|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Jägersro 1/9 "Derbyt" snik-snak
Ja, är Molle redan i mål? (Som etta)
'edit, någon kanske kan lägga till V75 i rubriken? Totalt pantad idag... Senast redigerad av Rickart den 2013-08-31 klockan 17:40. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja Molle CD är stenklar!!!!!! Helt överlägsen dessa hästar...... nu har jag sagt något fult.... igen........ jag borde sagt..... molle kan få en bra del av priskakan.......för att omöjligt göra bort mig om den blir tvåa....men nej den är STENKLAR!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag håller med dig, ge mig sharpsdollar nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+100) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
du måste väl hålla med om rickart att det skulle bli extremt färglöst på sharps om ingen var lite kategorisk....jag skulle i alla fall somna om det var så....
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
![]() Dumt att spela med ♥ - I know, but I do it anyway. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
laxdasen (+99) |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
jag kör efter principen " snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor"
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
4,12 i första, hur långt räcker det? Vem kan ge bra värde? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10) |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag är väldigt förtjust i portos amok
Blir det körning går den till mål Annars är den chanslös
|
|
|
#10 |
|
Jag är bara snäll ibland men får inte kyssa iaf. Eller ömsesidigt kanske inte vill. Vart med samma mule i 20 år. Tämligen ointressant. Ungefär som morgondagens Derby. Rättar in mig i ledet. Heja Molle.
laxdasen (+20) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nej du är urstark det vet alla! Ge dig inte på chefens fru bara haha
|
|
|
|
#13 |
|
LAURIER DAG är stenklar spik imorgon! Hoppas Ludde drar på sig favoritskapet!
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :che ers:![]() ![]() ![]() ![]() :cheer s:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :c heers:![]() ![]() ![]() ![]() :che ers:![]() ![]() ![]() ![]() :cheer s:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tack Rickart det värmde....( och jag är uppriktig nu) känns som man får lite väl mkt skit ibland bara för att man försöker både tillföra seriöst och vara lite kul på samma gång.. är liksom min stil... jag gillar humor och att vara seriös på samma gång.....den komben gillar jag hos människor överlag oavsett sammanhang
|
|
|
|
#17 |
|
har hittat en klar.... det får bli mitt drag i morgon EDWIN ICE kollat upp den svårt att se den förlora... dvs STENKLAR!
|
|
|
|
#18 |
|
Jga hoppas verkligen Daniel Reden får vinna derbyt.... han är hetast i sverige och har gjort kometkarriär....bara inse att killen är urstark! Oerhört duktig och trevlig och kul kille!
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
.
Senast redigerad av draken den 2013-08-31 klockan 18:49. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
med min charm följde jag håkan och er dit och fick så klart både mat och dryck ......charmen är min styrka men det vet ju alla på sharps.. haha.....din kommentar var urstark.... det vet alla!!!![]()
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
ja men du minns det väl inte heller haha kul att se dej! Du är urstark Mr P!
|
|
|
|
#23 |
|
vi får utse Mr D(draken) till den största taktikern i löneförhandling haha.... aldrig skrattat så mkt......jo det skulle ha varit när P.B sket på golvet på en ålandsbåt(på toan) han svimmade och vaknade på morgonen och sa att han behövde en SPADE hahahahahha
|
|
|
|
#24 |
|
Alltid urstark.(på företagsfester) Bröt benet året efter.Fast det vet ju också såklart alla. Attentionwhore kanske
. Detta är en travsida Mr laxdase. Häng ut mig på facebook eller något annat gay jag inte läser. Snälla.
Senast redigerad av draken den 2013-08-31 klockan 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Gnaget vann
Sussie har kräftskiva Dkb har spelning Knappt man vet vart man ska, men man mår bra
|
|
|
#26 |
|
ja sant. ska ej hänga ut. Men var ju bara komiskt en merit......som du ska vara stolt över... du visade kurage.... det imponerar.
|
|
|
|
#27 |
|
Så här ser mina första tankar ut.....
1) 4,5,9,10,12 2) 6 3) 2,5,10,11 4) 9 5) 2 6) 1,2,3,5,7,8,9,11 7) 5,10 och en rak dubbel på 2-10 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag gillar också Redén och han får gärna vinna derbyt,
det skulle va kul. Men trots det och Molle CD i all ära så tror jag att Quid Pro Quo blir en alltför svår nöt att knäcka, tror den bara är bäst och att det blir Sveriges utan jämförelse bästae kusk, Adielsson som får dra på sig den gula kavajen tillsammans med Svante Bååth imon. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tack för alla klara.
Juggle Face är min klara gåva till er, han rundar allt.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
btw Helge, du får gärna lägga upp SS tips till V75 imon på Service Plays, har inget twitter ( och vill inte ha heller så länge Jessica Almenäs breder ut sig där haha) Kan inte påstå att jag går på deras tips, men ett o annat guldkorn kommer dom ju med ibland. Dom är iaf fullständigt överlägsna TT och dom andra tipsnissarna, i synnerhet på vardagstravet. På V75 har dom väl däremot inte haft så stora framgångar. Men jag tror jag vet vad det beror på, dom lägger ut dimridåer med tveksamma hästar, sen spelar dom själva och följer Laxdasens klara haha
laxdasen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Glöm inte smygörjan helt anonym idag , Luddes kusar och Molle CD kör väl loppet i halsen på Increased Workload som sitter i tredje inner ... (får vi 10 ggr på vinnarspelet) 15% på v75
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Samma häst som jag har som lås. Guiden pratar om 9 Laurier Dag som ett möjligt motbud. Har lite svårt att motivera den hästen. Har egentligen lite svårt att motivera någonting emot JF. Ska väl vara att jag blev smått intresserad av Rooibos efter senaste starterna då.. Men enligt mig, 4-12 borde räcka hur långt som helst..
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Ett råd, skaffa det. Du väljer vilka du följer, du slipper Almenäs. Jag skickar även intervjuerna där i smyg på DM, så joina du. Jag har vägrat fejjan men twitter är kanon ☺ |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#36 |
|
Laurier dag är troligen helt klar en helt ny häst nu
|
|
|
|
#37 |
|
Jag skaffade Twitter bara för att följa Minna men har inte vart inne än. Orkar inte kolla upp hur det fungerar men blir bombad på mail av en massa konstiga förslag på folk som jag ska följa liksom precis alla som jag inte känner på facebook. Bli vän med Anna -lena 17 i Skellefteå. joo tjena. Hallå i huvet. Säkert bra. I detta fallet (Helge)är det säkert det. Ska göra en insats i morgon och kolla upp vad det handlar om.
Sagt att jag vägrat fejjan men finns reggad. Har en vän. Min far. Var tvungen att bli medlem för att göra ett inköp från långt bort i stan från lagom ruffel och bågfirma Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) Senast redigerad av draken den 2013-08-31 klockan 21:23. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
alla som har en fb sida visar att de inte är seriösa... det är bara för stj-gossar
|
|
|
|
#39 |
|
Helge är bäst på hela sharps...jag känner mig som en liten råtta i jämförelse
|
|
|
|
#40 |
|
enkelrad
9 9 4 1 1 3 1
|
|
|
|
#41 |
|
Urstarkt. skinkrytteri är inte ok. Inte chimptube heller men det finns lika många åsikter som det finns klara inom trav. Såklart ska jag kolla på dasar också Hahaha. (om jag orkar kolla hur det funkar). Du är kung dasen. Iaf de gånger du har belägg för dina inlägg. Keep on
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Men jag försöker hitta vägar att dela med mig av (info).. funkar inte här. Har en anmärkning redan.. nästa gång jag kallar någon för ärthjärna åker jag ut. Inte för jag gjort det! Utan för jag postade olaglig SS info som jag ville ni skulle ha.
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
du är drottningen av sharps det vet alla....alla avgudar dig! blir fest hemma hos dej snart... du ensam med alla killar.... både mesar och urstarka........din sambo kommer inse vem som är kung.... på max 3 s
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-08-31 klockan 21:38. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Både du & Doob är grymt seriösa med era travinfon, keep up the good work dudes!!! |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Jag postar gärna info MEN ibland så skriker även jag ut någon. Händer inte ofta, då jag inte har dessa drag varje dag.
Migge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#46 |
analyse + forslag v75-1.9.2013
Ludde” har Derby-esserne
Derbydag på Jägersro betyder også et ekstra V75-spil og stik imod hvad man skulle tro, så er Jägersro faktisk en bane, der ofte giver gode udbetalinger i V75-spillet. Overraskende – ikke mindst fordi det oftere end andre steder er spidshesten der holder hele vejen til mål. Af Dennis Madsen ”Det bedste Derby nogensinde.” Sådan beskrives det kommende, svenske derby mange steder, og det er jo egentlig en triviel nyhed, da varmblodsracen er under stadig udvikling og der hele tiden kommer bedre heste til, end dem vi har set tidligere. Med tre heste fra både Lutfi Kolgjini og Stefan Melanders stald, så kan man forvente en del taktik. Det er dog uhyre svært at regne ud, hvordan det kommer til at se ud, da der er så mange taktiske kombinationer der kan spilles ud. Spidsen er vigtig i et Derby og initialt burde spidskampen komme til at stå mellem 1 El Mago Pellini (Kolgjini-stalden) og 5 Quid Pro Quo (Melander-stalden). Quid Pro Quo var uhyggelig hurtig fra start i Sprintermesterens finale, hvor man kørte hesten uden sko. Det gav tilsyneladende noget ekstra fart fra start og mon ikke man kører med samme balance denne gang? El Mago Pellini skal ikke undervurderes i spidskampen. Valget af spor 1 var noget overraskende, men der kan næppe være anden plan med det, end at Lutfi Kolgjini mener, at hesten er i stand til at holde spids. Det er lidt svært at vurdere, men fra spor 8 i Sprintermesteren var han faktisk ligeså hurtig som alle de indvendige, men blev hængende i sporene. Som outsider i spidskampen er der bestemt også Kolgjinis egen køretur, 7 Mosaique Face, der er hurtig fra start. Det kan gøre løbet besværligt for en Erik Adielsson med Quid Pro Quo, for han er fuldstændig klar over hvordan ”Ludde” kører travløb. El Mago Pellini og Quid Pro Quo virker dog som de bedste i løbet og bon’en stopper ved disse to heste. Det skal dog med til historien, at det kun er tilfældet, såfremt Quid Pro Quo går uden sko igen, da den faktisk ikke så særlig tiltalende ud i det indledende heat med skoene på. Perfekte forudsætninger Det er sjældent at bagspor er specielt perfekt, men det kan faktisk godt vise sig at være tilfældet i V75-4 som er det store amatørløb K.G. Bertmarks Minne med hele 150.000 kroner til vinderen. Der er som oftest mange kuske som gerne vil fremad i disse løb og ikke sjældent kommer der overpace på de større amatørløb. Derfor kan det være helt ideelt at have bagspor for 9 Namale Kronos der formentlig er den bedste hest i feltet, som samtidigt er ”født” i andet spor. Her kan det måske blive til noget i retning af 3.-4. par udvendigt og er der blot en lille smule fart over forestillingen, så runder Namale Kronos mange heste til slut. Hesten køres i øvrigt af en af de bedste kuske i løbet og er en hest, der har vist store udvikling hele året. For to starter siden gik den et godt løb i dødens på Overtaker By Sib i Bronzedivisionen. Senest kvalificerede den sig til denne finale på trods af spor 12. Trods fjerdespor i sidste sving, så nåede Namale Kronos frem til den førende Remember Laser efter en glimrende afslutning og vandt virkelig med mersmag. Skal man bruge flere garderinger i løbet bliver det pludselig til mange heste, da alle i princippet har chance, og spændende skal de da blive at følge de fem danske amatørkuske i løbet. Men på V75 må man tage stilling op til flere gange og det gøres her med Namale Kronos som ugarderet, idet den kan vinde dette løb under en hel del forskellige løbsscenarier. Fræk lås hos hopperne Derbystoet udgør V75-5 i ugens V75-spil og her undgår 4 Fascination næppe at blive favorit på hjemmebane og med en frisk sejr i udtagelserne. Nu er det dog tid til et magtskifte og det kan komme fra flere sider. 2 Your Highness vandt ubesværet sit indledende heat til Derbystoet, men denne gang må man forvente at Ulf Stenströmer rykker skoene på sin hoppe, og så er hun forbedret. Det viste hun i StoChampionatet på Axevalla, hvor hun gik strålende til trods for at hun havde spor 8 i finalen. Hun rykkede sig fri af feltet med 450 meter igen og var meget tæt på at holde hjem. Björn Goop blev da skældt ud for indsatsen bag Your Highness, men der er ikke langt fra genial til syndebuk. Faktum er at hesten gik et kanonløb i sin første start uden sko. Nu har hun fået et perfekt startspor og Björn Goop er en mester i at få en fordelagtig position i denne slags løb. Ligeså snu er Åke Svanstedt og han vil ikke være sjov at have med på slæb den sidste omgang i tredje spor med 9 Bailey Sweet Grim. Svanstedt-hoppen leverede en glimrende indsats i sin prøve, da hun tidligt blev forceret frem i dødens på Fascination og pressede denne hele vejen ind i mål. Denne gang kan hun drage fordel af, at andre heste i feltet er nødt til at skabe løbet. Naturligvis ser Bergh-duoen 1 Hankypanky Pagan og 3 Kiss Me Kemp farlige ud, men igen gør det sig gældende, at man skal tage chancer i V75 og derfor skæres nogle af de mere betroede fra. Tre kommende diamanter? I Diamantstoet (V75-7) er der tre heste som skinner i øjnene. 6 Quadrille kunne måske være en udgangshest, da hun er den mest sandsynlige vinder af de tre. Senest var hun hurtig fra start i et udtagelsesløb til Derbystoet, men kunne ikke holde spids fra Sugarchock. Det blev siden til tredje par indvendigt og her sad Quadrille med masser af kræfter sparet, da pladsen endelig kom kort før mål. Præstation var mere end godkendt og Quadrille er en god hest for klassen, og hun bliver svær at besejre, hvis hun når frem til spids her. Der er dog et par kollegaer som er spændende, da de kommer med nogenlunde samme historier som førstevalget. Både 3 Alexandria Ås og 5 Hey Honey var nemlig også ude i udtagelsesløb til Derbystoet senest. Alexandria Ås havnede i tredje par udvendigt og blev siddende med 700 meter igen. Det endte med at Alexandria Ås blev trukket tilbage gennem feltet og mistede alle chancer. Hun gik dog fint, da hun først fik frit og tog faktisk inde på de forreste heste i løbet. Også Hey Honey var uheldig i sit løb. Fra start gik det planmæssigt, da hun tog spids og siden slap til den betroede staldkammerat Metior Easy. Det skulle dog senere vise sig at være et dårligt valg, da Metior Easy ikke kan have været som bedst på dagen. Det betød at Hey Honey sad fast, mens Metior Easy droppede gennem feltet. Det er svært at sige, hvor meget der var sparet, men noget var der i tanken kunne man se de sidste 100 meter, hvor Hey Honey fik frit løb. Dagens øvrige løb Der skal mange heste på kuponen i V75-2 hvor 8 Picture F.H. kunne have været en ugarderet med et bedre startspor. Nu er hun overladt lidt til tilfældighederne. Der er to-tre hurtige heste indvendigt for og med tanke på at Picture F.H. var ude i en 06-åbning på Åbergs-dagen, så er det måske ikke umuligt at Axel Jacobsen søger sig fremad med sin fine hoppe. Spor 8 er dog ikke optimalt og Picture F.H. kan maksimalt fungere som udgangshest for systemspillerne. Med på kuponen skal også 1 Jullex Dante, 2 Search Launcher og 3 Grumetti der alle har fart og klasse til at vinde. Kan Jullex Dante holde Search Launcher væk fra start, er det tæt på at være det bedste bud på sejren sammen med Picture F.H. Skal man lede videre efter mulige vindere må det være heste som 6 Kung Fu Face og 9 Cobol Queen der dog begge er afhængige af tempo på løbet for at kunne runde til sejr. Der er brug for alle 12 heste i V75-3 der virker som et uhyre svært løb at koge ned til få heste. Det vrimler med talent i løbet og næste alle heste er under stor udvikling. I et løb uden nogen egentlig favorit er der flere, der kører offensivt, og det kan måske sætte det op for en overraskelse, der kan vinde på et løbsscenarie, som ville have været svært at regne ud på forhånd. V75-forslag: 1.afd.: 4-10-12 2.afd.: 1-2-3-6-8-9 3.afd.: Alle 12 4.afd.: 9 Namale Kronos 5.afd.: 2-9 6.afd.: 1-5 7.afd.: 3-5-6 2.592 rækker = 1.296 kroner. Den bedste ugarderede 6. løb: 9 Namale Kronos – Perfekte forudsætninger Mulig udgangshest 5. løb: 6 Quadrille – Fast senest, stor chance fra spids. V75-fidusen 10. løb: 2 Your Highness – Topchance hvis hun atter går uden sko! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Många hästar som kan vinna brukar bädda/öppna upp för en jätteskräll.... 8 Perfect Power är en spurtare av rang...... Loppets bedövare!
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Lite kan man ju hjälpa där..
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Säger som Sigrid på pottan - fääääärdiiiig! Blev såhär!
1) 9 2) 1 2 3 4 6 8 9 12 3) 2 3 5 6 8 10 4) 1 9 5) 1 2 3 4 5 6) 2 3 4 5 7) 1 Laxdasen och alla andra Eskilstunabor!? Ni snackar om mat på Åbryggan!? Vet vad det är för ställe men när jag var i stan och charmade både era chefers fruar och studerade innanlåren på era flickvänner så hette det Pråmen och starkölen kostade 20 kr eller något sånt. Priskrig i lilla Chicago var det visst... Kanske lämnade ett brunt kuvert till er? Retroaktivt så att säga? Är nog därmed lite äldre än er men gissar att särskilt du dasen har begynnande flint, kulmage och de bästa åren bakom dig... Imorgon ska det sjöas! God afton på er!
limpanz (+5) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Jag har bara fått känslan att Erik vinner derbyt lätt i morgon. Flyger förbi sista 150 som ett bösskott. Tror även Björn sätter dit Your Highness när Bergarn och Åke mätt klart.
För övrigt vill jag se 3-0 till DIF mot ellos if. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+5) |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Till vissa,,?
http://www.youtube.com/watch?v=_Zx-QNIGZ8Y Bara älskar denna oavsett och snygg är han med.
AbbeAce (+10) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Förvånansvärt ofta så tippar spelmajoriteten fel. Undrar vilken typ av information som missbedöms.....
AbbeAce (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
hehe, långt ifrån Efter 20 år ..gift med samma gubbe till slut Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bombar inte Ludde framåt med Mosaique Face imorgon? Spetsar inte El Mago Pellini så tror jag inte Ludde kommer låta det bli en walk in the park för ledaren.
Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ormen, Ett Omen kanske..
![]() V75-1 9 Laurier Dag 12 Juggle Face --------------------------------- 4 Rooibos 10 Jacky Glide 5 Just Magic 8 Livi Edvards 6 Bazire Brodde 11 Rolls Royce 7 Kingdom Joh 1 Mockingbird Face 2 Börtas Lady 3 Juventus Rodney V75-2 9 Cobol Queen 2 Search Launcher 8 Picture F.H. 3 Grumetti 6 Kung Fu Face ----------------------------- 1 Jullex Dante 11 Super Ferrari 4 Occasion Kronos 10 Mr Pellegrino 7 Gigant Sånna 5 Very Sober 12 Nerone Bigi V75-3 3 Callela Loyalty --------------------------- 2 Headhunter 4 Credits by Myself 6 Over the Edge 11 Twitter 5 Zonguldak 7 Falcon Håleryd 9 New Style 1 Princeton D.K. 10 Ocean Kronos 8 Tamburini 12 Milan Töll V75-4 3 Padania Zeta 9 Namale Kronos 2 Handler 1 Edwin Ice --------------------------------- 7 J.L.'s Buv 12 Beverly Boko 6 Remember Laser 4 Mystic Flame 5 Mastery As 10 Provst Meyer 11 Madame Sisu V75-5 1 Hankypanky Pagan 2 Your Highness 3 Kiss Me Kemp 4 Fascination 5 M.T.Harmony 9 Bailey Sweet Grim 6 Rica Neo ----------------------------- 10 Fashion Diva 7 Alchemilla Rich 8 Technology 11 Caviar's Goldcard 12 Monas Invercote V75-6 3 Molle C.D. 5 Quid Pro Quo 1 El Mago Pellini 4 Increased Workload 2 Porthos Amok -------------------------------- 11 Standout 8 Perfect Power 7 Mosaique Face 9 Viking America 10 Mellby Apollo 12 Harvey Tornado 6 Offshore Man V75-7 5 Hey Honey 6 Quadrille ------------------------------------ 1 Persos Amarula 10 Ella Håleryd 11 Rydens Guzzi 14 Playing Tua 4 Lovers Lane 15 Keeping Julia 8 Wiss Shadow 13 Jackie Bowler 12 Ready Steady Go 3 Alexandria Ås 2 Runabout 7 Twilight Laday 9 Exotic Sund V75-1: Jag har sett 9 LAURIER DAG i flera av hästens starter och tyckt att han mest sprungit och småbromsat. Det kan man inte säga att han gjorde i första starten för Robert Bergh. Det var ett helt annat tryck i hästen och jag blev mäkta imponerad. Jag garderar med 12 JUGGLE FACE som är oerhört gynnad av distansen och håller toppform. V75-2: Läser jag loppet rätt lär det bli ordentlig körning. Flera är sugna på ledningen och det kommer att gå undan första halvvarvet. Det gynnar 9 COBOL QUEEN som jag blev imponerad av senast. Hon fick ett bra lopp i högt tempo och avgjorde lätt till slut. Det kan mycket väl bli repris igen. 2 SEARCH LAUNCHER har höjt sig på slutet och har ett perfekt läge. Pass upp! V75-3: Ett öppet lopp och jag har fastnat för 3 CALLELA LOYALTY som jag sett en del. Nu tränas han av Svante Båth och det låter väldigt uppåt. Jag tar ställning och spikar! - Callela Loyalty får godkänt för insatsen senast då han höll farten bra efter en strulig resa. Till den här starten kommer jag att rycka av samtliga skor och dessutom blir det jänkarvagn. Vad det får för effekt är svårt att bedöma men jag hoppas på en bra insats, säger Svante Båth. V75-4: 3 PADANIA ZETA satt lite fast näst senast bakom Grumetti och banan gången efter var i uselt skick och tiden mycket bra. Bra chans om kusken sköter sina kort väl. 9 NAMALE KRONOS är bästa hästen och har bästa kusken. Nu har hästen snorat efter loppet och det är inte optimalt. 2 HANDLER har läget och visade fin form vid segern. 1 EDWIN ICE är en segerstaplare som ockå har läget. V75-5: Det mesta går Robert Berghs väg i år. Han är en mästare på att ställa i ordning till dom stora loppen. Han var oerhört nöjd med 1 HANKYPANKY PAGAN efter kvalet och det är en häst som bara blir bättre och bättre. Det är många om budet och jag streckar på ordentligt. Jag vill varna lite för 5 M.T.HARMONY som höjt sig på slutet och är snabb ut. V75-6 (DD-1): Årets Derby är riktigt öppet. Jag har liksom de flesta blivit imponerad av 3 MOLLE C.D.. Ingen vet vad botten är och allt går Daniel Redéns väg för tillfället. 5 QUID PRO QUO är jämnheten själv och jag är förtjust i den här hästen. Nu är det skoryck igen och jag blir inte förvånad om Båth får ta på sig den gula kavajen. - Quid Pro Quo vann sitt uttagningslopp enkelt trots att han inte var på topp för dagen. Det var dock inte helt oväntat då tanken hela tiden har varit att han ska vara som bäst till den här starten. Han gick med skor i försöket men nu blir det barfota runt om, inga andra ändringar, säger Svante Båth. V75-7 (DD-2): Både 5 HEY HONEY och 6 QUADRILLE försökte kvala in till Derbystoet. Bägge svarade för starka insatser och med lite tur på vägen kunde bägge varit med i finalen. Detta är två klart bra hästar helt enkelt. Diamantstoet brukar bjuda på riktigt bra lopp men den här gången känns det lite svagt. Jag nöjer mig med de här två på kupongen och känner mig trygg med det. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tar då en låt som endast jag verkar gilla, Tycker dock att de som ogillar låten ej har någon musiksmak....
http://www.youtube.com/watch?v=ZSbYJTh0qoo |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Dock, Redén kör skrämseltaktik, och lyckas han lura sig själv att svara hoppas jag på Porthos Amok som jag lirat innan försöken. Örjan mäter inget o Kiss Me Kemp är min vinnare där, känns så där härligt klar... |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Var ett tag sedan jag lyssnade på Heavy load, Hade deras skiva men ingen musik jag lagt på minnet.
Jodå minns ungefär hur de lät.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
En gammal gåta..
Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna. Dom träffades och eftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig. Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt. En julafton när det snöade mycket åkte det perfekta paret bil på en slingrande väg. Plötsligt såg de någon vid sidan om vägen som hade fått punktering. Det var jultomten med säcken full av presenter. Eftersom de inte ville göra barnen besvikna erbjöd de jultomten att åka med dem, så att han skulle hinna dela ut presenterna. Och så började de snart dela ut presenterna. Men tyvärr försämrades vädret och de tre råkade ut för en olycka. Bara en av de tre överlevde. Vem? (Tänk först och titta sen på svaret nedan) Givetvis överlevde den perfekta kvinnan. Hon är den enda av de tre personerna som existerar i verkligheten. Alla vet att jultomten inte existerar... ....och vad kan man säga om de perfekta männen!! För kvinnor slutar historien här. Männen kan läsa vidare. Bonus för män: Om inte jultomten existerar och inte den perfekta mannen, så betyder det att kvinnan körde. Det förklarar olyckan. Och en sak till: Om du är kvinna och läste slutet av historien så bevisar det att: Kvinnor gör aldrig vad de blir tillsagda ;-) Sänd detta vidare till alla som behöver ett gott skratt... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5) |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=J51LPlP-s9o Ha det så gott! |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Alkolås på tangentbord vore kanske inte en så dum affärsidé... :-)
Avd 1: De som står på start kan vi glömma. På första tillägg tror jag vi hittar vinnaren. Rooibos har en enorm kapacitet, men är bara 4 år. Laurier Dag har springspår och kan Robban träffa rätt sitter han kanske i spets rätt så tidigt. Just Magic och Live Edwards är två hästar med kapacitet att skrälla om de får en bra löpning. Juggle Face har ju gjort det bra i några längre lopp nu, men det är tufft att runda ett helt fält. Avd 2: Grumetti kan vara en spik eller kanske en utgångshäst i alla fall. På Vass eller Kass pratades det om Jullex Dante och Picture F.H. som också är tänkbara motbud. Search Launcher nämns med respekt, och jag tycker Occasion Kronos är en kapabel häst som jag gärna vill försöka få med på ett hörn av systemet. Avd 3: Ett mycket öppet lopp. Jag tycker det är fegt att helgardera lopp, men skall man börja ta bort hästar här får man läsa på mer under förmiddagen. Avd 4: Edwin Ice kan kanske hålla spets, och blir det inte tokkörning för den så är chansen god. Handler måste väl dock försöka köra för att komma i en vettig position (då den blir farlig), och även utifrån lär det laddas en del. Padania Zeta var en ny häst när man provade barfota senast. Remember Laser vet vi vad den kan, och Namale Kronos likaså. Avd 5 Derbystoet: Fascination vann uppfödningslöpningen som tvååring och har sedan dess i princip fått tävla mot årgångstopparna eftersom startprissumman varit så hög. Har gjort det väldigt bra, och är utan tvekan kullens topp, har mest hårdhet och klass. Men, form slår klass ibland, och det kan vara vettigt att ta med de övriga försöksvinnarnam liksom MT Harmony och Bailey Sweet Grim. Avd 6 Derbyt: De har slagit varandra fram och tillbaka, men mest pengar har Quid Pro Quo. Spår fem är inte så dumt, och jag tar ställning och spikar den. Det är många bra hästar med chans och det skall bli en fröjd att se detta lopp. Avd 7: Playing Tua och Ella Håleryd är två damer som brukar vilja vara med. Får Quadrille bestämma i täten blir den naturligtvis jobbig att ta ned. Lovers Lane och Wiss Shadow är bäst inmatchade, och Åke valde att köra Hey Honey. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tror knappast vackra flickor blir speciellt attraherad av att en vuxen man skriver en massa pubertalt trams. Kvinnor går igång på helt andra egenskaper...jag vet! För övrigt vinner Quid Pro Quo derbyt!
clarund (+1) |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Rolig V75a tror på bra pengar om 1 eller 2 skrällar kommer.
1 - 4, 9, 12 Borde räcka 8/10 ggr 2 - 1 Jullex Dante 2 kurvor i 3e spår senast landar på topptid nu. 3 - 2, 3, 5 Callela bro jänkarvagn tål tåga 5an felfri? 4 - 1, 6, 9 Kan smälla här, bara råd med 3. 5 - 2 Your Highness Lättas med skoryck vinner lätt! 6 - 1, 3, 5, 7 Blir inget blufflopp. Kan löna sig att gadda på. 7 - 1, 5, 6, 7 Tycker 1a volten står bra inne. 7an skräller ! 450 Rader DD 7/7 Odds 150ggr 100:- |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tack för allt beröm jag får
tänk att man kan påverka så mkt haha
|
|
|
|
#74 |
|
du har så rätt... var mest skämtsamt....men det är inte lätt att få alla att inse det....
|
|
|
|
#75 |
|
Vad tror ni om headhunter? Kommer bli släppt till spets? Segerchans liten eller stor eller till och med en chans spik?
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Vilka är det som kommer från Eskilstuna av er alla som doob nämde?
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Cobol Queen vinner väl med en gäspning om han är som sist
Edwin ice får ett vilsamt lopp på innerspår och i sista sväng öppnar sig en stor lucka.... Increased workload spik på allt .... Örjan är vaken idag. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Vet inte vad man skall tro om dagens omgång. Kommer iaf att bli väldigt bra sport. Kul att se så många toppade och iordningställda djur. De flesta kommer stråla så man blir bländad i skärmen.
Tror inte att man ska förvänta sig miljonutdelning direkt men nog fan blir det bättre än i går. Headhunter är nog inget dumt drag. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
v75 -klar og betalt
V75
V75 BANE 01.09.2013 V75-1: 4,9,12 V75-2: 2,3,6,7,8 V75-3: 1,2,3,5,11 V75-4: 6 V75-5: 1,2,4,5,9,10 V75-6: 1,3,5,11 V75-7: 15 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 1800 900 kr. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Aha trevligt
blev lite förvånad när jag såg åbryggan nämnas då jag själv är från etuna
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Någon snäll som har SS? maila om ni inte kan lägga upp rankingen här.Tack!
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Storavinster spikar nr9 NAMALE KRONOS på stora systemet,dom har varit vassa på att sätta spiken.
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Roiboos ?
|
|
|
|
#87 |
|
Porthos amok vinner derbyt
Det är bara att lassa in
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Min spontana enkelrad, får fundera vidare över upplägget...
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 12 Juggle Face 2 3 Grumetti* 3 2 Headhunter 4 5 Mastery As* Ska vara 6 Remember Laser, felkryss, men vann ju åtminstone senast + bra spår ![]() 5 3 Kiss Me Kemp 6 5 Quid Pro Quo 7 5 Hey Honey Senast redigerad av clarund den 2013-09-01 klockan 11:47. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
stämmer nog rätt bra och som du sa den hette Pråmen när den var i dåligt skick med billig öl sen tog lite finare folk över och då kostade ölen 60 spänn ist. För övrigt håller man ju toppform rent kroppsligt trots åldern
Lycka till idag allihop hoppas jag inte sagt något fult än.....jobba Molle! vill se dig vinna!
|
|
|
|
|
#92 |
|
Tack Putte
tror inte det är så enkelt men då jag lirat sen tidigare hoppas jag du har rätt. starkaste hästen lär han väl iaf vara !? Tror dock Quid Pro Quo blir svår, möjligen skulle Quid ha litet minus på distansen ?? Quid känns som en ny Victory Tilly, bara det att den här är mer komplett och inte stänkrädd, dessutom hingst ... Senast redigerad av clarund den 2013-09-01 klockan 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
ser ut som serch lancher leder länge kan va sos ELLER??? 28% som utgång kan va något
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Kom igen nu allihop!!
Laurier Dag har jag ju sagt! 38% nu och inte ens favorit, precis som jag trodde! Såg ni inte den i debuten för Bergh?? Rooibos är jättebra men från springspår på tillägg bombar Bergh direkt och sitter i spets, garanterat, efter 500 meter! Ludde lär ju komma efter 1000 meter och försöka trycka på men då är det bara 2000 meter kvar och som L.D. såg ut sist så går den lätt ifrån! Jacky Glide är hård, stark och tuff men får nöja sig med 3-4-5-placering! Roobios är väl utmanaren om Ludde bränner både Berghs och sitt eget krut men nej... LAURIER DAG = DAGENS BÄSTA SPIK! |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Luktar skräll i Derbyt. 3 hästar var för Melander o Kolgjini. Molle o Quid Pro Quo blir sönder tryckta och måste vara helt outstanding om de ska vinna. Tror Standout eller Viking America står som segrare.
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Tobbe släpper om han får spets, och då sitter Reden där. Om Ludde eller Reden får spets släpper de inte och det luktar dödens för Erik. Ingen vinner derbyt från dödens. Både hoppas och tror på lite körning, och med bästa läget, sveriges bästa kusk i jollen och en urstark häst som dessutom är speedig är det klart.
|
|
|
|
#97 |
|
I derbyt tror jag 1 El mago pellini vinner. Äntligen ska vi få se den gå barfota..visst tillåter banan det? El mago har vunnit ganska lätt med sparat som jag sett det.och om den nu får gå felfritt med optimal balans...enligt ludde var el mago 20 m bättre barfota..gammal intervju..så borde den ha en riktigt bra chans. Luddes hästar känns väldigt toppade till detta. Hans andra två är också intressanta. Då det finns många bra betrodda med chans så väljer jag att spika el mago pellini iaf. 30 % just nu
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
1 4, 9
2 2, 3, 7, 8 3 2, 3, 8 4 9 Namale Kronos 5 2 Your Highness 6 1, 3, 5, 7 7 6 Quadrille 48,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
Om det blir Reden till spets så lär Erik inte hamna i dödens, där lär ludde sitta efter 300 meter för att trycka så hårt det går så varken hans eller Redens häst har styrfart över linjen. Så med Reden i spets lär Erik få drömlöpning tillsammans med Mellanders 3 hästar som inte behöver offra något utan bara glida med när ludde sätter färg på loppet. Med Ludde i spets så lär Erik få glida upp i dödens och även där får Mellanders 3 hästar bara glida med. Detta lär bli ett derby vi kommer ihåg länge, inte en chans att ludde kommer 3,4,5.a med sina hästar utan ens försöka, han är den som hellre kommer 10,11,12.a med total soppatorsk och iaf har försökt utmana. Jag tror att Viking America eller Standout får drömresor och någon av dom vinner
Senast redigerad av sandro den 2013-09-01 klockan 12:21. |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Avd Ordinarie hästar
1 9 Laurier Dag 2 2, 3, 9 3 2, 3, 5 4 1, 3, 6, 9 5 1, 2, 3, 4, 5, 9 6 1 El Mago Pellini 7 6 Quadrille 216 rader |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Ja det känns vidöppet! Många vill vinna och man blir ju besviken om det skulle bli uppullat. Hårt tempo och någon kommer längst ut och slår av de andra på linjen, frågan är bara vem. Det blir iaf 7-8 st på min dubbellapp.
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
Det där kan också vara en mening vi får höra i eftermiddag, detta efter att Reden och Ludde är 150 meter efter fältet i mål ![]() Tror hur som helst inte heller att det blir någon av favoriterna. |
||
|
|
|
|
|
#103 |
Dagens långskott som kommer med på min lapp
En amatör vinner derbystoet, Stefan Erlandsson med Fashion Diva.
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Totalt chanslös
|
|
|
|
#105 |
|
Många som skriver att vissa är chanslösa och andra stenklara....... ändå inga påhopp???? skillnad på folk och folk....
|
|
|
|
#106 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#107 |
|
Jag gillar din stil. Kör på
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
![]() Kan bli en härlig tråd om det håller i sig. |
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Atg hamnar den väl runt 20, expekt ligger på 25 och bet365 på 40 ggr. Dumt att inte spela något till 55 ggr om du tror på den
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Neje! :( Det där är en av mina absoluta favorithästar, hade inte Namale varit sjuk under veckan hade jag nog låst med den, men Jensen säger att Remember är på väg uppåt, så jag spikar. Kan du hjälpa mig jobba in ändå eller faller du då?
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Några V5-idéer?
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Blev en liten flerbong. 8 rader x 20. Blir ett seriösare system närmare innan spelstopp. Kan bli mycket pengar i dag likväl som ingenting. Flera av favoriterna är ganska bra.
sandro (+10) |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 6, 10 2 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12 3 6, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2 Search Launcher Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 4F8A 4A89 3963 XXXX |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 10 Opitergium 2 1, 3, 10 3 2, 4, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2, 3, 6 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: 8746 |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Hur kan search launcher vara mer streckad än jullex dante som var klart bättre senast de möttes ?
|
|
|
#116 |
|
Sista V75 avdelningen .
Någon som har en klar.. Har ändå en känsla att de på tillägg är lite starkare Ella Håleryd möter ju bara ston |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
för att alla inte är lika kunniga.....tror det är förklaringen....
|
|
|
|
#118 |
|
Självklart!
V5-1. 10 Opitergium 5 Blue Rock V5-2. 10 Digital Motion V5-3. 10 Twigs Tiffany 8 Britt Hudson 1 The Editor 2 Onice Axe 4 Jitanes 9 Sophias Blush 11 Latitude Broline V5-4. 12 Juggle Face 9 Laurier Dag V5-5. 8 Picture F.H. 9 Cobol Queen Gillas mitt system på V5? Har du några kantbollar idag? |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 5, 7, 10 2 1, 2, 3 3 2, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2, 6, 8 Vadet gäller startnummer 81 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 81,00 kr Kvittonummer: CF00 080D 7D41 8945 |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Börjar med V5:
1) Spik 10 2) Spik 10 3) 4,8,10 4) 4,9,10,12 5) 1,2,3,6,8,9 |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Det här med att det på ATG Live skall saxas med dansk galopp från Klampenborg en Derbydag känns inte så jädra kul :-(
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
1: 4,5,9,12
2: 1 3: 2,3,11 4: 6,9 5: 3,9 6: 1,3,9 7: 6,11 God tur! |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Erik är stenklar i 6:e!!!
Splk på allt!!! |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
2 Search Launcher i sista tror jag det är påställt för spets och slut på men vid gardering får man nog inte glömma 12 Nerone Bigi trots tråkigt utgångsläge. Men bara om större gardering! |
||
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
akta dig .. vinner den inte blir du hånad av halva sharps..... skriv att den kan ta pengar då blir alla nöjda!
|
|
|
|
#129 |
|
Sju STENKLARA:
9 9 3 1 1 3 15 Är självplågare= vill bli hånad
|
|
|
|
#130 |
|
Testar ett litet spel på Good as Princess i lopp4.. 8.8 i odds nu..
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Rebellion med Kim..... tror han kan få den att tända rejält...tvilling alla bakom...
@laxdasen Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-01 klockan 13:49. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
uppvisning hoppas någon ryggade vinnare.....
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Vad tror ni om callela loyalty? Vet inte ens om nån nämt den? Är den kl... tar den pengar?
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
ja upptäckte den sent....sorry... blev vinnare och tvilling ... surt att ingen var med när 10 körde den stod ju still över mål...
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Systemramen
V75-1 12 JUGGEL FACE (r 10-9) V75-2 A 3 C 2 G 1-6-8 (r 9-4) V75-3 X 2-6-11 Y 3-5-10 (r 7-4) V75-4 U 9 G 2-6 (r 3-1) V75-5 A 2 C 9 G 1-3-5-12 (r 6-4) V75-6 A 1 C 2 G 3-4-5-7-11 (r 9-10) V75-7 U 6 G 3-5 (r 1-4) Lite drygt 360 rader Krav Minst 1 A + minst 1 C, exakt 1 U och 50%are i X-Y loppet. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
V75:
1) 9,12 2) Spik 3 3) 2,3,5,8,11 4) 1,2,3,6,9 5) Spik 9 6) 1,3,4,5,7 7) Spik 6 |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Jägersro Trav 43 2013-09-01 V75
Avd Ordinarie Reserver 1 9 2 2 3 3 2 3 5 8 11 4 9 5 1 2 3 4 5 9 6 1 2 3 4 5 7 9 11 7 6 480 rader * 1 * 0,50 kr = 240,00 kr 2013 4B82 E867 950F 8105 1 september 2013 |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Avd Ordinarie Reserver 1 9 2 1 2 3 6 7 8 9 12 3 2 3 5 8 11 4 9 5 2 4 6 1 2 3 4 5 7 9 11 7 6 640 rader * 1 * 0,50 kr = 320,00 kr 2013 2B6C 480D 3F0D 8945 1 september 2013 |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Laurier med hundra nu... hoppas jag.....
|
|
|
|
#144 |
|
Schaas på Juggle Face! Bergh ett fynd till 32%!
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Banned
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 43 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1) 12 Juggle Face (9, 4) 2) 1 Jullex Dante (3, 2) 3) 2, 3, 5, 11 (10, 8) 4) 2, 4, 6, 7, 9 (1, 12) 5) 1 Hankypanky Pagan (9, 2) 6) 3 Molle C.D. (5, 1) 7) 5, 6, 14, 15 (1, 8) Vadet gäller startnummer 80 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Var inne på Laurier Dag men ser nu att den vunnit 1 av 10 långlopp den varit med trots att den vid fler än hälften av dessa lopp stått under 6 ggr pengarna.
Nu är det ju spelvärde på Juggle Face när dem är lika spelade.... |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Jackie Glide har en högre insatsfördelningsprocent än streckprocent = de tunga spelarna tror mer på den än kollektivet. Kan vara en bra signal för ett litet vinnarspel.
|
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Spännande idag. Tror på riktigt fint trav
![]() 9 Laurier Dag (4) 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 12 (5) 2 Headhunter (3) 1, 9 (2) 2, 9 (10) 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11 (6) 1, 5, 6 Totalt: 432,00 kr
|
|
|
|
|
#149 |
|
1: 12 Juggle Face
2: 2, 3, 9, 12 3: 3 Callela Loyalty 4: 9 Namale Kronos 5: 1, 2, 4, 6, 9 6: 3 Molle C.D. 7: 5, 6, 8, 11, 15 |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banned
|
Harryboy
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75 Harry Boy, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1) 9, 12 2) 1, 2, 3, 6 3) 2 Headhunter 4) 9 Namale Kronos 5) 1, 2, 3, 4, 5, 9 6) 3, 4, 5, 11 7) 6 Quadrille Vadet gäller startnummer 192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Juggle face, namale kronos och facination spikar!
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
![]()
loneranger (+5), sandro (+5), hanscrispi (+1), laxdasen (+10), oggeb (+50) |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Laurier Dag!! Sharps jublar.
Fan som man har väntat på någon annan ska få ta hand om den hästen. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Skön start för mig, DOOB och många andra! ruskigt klar!
|
|
|
|
#157 |
|
Tackar för Laurier Dag. Skönt att inleda med spik på lilla systemet.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Japp, skön start, vågade inte riktigt spika så jag körde utgång på Laurier...
|
|
|
|
|
|
|
#159 | ||
|
Citat:
Fin prestation där och första spiken avklarad. Men shit vad jag ångrar att jag inte tog med Hanky Panky Pagan nu. Bra streckvärde också, 12% :/
Senast redigerad av linfre den 2013-09-01 klockan 14:46. |
|||
|
|
|
|
|
#160 |
|
Den var inte dålig hos danne men robban har gjort den dubbelt så bra
|
|
|
|
#161 |
|
spets på tre steg på laurier....hur kunde någon spika emot??
|
|
|
|
#162 |
|
Putte64 du hade helt rätt....
|
|
|
|
#163 |
|
Så ska en pulla lukta
10% !!! Ser inte folk trav?
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Skönt! Hade den på 2!
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Nu blir det dagens största vinnarspel på C L. Erik leker hem loppet....
|
|
|
|
#167 |
Skönt att slippa gå med minus idag på kontot
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 5, 10 2 1, 3, 10, 11 3 3, 4, 6, 8, 10, 11 4 4, 9, 12 5 1 Jullex Dante Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10) |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
eller inte....
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 9 Laurier Dag 2 1 Jullex Dante 3 2, 5, 11 4 4, 12 5 2 Your Highness 6 8, 10 7 1, 6, 8, 10, 15 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: E7E6 EA2D 5167 **** Sicket skit att man bara lira för 30 spänn :( Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+10) |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
![]() Ser ju inte dåligt ut i dom kvarvarande loppen direkt. |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Unibet-spel
130901 - Jägersro # 9Hankypanky Pagan1.90 130901 - Jägersro # 8Edwin Ice3.25 130901 - Jägersro # 7Callela Loyalty4.00 Insats100.00 Odds24,70 Utbetalning2470.00 ------------------------- Vinnare på Callela Loyalty och dom andra två på plats! |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Har chansat ganska friskt i lopp 4 och 6 dock :P
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Slänger in ett vinnarspel
V75-4 Edwin Ice 250:- @ 15ggr Snälla headhunter nu
|
|
|
|
|
#177 |
|
Adielsson har en riktigt vass helg på Jägers
![]() 10.e körningen han har den här helgen som hoppar? |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
USCH!!! Trodde inte ett skit på Twitter!!
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Banned
|
Härligt Björn. Underbart vinnarodds på Twitter!
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 11 Twitter Vadet gäller startnummer 1 x kr Totalt: kr Kvittonummer: 2762 6C8D 5B67 0145 Senast redigerad av MelloDillo den 2013-09-01 klockan 15:23. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Björn som skrällkusk
Vinner han nu bara med porthos amok så blir det skumpa
|
|
|
#181 |
|
Tror att jag ska börja spela på Täby istället. Alla jag streckar galloperar hejdlöst. Black
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Igen ZONGULDAK galop med segern klar
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 9, 12 2 1, 2 3 5, 11 4 1, 2, 3, 4, 6, 9 5 4 Fascination 6 5 Quid Pro Quo 7 1 Persos Amarula Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: AFA8 8005 5923 0941 Garderingslappen lever! |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
TEKNISKT FEL VARJE JÄVLA DAG PÅ ATG!!!!!!!!! SUG DEN STÖRSTA JÄVLA KUK SÅ NI SPYR!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Molle CD är borta redan innan start tyvärr.. stryk så de inte blir pinsamt!
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Egentligen ska det inte gå, men Erik blev skitförbannad på Magnus och det tjänade goop på
Och zonguldak felade som vanligt, ser trasig ut
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6 2 1, 2, 4, 5, 9 3 1 El Mago Pellini 4 5, 8, 10 Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 2702 0407 5D23 0905 |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Stefan persson är en pajas
Varje gång man ser hästen ser den bedrövlig ut Att det inte åtgärdas är helt sjukt Fanstyget ser ut att ha fem ben och vara av på mitten
|
|
|
#193 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T, omg. 42 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 9 2 1 Hankypanky Pagan 3 2, 3, 4, 5 4 1, 5, 6, 8, 10, 11, 14, 15 Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 128,00 kr Kvittonummer: EF02 A4E3 5921 XXXX Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T, omg. 42 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 12 2 1, 2, 3, 4, 5 3 4 Increased Workload 4 1 Persos Amarula Vadet gäller startnummer 45 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 276C 428D 5565 xxxxx NEEEEEEJ!!! Ser att jag har glömt att strecka min andrahäst i loppet i sista! Nr.4 Lovers Lane!!?? Så sjuuuuukt... Senast redigerad av doob den 2013-09-01 klockan 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Tror Namale tuggar ner men bra häst i spets!
Sååååå klaaaaar! Där var Spelarservice helt lurade upp på läktaren... Ha ha ha! Senast redigerad av doob den 2013-09-01 klockan 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Hoppas ni spelade tvilling i fjärde... kanonodds
|
|
|
|
#196 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
HANKYPANKY PAGAN - SPETS OCH SLUUUUUT!!!
5,90!? Det är inte klokt!! Tvilling 1 U-häst 2 3 4 5 9 x 100 kr Kör även tvilling 1-10 x 50 kr Trio 1 2 3 4 5 9 2 3 4 5 9 Runt om! Senast redigerad av doob den 2013-09-01 klockan 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Jaha... Galopp galopp...
Då vinner KISS ME KEMP! |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Banned
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 4, 11 U-hästar: 6 Rica Neo Vadet gäller startnummer 3 x kr Totalt: kr Kvittonummer: 4FAE A48D 5D65 0945 |
|
|
|
|
|
#201 |
|
Fan vad trött man blir
Hon är inte ens bra men får loppet Och hon var inte bra senast heller
|
|
|
#202 | |
|
Citat:
![]() Håller alla tummar för dig |
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Får loppet? Var ju inte direkt någon tur att Johnny fick sänka tempot. Enda turen var att 1an galopperade. Goop hade kunnat gå ut med varvet kvar men satt nöjd i rygg ledaren så han trodde uppenbarligen inte att ledaren var så dålig.
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5) |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
Är det någon som tror på någon annan häst än El Mago Pellini? Johnny vinner väl detta ännu lättare än derbystoet? 5,40 är ju hutlöst högt!
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
Lustempo och helt iskall sista hundra Hade någon gjort något hade hon torskat, men ingen ville tävla
|
|
|
|
#209 |
|
ser molle ut som en kratta? har följt sändningen dåligt idag,...
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
![]() Gjort något = pressat i dödens och därmed kanske placerat sin egen häst sist i loppet? Eller vad menar du med gjort något? |
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
"Redén förtvivlad" :atg liven. Inge barfota tyckte jag sades
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Låter som någon rubrik AB skulle kunna använda.
Superduperhästen risig, kusken i brutal chock efter uppvärmningen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Det blir inga pengar om du kör sista tre från kön när alla har rubbet kvar
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
jobba nu MOLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
#218 |
|
Har inte sett hästen men inget negativt på redens twitter
|
|
|
#219 |
|
Kan bli intressant taktiskt det här med 2*3 från samma stall!
|
|
|
|
#220 |
|
Jävlar vad nära det var att han takta ur över mål!
|
|
|
|
#221 |
|
Härligt Ludde, det där är han värd!
Men VARFÖR kör Adielsson så fruktansvärt sent, det där hade han tagit annars tror jag. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Wow
Respekt Trots spik på porthos måste man hylla vinnaren
|
|
|
#223 |
|
Molle CD var nog helt klart helgens besvikelse iaf tillsammans med en formlös Adielsson.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Jägersro Trav 43 2013-09-01 V75 Avd Ordinarie Reserver 1 9 2 1 2 3 6 7 8 9 12 3 2 3 5 8 11 4 9 5 2 4 6 1 2 3 4 5 7 9 11 7 6 640 rader * 1 * 0,50 kr = 320,00 kr 2013 2B6C 480D 3F0D 8945 1 september 2013. God tur. Senast redigerad av sandro den 2013-09-01 klockan 16:58. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Avd Ordinarie Reserver 1 9 2 1 2 3 6 7 8 9 12 3 2 3 5 8 11 4 9 5 2 4 6 1 2 3 4 5 7 9 11 7 6 640 rader * 1 * 0,50 kr = 320,00 kr 2013 2B6C 480D 3F0D 8945 1 september 2013 Vill egentligen inte spika i sista systemet kostar 560 skulle vilja ha 7-8 hästar men har inte råd så var tvungen att spika. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Mycket värdig vinnare av derbyt men seriöst...
HUR TÄNKER ÖRJAN?? Det är 12-tempo och han sitter med formstarkt vinstbud som värmt och provstartat kanonbra i andra ut och väljer att sitta kvar när han borde vrida på 600 kvar!!?? Det är en riktigt sjuk jävel det där!
|
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#229 |
|
GRATTIS TILL SJU RÄTT!!!
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Stort grattis glennoskar till sjuan
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
GRATTIS glenn....
|
|
|
|
#232 | |
|
Citat:
![]() Tror även att du får tacka Playing Tua som totalvägrade att sätta skallen först
|
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Inte långt ifrån bortkörning av Örjan där när han ville hålla rygg ledaren stängd, men det gick ju vägen till slut. Grattis till sjuan!
Får vi en femrättsjackpott och årets bästa värde till Bollnäs på lördag på det?
|
|
|
|
#235 |
|
Grattis till 7an!
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Vilken vansinnigt liten värdeökning!?? Var den 90%are??
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Tack så mycket men vad översreckad favoriten blir fans inte mycke att vinna efter 6 avd men man kan inte ha mer en sju utdelnigen kan man inte göra något åt.
|
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#240 |
|
Värdig vinnare av derbyt. En häst som gjort kanonlopp men alltid fått gå tunga vägen. Även väldigt roligt för Ludde som haft ett skit år i år. Kul!
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 487 Avd Ordinarie hästar 1 3, 7 2 5, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 30,00 kr Totalt: 120,00 kr Utbetalt: 1 079,00 kr Tack LUDDE!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
STORT GRATTIS !!
PÅ WHISKYN GLENN
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Går inte att klaga på någon styrning när tiden är nytt rekord. Finns inte att någon av hästarna skulle vinna loppet genom att gå ute i spåren.
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Banned
|
Leif fram och baklänges nu! Ledning runt om!
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
Det missade jag helt, trodde inte det skulle ge i närheten av det. Då är det mest bara tragiskt att den gjorde på det sättet när den flyger fram tills den är jämsides och tvärstannar =( Men nice att någon här inne satte 7.an! |
||
|
|
|
|
|
#249 |
|
Synd på porthos
15 laxar hade varit ok Men vinnaren var bättre
|
|
|
#250 |
|
Snuskig snurr på Lindgrens stall.
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Citat:
Tror Örjan vet vad han har att köra med i det läget. Och han om någon är ju mästare på att bedöma just det. Senast redigerad av NicklasJ den 2013-09-01 klockan 18:23. |
||
|
|
|
|
|
|