|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#19 |
|
1 Time Machine
8 Hankypanky Pagan 1 For Pleasure As 9 Sensei 7 Lauriel Dag 3 You Bet Hornline 1 Hallsta Lotus Edit: Inser det märkliga att om jag tar bort prefixet från mitt mobilnummer och övriga 7 siffror går in så har jag fem rätt/fel i chanslösa-tävlingen... :-) Senast redigerad av Fyran den 2013-09-14 klockan 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1) 5 October Kronos mkt bra häst men jag tror mer på Time Machine
2) 8 Hankypanky Pagan varit stänkrädd ju och lite ovillig bakifrån tidigare, således tveksamt läge, annars bra häst. 3) 1 For Pleasure As gillar Piano Dilli. 4) 2 Ray Damgård tror på de tre favoriterna. 5) 3 Bar Plombier tror mest på Mellby Viking men håller mig utanför de tre betrodda. 6) 9 Yarrah Boko lite sjukt att tippa en så bra häst men goa poäng... Heja Harry ! 7) 6 Månprinsen AM grym häst men tror ännu mer på Tekno Odin så... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
5 October Kronos
6 Eloise 5 Piano Dilli 2 Ray Damgård 7 Laurier Dag 5 Harry Haythrow 1 Hallsta Lotus |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
1 Time Machine
4 Blue Star Mythical 2 Headhunter 3 Premier Kronos 6 Alamo Boko 9 Yarra Boko 6 Månprinsen |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
5
8 8 6 5 3 6 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
HALLSTA LOTUS struken... Hur var reglerna då?? För de som hade den som chanslös??
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
byta innan v7 börjar sen turordning antar jag
|
|
|
|
#27 |
|
Rimligtvis får man ta turordningen, fast sistahästen, då? Man vill ju inte ha rätt genom att få in en ev favorit om man tar det i rätt ordning. Alt. så kanske man kan citera eget inlägg och ändra, alla ser ju vilket klockslag man lagt in nytt alt redigerat..?
Dasen, var är du när man mest behöver dig??
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
drick mindre öl.....roligare med högsta procent....annars spricker ju ingen...jag är borta så skiter i det fråga klanke. han är ansvarig idag skål mariestad old ox 6.9
hanscrispi (+5) Senast redigerad av laxdasen den 2013-09-14 klockan 14:48. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|