|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
7 Chanslösa lördag.
Ingen hade 8 rätt (v86) på chanslösa det vill säga att potten går vidare till lördagen.... Ni som var med nu behöver bara då sätta in 30 p medan andra måste sätta in 50 p
Då börjar jag.. avd1. 5 avd2. 6 avd3. 1 avd4. 3 avd5. 7 avd6. 3 avd7. 6 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+30), donkyklonk (+50), grannybar (+50), hammmmmar (+50), ASteffEA (+30), hanscrispi (+50), putte64 (+50), fusbar (+50), Trinity (+30), Lindvallen (+50), sune86 (+30), OtaBenga (+50), ingo73 (+50), Rickart (+50), dzeno (+50), Fyran (+50), clarund (+50), oggeb (+50), cochise (+30), BlackCobra (+50), doob (+50) Senast redigerad av Klanke den 2013-09-14 klockan 13:31. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
5
4 2 3 5 5 8
|
|
|
|
#8 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
2
4 5 6 6 9 1
|
|
|
#9 |
|
TIME MACHINE
SONJA LINNEA FOR PLEASURE AS PREMIER KRONOS BAR PLOMBIER FRICTION BORK ODIN |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
för dåligt med deltagare.... vi måste sätta rekord!
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
3 RITE ON WIN
4 BLUE STAR MYTHICAL 3 REBELLION 10 ANTAGONISTA 7 LAURIER DAG 9 YARRAH BOKO 6 MÅNPRINSEN |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
1 Time Machine
8 Hankypanky Pagan 1 For Pleasure As 9 Sensei 7 Lauriel Dag 3 You Bet Hornline 1 Hallsta Lotus Edit: Inser det märkliga att om jag tar bort prefixet från mitt mobilnummer och övriga 7 siffror går in så har jag fem rätt/fel i chanslösa-tävlingen... :-) Senast redigerad av Fyran den 2013-09-14 klockan 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1) 5 October Kronos mkt bra häst men jag tror mer på Time Machine
2) 8 Hankypanky Pagan varit stänkrädd ju och lite ovillig bakifrån tidigare, således tveksamt läge, annars bra häst. 3) 1 For Pleasure As gillar Piano Dilli. 4) 2 Ray Damgård tror på de tre favoriterna. 5) 3 Bar Plombier tror mest på Mellby Viking men håller mig utanför de tre betrodda. 6) 9 Yarrah Boko lite sjukt att tippa en så bra häst men goa poäng... Heja Harry ! 7) 6 Månprinsen AM grym häst men tror ännu mer på Tekno Odin så... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
5 October Kronos
6 Eloise 5 Piano Dilli 2 Ray Damgård 7 Laurier Dag 5 Harry Haythrow 1 Hallsta Lotus |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
1 Time Machine
4 Blue Star Mythical 2 Headhunter 3 Premier Kronos 6 Alamo Boko 9 Yarra Boko 6 Månprinsen |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
5
8 8 6 5 3 6 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
HALLSTA LOTUS struken... Hur var reglerna då?? För de som hade den som chanslös??
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
byta innan v7 börjar sen turordning antar jag
|
|
|
|
#27 |
|
Rimligtvis får man ta turordningen, fast sistahästen, då? Man vill ju inte ha rätt genom att få in en ev favorit om man tar det i rätt ordning. Alt. så kanske man kan citera eget inlägg och ändra, alla ser ju vilket klockslag man lagt in nytt alt redigerat..?
Dasen, var är du när man mest behöver dig??
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
drick mindre öl.....roligare med högsta procent....annars spricker ju ingen...jag är borta så skiter i det fråga klanke. han är ansvarig idag skål mariestad old ox 6.9
hanscrispi (+5) Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-14 klockan 14:48. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
![]() Men förstahäst på turordning blir väl jävligt konstigt. Om jag tror Månprinsen är stenklar och den blir struken, då får jag in Tekno Odin som reserv i chanslösa-tävlingen..? För övrigt behöver jag inte bry mig då jag klev av denna tävlingen iom Hankypanky...
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ändra innan spelstopp annars turordningen. Låter klokt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Efter 4 lopp återstår bara 5 st Grannybar, fusbar, Ota Benga, Rickart, Black Cobra. Lycka till i fortsättningen...
BlackCobra (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag, Grannybar och Fusbar kvar nu då efter 5 lopp.
Ser ut som jag leder knappt även om jag inte räknat supernoga utan mer överslagsräknat. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vi räknar ner spänningen är olidlig... Bara 3 st kvar.. Grannybar, 113 fusbar, 137 BlackCobra.143
Senast redigerad av hanscrispi den 2013-09-14 klockan 16:16. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Efter 5 avdelningar med 5 rätt:
Jag: 41+24+12+37+29 = 143% Grannybar: 11+11+22+6+1 = 51% Fusbar: 41+11+41+37+7 = 137% SPÄNNANDE! Vi har kvar: Jag: Yarrah Boko - Månprinsen Grannybar: Harry Haythrow - Bork Odin Fusbar: Friction - Bork Odin |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fusbar vinner om inte Bork Odin vinner för då blir det rullpott
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spänningen är olidlig.
BlackCobra (+2) |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Grattis fusbar!!!!!! DU VANN....
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tusen tack, kul att man kan vinna nått iaf.
![]() Edit: Har inte räknat, men jag litar på dig. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
vad ska annars gälla??? något annat förslag???? får man gissa en efter att loppet gått eller????
|
|
|
|
#43 |
|
Nästa vecka tycker jag vi lirar 500 $harps per/user. Vad säger ni?
Gör vi omgången extra spännande.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nja,
Har tänkt på det innan. Inget man kanske kan göra varje lördag men..
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
under 1000 p är fjollspel....jag är med på alla nivåer....bara mesar som inte är det...
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
ja.... men kör man för hårt är ju ingen med så är det ju alltid....därför lägger jag det på en mesnivå så alla kan vara med.... en viss tjusning med det också..
vi kör 300 p nästa vecka ett mellanting.
|
|
|
|
#51 |
|
[QUOTE=laxdasen;273620]ja.... men kör man för hårt är ju ingen med så är det ju alltid....därför lägger jag det på en mesnivå så alla kan vara med.... en viss tjusning med det också..
vi kör 300 p nästa vecka ett mellanting. [/QUOTDå måste jag lägga in lika mycket skitinlägg som du så jag hinner skrapa ihop 300...
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
[QUOTE=Fyran;273634]
Citat:
|