Helt på egna tankar och jag är nog inte ensam om att sätta sådana spel här inne, så att påstå att det är helt tomt på kunskap är bara löjligt.


Tror det finns betydligt mer info och kunskap hos folk än DU verkar tro, men kan förstå att användare tappar lusten att lägga upp saker när clowner ska ta del av det gratis och bara klaga efteråt.
Tråden är trots allt till för "uppsnack" och ett sätt att bolla ideer. En tråd full med spelförslag är i min mening helt ointressant och tillför inte någonting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), HuBBaBuBBa (+2)
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:17   #103
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

DD 4-6 15gånger 4-5 18 gånger känns spelvärt. Bara Tamla funkar
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:17   #104
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Orsak till strykning av Global Midnight?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:17   #105
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Själv hade jag gärna plankat Tobytikes rad som gav miljonvinst så det beror lite på hur man ser det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+25)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td