Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-02, 08:07   #16
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Vad tror ni om Avd6 ?
Vid första anblick var min tanke Democrat runt om. Men efter att ha läst intervjuer med M Melander är jag inte lika övertygad längre. Tycker att det lite i mellan raderna går att utläsa att det kanske blir släpp till Digital Darling. Nån som har info om det ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 08:38   #17
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Åke på Aftonbladet.

I V75 i Rättvik tycker jag att vi har två jättebra vinstchanser och en outsider.

Vi har fyra hästar till start på V75:

Fyra plus

Twin’s Fairytaile (V75-2) har varit fin i alla tre starter han har gjort för mig och i de två senaste har han varit kanonfin. Inför första starten var han inte så mycket snabbjobbad och han hade kommit i mycket bättre form till andra loppet. Då tog vi även av honom skorna vilket gav bra effekt. Hästen har varit överlägsen vid segrarna och vunnit med krafter kvar och han är under stark utveckling. Senast så sprang han bara och joggade med öronen framåt hela tiden. Han har även varit fin i träningen efteråt och har fortsatt toppform. Han är travsäker och bra på alla vis och det känns som en klassklättrare. Nu står han lite hårt inne på pengarna men jag tror ändå att han är med i segerstriden. Hästen känns så pass bra att han är min bästa chans i omgången. Hade han haft framspår hade jag gett honom en femma i betyg. Det blir barfota runt om igen och jag säger till Jorma att det är bara att köra för seger.

Kaiser Broline (V75-4) har haft problem tidigare med både gaffelbandsskada och hovbensspricka. Men nu har han varit fräsch och fin en längre tid och bara blivit bättre och bättre. Senast körde vi barfota runt om för första gången och det blev en riktig överväxel. Han vann enkelt på en 1.11-tid med krafter kvar och har även varit fin i träningen efteråt. Nu är distansen ett halvvarv längre än senast men det är snarare ett plus eftersom hästen är stark och rejäl. Han är rätt så snabb ut fast jag tycker att han är bättre i ryggar för då är han inte lika hetsig och ligger på lika mycket. Så det bästa vore nog om han fick ett rygglopp så att han håller sig lugn. Jag tycker att han ska ha bra chans att vara med i segerstriden och det blir fortsatt barfota runt om.

Tre Plus

Helge Zonett (V75-7) missade jag lite i starten med senast och annars hade vi kanske fått ledningen direkt. Nu blev det körning om ledningen i en tuff öppning och det berodde på att det såg ut som att Lutfis häst skulle galoppera men nu höll han sig i trav och därför blev det en lång och utdragen spetsstrid. Min häst kom loss 100 kvar och spurtade lite och gjorde ett bra lopp som trea. Han är inte så speedig utan mera stark och det bästa är om han får mala på i ett jämnt tempo. Han är ganska kvick ut men stor och klumpig vilket gör att han inte är så lätt att vända upp snävt med ifrån springspåret. Det var därför som jag missade lite grann med honom senast. Men skulle han komma till ledningen ser jag helst att han körs där och då får han dra i ett jämnt och hårt tempo. Jag tror att han kan gå en 1.13-tid och kan vara rätt så långt framme från spets. Då är han faktiskt inte alls borta trots tufft motstånd. Men min häst är under utveckling och känns klart förbättrad så jag vill varna lite för honom. Barfota runt om igen.


Två Plus

Clear Sign (V75-3) hamnade illa till från ett dåligt läge senast. Nu har han ett bra spår och är rätt så snabb från början. Han ska ner till sargen så fort som möjligt men det är inte aktuellt att köra i någon ledning. Hästen är spår- och löpningsberoende. När han är med i den främre träffen och får ett fint lopp så kämpar han på rätt så bra. Men när han ligger långt bak tycker han inte att det är lika kul. Vinstchansen är ganska liten och vi får vara nöjda med en skaplig placering. Barfota.
.

Åke Svanstedt
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 08:51   #18
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tycker ni om Adrian som kusk? är innepå att spika Frans G. om det inte vore för kusken!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 09:11   #19
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Vad tycker ni om Adrian som kusk? är innepå att spika Frans G. om det inte vore för kusken!
Adrian har ännu inte vunnit på V75 en lördag, och det verkar som att han i den hårda konkurrensen med etablerade kuskar viker ned sig och gör ödesdigra misstag. Ungefär som Marcus M Melander som inte heller vinner särskilt mycket mot kvalificerat kuskmotstånd.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 09:11   #20
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Avd 6 kommer jag att dd spika Dragon Tooma då jag tror att denna kommer att ta spets sedan släpper man till Democrat, får sedan denna press under loppet och luckan uppenbarar sig in på upploppet så spurtar Dragon sylvasst. Tror inte denna orkar över 10% på lördag.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 09:47   #21
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Vad tror ni om Avd6 ?
Vid första anblick var min tanke Democrat runt om. Men efter att ha läst intervjuer med M Melander är jag inte lika övertygad längre. Tycker att det lite i mellan raderna går att utläsa att det kanske blir släpp till Digital Darling. Nån som har info om det ?
Jag tyckte med det såg konstigt ut när jag läste ronden. Men att uffe skulle släppa spets när han kör storfavoriten till stallkompisen blir väl lite för genomskinligt. democrat har ju gått bra från spets på slutet också så han kan ju inte komma dragandes med att democrat går bäst i ryggar efteråt. när här blir det uffe i front om inte erik är sugen på att försöka svar. lotus elan är snabb ut och va bra sist, men antagligen vågar han väl inte ge sig in inån körning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 10:07   #22
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Jag tyckte med det såg konstigt ut när jag läste ronden. Men att uffe skulle släppa spets när han kör storfavoriten till stallkompisen blir väl lite för genomskinligt. democrat har ju gått bra från spets på slutet också så han kan ju inte komma dragandes med att democrat går bäst i ryggar efteråt. när här blir det uffe i front om inte erik är sugen på att försöka svar. lotus elan är snabb ut och va bra sist, men antagligen vågar han väl inte ge sig in inån körning
Svårt att se Erik ge sig in i nån utdragen spetskörning, han är för påläst för det. Laddas nog enbart för en bra position. Och Melanders båda hästar körs ju inte mot varandra. Credit Fayline kan ju öppna riktigt snabbt, Jokobsson kanske laddar fullt ? Bättre läge än på länge och full form. Tar väll aldrig en längd på Democrat dock om den öppnar som brukligt. Men skulle kunna öppna loppet lite kanske ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 10:09   #23
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Vad tycker ni om Adrian som kusk? är innepå att spika Frans G. om det inte vore för kusken!
Luktar det inte lite körning i från start i det här loppet ?
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 10:23   #24
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
For Pleasure As livsfarlig denna gång..
Det finns inga startkanoner med, så den tar antagligen spets.
Får den hållas lite kan den bli farlig, men å andra sidan kanske de sätter upp farten med Helge Zonett som är stark och kördes rejält senast.

FPA var mycket bra på E-tuna, inlåst med massor av krafter kvar.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 10:30   #25
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Luktar det inte lite körning i från start i det här loppet ?
Senaste om Frans G, ATG nyhetsbrev för er som mot förmodan inte har det

https://www.atg.se/dynamic_files/nilsson.pdf
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 10:38   #26
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okaay! Så här får det bli..

1) 2 ( New York U.S )
2) 9 ( Twin´s Fairytale )
3) 3,7,8
4) 2,3,4,5,11
5) 6,8,10
6) 1,2,3,4,5,6,7,9,10
7) 1,5,6,7,8,10,11,12

Tänkte koppla grepp direkt med två spikar som känns starka!
sen två rysare jag tror mkt på:

Kickstart My Heart i avd 4

Estrella Dorada i avd 7
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 13:17   #27
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

Mitt i husförsäljning o flytt, så detta hastverk får bli mitt bidrag...

2 5
3 9
7 (tror Friction bara är bäst o plockar ner Up Date Hoss även från dödens)
2 3 4 5 6 11
10 (bästa hästen och står billigt inne o Ulf Olsson låter optimistisk som f-n)
2 4 5
1 5 6 10 11

Hulte Magnus – var fantastiskt fin senast. Bra tid med snabbt slutvarv. Nu har man siktat på detta och hästen har varit ifrån något och kan vara lite seg i benen. Liten varning pga detta men är hästen som senast så är det bra chans.

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 14:01   #28
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Sorry, fel tråd
Skulle vara i V64 tråden....

Skyller på det fina ölvädret

Senast redigerad av Helge den 2013-08-02 klockan 14:04.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 14:51   #29
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

Såvida inte 10 Hulte Magnus tappat form eller gör bort sig borde han väl vinna kallblodsloppet. 7 Zonguldak kan vara en komletterande spik i sista avdelningen. Två fräcka lås i form av 8,11 i V75 3 och 6,10 i V75 6. Sen hoppas jag 11 Aljexes Daylight skräller i prologen... Lycka till i morgon!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-02, 15:17   #30
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Såvida inte 10 Hulte Magnus tappat form eller gör bort sig borde han väl vinna kallblodsloppet. 7 Zonguldak kan vara en komletterande spik i sista avdelningen. Två fräcka lås i form av 8,11 i V75 3 och 6,10 i V75 6. Sen hoppas jag 11 Aljexes Daylight skräller i prologen... Lycka till i morgon!

Nej snälla spika inte ett kallblod! redan glömt förra vecka?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td