Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-24, 20:08   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Att Johan skulle bli över, backa sist och köra till slut gick han väll ut med innan loppet ? Tycker det är mycket gnäll på Johan nu, han är i mina ögon ett riktigt föredöme för sporten. Alltid uppriktig i intervjuer och gudabenådade körhänder. Sen kan alla ta fel beslut i loppen, inget konstigt.
Håller med dig.. sen känns det som att det bara är en massa preparé i loppen ikv!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:10   #92
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Att Johan skulle bli över, backa sist och köra till slut gick han väll ut med innan loppet ? Tycker det är mycket gnäll på Johan nu, han är i mina ögon ett riktigt föredöme för sporten. Alltid uppriktig i intervjuer och gudabenådade körhänder. Sen kan alla ta fel beslut i loppen, inget konstigt.
Skitsnack
Han skulle naturligtvis kört fram i dödens i det skittempo det var
Förstår du verkligen inte det ???
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:13   #93
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Håller med dig.. sen känns det som att det bara är en massa preparé i loppen ikv!
Jo det kan jag hålla med om, men det är ju inget ovanligt. Det får man ju som spelare ta med i beräkningarna. Att lipa som en liten flicka och smutskasta folk till höger och vänster när man torskar känns ju bara patetiskt. Bara att bryta ihop och komma igen. (sprack själv på Johans styrning i Avd1).
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:21   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Skitsnack
Han skulle naturligtvis kört fram i dödens i det skittempo det var
Förstår du verkligen inte det ???
Jo det skulle han självklart gjort.. men troligen ville han köra snällt (större uppgifter framöver)

Johan vann med zinedine bob igår på ett riktigt snyggt sätt, och själv minns jag johnny b kemp på v75 på årjäng va det väl? Finns måååånge "proffs" kuskar som kör sämre än johan!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:21   #95
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Skitsnack
Han skulle naturligtvis kört fram i dödens i det skittempo det var
Förstår du verkligen inte det ???
Mycket möjligt att resultat blivit ett annat om han gjort det. Och jag hade inte klagat, jag ser gärna att det körs så friskt som möjligt i alla lopp. Men Johan hade ett upplägg innan start, och han gick ut med det till spelarkollektivet. Ska han behöva ta skit för det ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:29   #96
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Mycket möjligt att resultat blivit ett annat om han gjort det. Och jag hade inte klagat, jag ser gärna att det körs så friskt som möjligt i alla lopp. Men Johan hade ett upplägg innan start, och han gick ut med det till spelarkollektivet. Ska han behöva ta skit för det ?
Alla visste han skulle backa, det visste jag med
Sedan måste en bra kusk läsa av loppet
Går det tolv, sitt kvar
Går det sjutton, gå fram
Du måste förstå hur det blir bäst resultat
Styrningen är nästan tjänstefel
Så dåligt omdömme kan man inte ha
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:31   #97
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Grejen är att man är ju ingen vidare kusk om man inte kan ändra sin "game plan" i loppen. Under mellanvarvet gick det i 21 tempo och han väljer att ligga kvar i tredje ytter med loppets favorit som har sin största egenskap i sin styrka. Har svårt att tänka mig att Johan Untersteiner inte själv fattar att han inte kan vinna om han inte går fram i dödens.
Så i intervjun innan loppet om han ska vara sanningsenlig skulle han ha sagt: Idag kör vi för att inte vinna, det är en platschans som bäst.
Då hade han faktiskt kört som han sagt i intervjun. Det handlar om spelsäkerhet och det är knappast bara i detta loppet som man får se liknande saker. Travsporten tappar mer och mer förtroende för var dag som går.

Sen så har det inte med va man spelat på eller inte. Blev irriterad efter första avdelningen över det bluffloppet. Och det resultatet gagnade mig väl.

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-07-24 klockan 20:34.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:39   #98
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alla visste han skulle backa, det visste jag med
Sedan måste en bra kusk läsa av loppet
Går det tolv, sitt kvar
Går det sjutton, gå fram
Du måste förstå hur det blir bäst resultat
Styrningen är nästan tjänstefel
Så dåligt omdömme kan man inte ha
Håller mer till fullo.. men johan är ingen värdelös kusk bara för att han gör några dåliga styrningar ikv!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:46   #99
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Håller mer till fullo.. men johan är ingen värdelös kusk bara för att han gör några dåliga styrningar ikv!
Vafan
Han kör bort 200000
Jag antar du inte äger hästen

Hade det varit min häst hade jag sagt till Roger att jag vill ha en fri månad och garanti att Johan aldrig kör den igen, eller så flyttar jag hästen.
Du måste fatta att det kostar 200000 / år att ha en häst
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2013-07-24 klockan 20:49.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:47   #100
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Grejen är att man är ju ingen vidare kusk om man inte kan ändra sin "game plan" i loppen. Under mellanvarvet gick det i 21 tempo och han väljer att ligga kvar i tredje ytter med loppets favorit som har sin största egenskap i sin styrka. Har svårt att tänka mig att Johan Untersteiner inte själv fattar att han inte kan vinna om han inte går fram i dödens.
Så i intervjun innan loppet om han ska vara sanningsenlig skulle han ha sagt: Idag kör vi för att inte vinna, det är en platschans som bäst.
Då hade han faktiskt kört som han sagt i intervjun. Det handlar om spelsäkerhet och det är knappast bara i detta loppet som man får se liknande saker. Travsporten tappar mer och mer förtroende för var dag som går.

Sen så har det inte med va man spelat på eller inte. Blev irriterad efter första avdelningen över det bluffloppet. Och det resultatet gagnade mig väl.
Köper absolut ditt resonemang, men i mina öron är att backa sist och köra till slut detsamma som att ge avslag?. Sen finns det ju alltid två sidor av ett mynt. Vad hästens ägare och tränare kommit överens om får vi ju aldrig reda på. Klart ägarna är rädda om sin häst, bara tre år och framtiden för sig. Men visst är jag också medveten om problematiken. Men att det ska berättiga folk att smutskasta en kusk som bara gör sitt jobb känns inte ok. Givetvis har kusken sista "ordet" i.o.m att det är han som kör, men inte lätt att vara alla till lags.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:49   #101
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

8 rätt, tråkigt betalt, hade bra målat i sista! Men ändå, trodde jag reducerat bort, men icke!
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 20:59   #102
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2930
Standard

Tips till alla som känner sig träffade: Sluta lyssna och läsa intervjuer med tränare och kuskar. De snackar bara goja och i klyschor.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 21:05   #103
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Tips till alla som känner sig träffade: Sluta lyssna och läsa intervjuer med tränare och kuskar. De snackar bara goja och i klyschor.
Besked från myndigheterna?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 21:07   #104
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vafan
Han kör bort 200000
Jag antar du inte äger hästen

Hade det varit min häst hade jag sagt till Roger att jag vill ha en fri månad och garanti att Johan aldrig kör den igen, eller så flyttar jag hästen.
Du måste fatta att det kostar 200000 / år att ha en häst
tycker detta svaret är bra nog:
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Köper absolut ditt resonemang, men i mina öron är att backa sist och köra till slut detsamma som att ge avslag?. Sen finns det ju alltid två sidor av ett mynt. Vad hästens ägare och tränare kommit överens om får vi ju aldrig reda på. Klart ägarna är rädda om sin häst, bara tre år och framtiden för sig. Men visst är jag också medveten om problematiken. Men att det ska berättiga folk att smutskasta en kusk som bara gör sitt jobb känns inte ok. Givetvis har kusken sista "ordet" i.o.m att det är han som kör, men inte lätt att vara alla till lags.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-24, 21:10   #105
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Besked från myndigheterna?
Hur menar du?

Min inflik var i all välmening. Jag blir allmänt less på de aktivas bullshit när man efter loppen läser om vad de sa innan.

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td